IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Is de Underground dood!?! Vorige pagina | Volgende pagina
HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 06-01-2004 13:41 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Omdat de meeste bands altijd claimen dat geld verdienen met je muziek helemaal niet belangrijk is, maar als ineens het succes en de rest wel komt zijn er zeker niet vies van.

En voor wat de 'underground' betreft: die bestaat voor mij niet. Alleen goede en slechte muziek.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 06-01-2004 14:47 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 6 januari 2004 12:28 schreef Wolveken het volgende:
...

Zij de zeggen dat de underground dood is, kijken gewoon op de verkeerde plaats.

Yep

Je kan me de bout hachelen!

Sesamstraat Terror
Usericon van Sesamstraat Terror
Posted 06-01-2004 15:19 by Sesamstraat Terror Wijzig reactieProfiel van Sesamstraat TerrorQuote dit bericht

Houwitser staat qua status echt nog wel een trapje hoger op de ladder dan TMDC.

Maak je nu maar geen illusies.

Het uitbrengen van een cd-tje op een undergroundlabel en 2 Europese tourtjes als support (lees backline-verschaffer) van The Crown... nou nou... wat een wereldprestatie voor een band met muzikanten die jarenlang in tig andere bands hebben gespeeld. Klop je nu zelf niet zo op de borst want je zet jezelf alleen maar meer voor lul met deze praat.

Nogmaals het enige waar jullie superieur in zijn is een hoop branie maken op het net. En zoals je weet praatjes vullen geen gaatjes.

AMEN!

PS: Misschien moet je eens op de markt gaan staan als fruitverkoper. Lijkt me wel een goede job voor jou.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2004 15:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 13:41 schreef HerrHorst het volgende:
Omdat de meeste bands altijd claimen dat geld verdienen met je muziek helemaal niet belangrijk is, maar als ineens het succes en de rest wel komt zijn er zeker niet vies van.

En voor wat de 'underground' betreft: die bestaat voor mij niet. Alleen goede en slechte muziek.

Daarom is het ook stom als een band zoiets claimt.
Zelfs als een band/muzikant eigenlijk alleen de bedoeling heeft om muziek te maken om zichzelf te vermaken of emotioneel te uiten of wat dan ook kun je toch "opeens" ontdekt worden? Nou ik zie er geen problemen mee als zo een band tonnen gaat verdienen. Ik hoop maar echt dat Exodus, Death angel en Nasty savage met hun volgende release multi-miljonairs worden. Dat hoeft echt niet per se ten koste te gaan van de kwaliteit denk ik en dan kunnen ze ongestoord aan een volgende meesterwerk gaan werken.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-01-2004 15:49]

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-01-2004 15:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 15:19 schreef Sesamstraat Terror het volgende:
PS: Misschien moet je eens op de markt gaan staan als fruitverkoper. Lijkt me wel een goede job voor jou.

Monolith-bananen...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 06-01-2004 16:58 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 januari 2004 15:49 schreef attila_de_hun het volgende:
Daarom is het ook stom als een band zoiets claimt.
Zelfs als een band/muzikant eigenlijk alleen de bedoeling heeft om muziek te maken om zichzelf te vermaken of emotioneel te uiten of wat dan ook kun je toch "opeens" ontdekt worden? Nou ik zie er geen problemen mee als zo een band tonnen gaat verdienen. Ik hoop maar echt dat Exodus, Death angel en Nasty savage met hun volgende release multi-miljonairs worden. Dat hoeft echt niet per se ten koste te gaan van de kwaliteit denk ik en dan kunnen ze ongestoord aan een volgende meesterwerk gaan werken.

Het zal mij verder ook jeuken of een band er poen mee maakt of niet, maar waar ik me aan stoor is de hypocrisie die in sommige kringen leeft.

Anyway, om de underground nog ff te pesten, vanavond tussen 22.00 en 23.00 Nile en Exodus op 3FM. En dit is geen grap hehehe...

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-01-2004 17:24 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 15:19 schreef Sesamstraat Terror het volgende:
Het uitbrengen van een cd-tje op een undergroundlabel en 2 Europese tourtjes als support (lees backline-verschaffer) van The Crown... nou nou... wat een wereldprestatie voor een band met muzikanten die jarenlang in tig andere bands hebben gespeeld. Klop je nu zelf niet zo op de borst want je zet jezelf alleen maar meer voor lul met deze praat.

Pfff, ik zou zeggen, zoek je een paar van zulke muzikanten uit en probeer het even net zo goed (of beter) te doen. Hoeveel bandjes ken jij die op een dergelijk korte termijn zo ver gekomen zijn als TMDC?

Bovendien denk ik (met alle respect) niet dat de bandjes waarvan we de TMDC-leden kennen, zo groot waren (met uitzondering van Altar, misschien) dat het succes van die bands het slagen van Monolith garandeert. Het helpt, maar het is geen garantie voor succes. Ze hebben gewoon hun beste beentje voor gezet en dat heeft z'n vruchten afgeworpen.

Touché, pussycat!

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 06-01-2004 17:30 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Houwitser staat qua status echt nog wel een trapje hoger op de ladder dan TMDC.

En waar baseer je dat nu precies op? Welke ladder? De ladder om uit de underground te komen? Wij zijn daar nooit geweest

quote:
Maak je nu maar geen illusies..

Dat doe ik ook niet, ik kom met feiten. Jij laat slechts een gefrustreerd gemekker horen zonder enige onderbouwing.

quote:
Het uitbrengen van een cd-tje op een undergroundlabel en 2 Europese tourtjes als support (lees backline-verschaffer) van The Crown... nou nou... wat een wereldprestatie voor een band met muzikanten die jarenlang in tig andere bands hebben gespeeld..

-Je vergeet te vermelden dat we dat binnen een jaar deden en niet binnen 10 jaar zoals het gros van de bands. Daarnaast hebben onze vorige bands geen enkele band met TMDC.

De cd verkoopt zeer goed voor een album dat pas sinds maart uit is. Backlineverschaffers zijn er zat in Nederland. Wij mogen mee omdat we harder heersen dan gemiddeld.

En dat weet jij ook wel

quote:
Klop je nu zelf niet zo op de borst want je zet jezelf alleen maar meer voor lul met deze praat..

-Ik weet zeker dat men met veel genoegen deze discussie leest en dat komt niet door het feit dat ik mezelf hier voor lul zet. Gefrustreerde piemeltjes als jij hebben al we al genoeg de revue zien passeren en zijn iedere keer weer prijsschieten voor TMDC.

quote:
Nogmaals het enige waar jullie superieur in zijn is een hoop branie maken op het net. En zoals je weet praatjes vullen geen gaatjes.

De wens is de vader van de gedacht Sesamstraatterror. Jij weet net zo goed als iedereen hier dat er nog geen band in nederland is die ons dit heeft nagedaan.
Branieschoppen hoort erbij, we zijn een deathmetalband, geen theekransje.

quote:

h.a.h.a.h.a. dat is een goeie grap Sesamstraatterror. Nee jochie, daar hebben de metal-iconen van de Deathcult geen tijd voor. We moeten immers een nog succesvollere tweede cd opnemen en daarna gaan we weer op tour.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 06-01-2004 17:32]

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-01-2004 17:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 17:30 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
h.a.h.a.h.a. dat is een goeie grap Sesamstraatterror. Nee jochie, daar hebben de metal-iconen van de Deathcult geen tijd voor. We moeten immers een nog succesvollere tweede cd opnemen en daarna gaan we weer op tour.

En dan wordt de Deathcult groot, rijk en beroemd, ze zullen verkassen naar het "glorierijke" Amerika en ze zullen zwemmen in het geld en de roem...

goed, de underground is what you make of it

' '
Usericon van ' '
Posted 06-01-2004 17:44 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Meneer TMDC wij heershen jullie er 20 keer uit. En nu niet zeggen dat het niet zo is, want ik kom met feiten en jij niet. Feit is namelijk dat wij jullie er 20 keer uitheerschen. Waar jullie een jaar over doen, doe ik tijdens het strikken van mijn veters. En nu niet zeggen dat ik zit te lullen, want ik kom met de feiten. Feit is namelijk dat we jullie er 20 keer uitheerschen. De underground zijn wij nooit in geweest, we zaten meteen al aan de top. En nu niet zeggen dat het niet zo is, want ik kom met feiten en jij niet. Feit is namelijk dat wij jullie er 20 keer uitheerschen. En die succesvolle cd's van jullie hebben wij niet eens nodig, wij heerschen zonder cd's. En nu niet zeggen dat ik zit te lullen, want ik kom met de feiten. Feit is namelijk dat we jullie er 20 keer uitheerschen. Jullie mogen dan wel een Goed geoliede Death Metal machine zijn. Wij eten 20 goed geoliede Death Metal Machines voor het ontbijt, dat komt omdat wij jullie er 20 keer uitheerschen. En nu niet zeggen dat het niet zo is, want ik kom met feiten en jij niet. Feit is namelijk dat wij jullie er 20 keer uitheerschen.

Fucking aap. Je hebt zelf niet door hoe belachelijk je uit je nek lult.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

TMDC wordfuhrer
Posted 06-01-2004 17:46 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Is dit een serieuze reply of heeft je broertje met het Downsyndroom achter je PC gezeten?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-01-2004 17:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 17:44 schreef ' ' het volgende:
Meneer TMDC wij heershen jullie er 20 keer uit. En nu niet zeggen dat het niet zo is, want ik kom met feiten en jij niet. Feit is namelijk dat wij jullie er 20 keer uitheerschen. Waar jullie een jaar over doen, doe ik tijdens het strikken van mijn veters. En nu niet zeggen dat ik zit te lullen, want ik kom met de feiten. Feit is namelijk dat we jullie er 20 keer uitheerschen. De underground zijn wij nooit in geweest, we zaten meteen al aan de top. En nu niet zeggen dat het niet zo is, want ik kom met feiten en jij niet. Feit is namelijk dat wij jullie er 20 keer uitheerschen. En die succesvolle cd's van jullie hebben wij niet eens nodig, wij heerschen zonder cd's. En nu niet zeggen dat ik zit te lullen, want ik kom met de feiten. Feit is namelijk dat we jullie er 20 keer uitheerschen. Jullie mogen dan wel een Goed geoliede Death Metal machine zijn. Wij eten 20 goed geoliede Death Metal Machines voor het ontbijt, dat komt omdat wij jullie er 20 keer uitheerschen. En nu niet zeggen dat het niet zo is, want ik kom met feiten en jij niet. Feit is namelijk dat wij jullie er 20 keer uitheerschen.

Kan ik die tekst voor mijn nieuwe underground project gebruiken?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

' '
Usericon van ' '
Posted 06-01-2004 17:46 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Is dit een serieuze reply of is dit de goed geoliede death metal machine aan het woord?

' '
Usericon van ' '
Posted 06-01-2004 17:50 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 januari 2004 17:46 schreef Chelman het volgende:
Kan ik die tekst voor mijn nieuwe underground project gebruiken?

Heeft geen zin om nieuwe projecten te beginnen. Wij heerschen toch iedereen eruit. Resistance is futile. You will be assimilated by well-oiled Death Metal Machines.

TMDC wordfuhrer
Posted 06-01-2004 17:52 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
You will be assimilated by well-oiled Death Metal Machines

Die komt op een nieuw shirt!

' '
Usericon van ' '
Posted 06-01-2004 17:54 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Het zou de grote grap die jullie zijn mooi accentueren.

Uiteraard klaag ik je wel voor miljoenen aan, maar dat schudden jullie toch zo uit de mouw dus dat moet geen probleem zijn.

HerrHorst
Lords Of Metal
Usericon van HerrHorst
Posted 06-01-2004 18:22 by HerrHorst Wijzig reactieProfiel van HerrHorstQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 januari 2004 17:54 schreef ' ' het volgende:

Uiteraard klaag ik je wel voor miljoenen aan, maar dat schudden jullie toch zo uit de mouw dus dat moet geen probleem zijn.

Deze claim zal sowieso afgewezen worden, gezien het feit dat Uzelfe één grote vormfout is.

TMDC wordfuhrer
Posted 06-01-2004 18:31 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:

Heb je die quote wel laten registreren?

' '
Usericon van ' '
Posted 06-01-2004 18:36 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 januari 2004 18:31 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Heb je die quote wel laten registreren?

Ook in de rechtbank heersch ik jullie er 20 keer uit. Ik kom namelijk met feiten.

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 06-01-2004 19:00 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de muziek van TMDC te gek, maar ik hoorde laatst een of ander gerucht ( het zal wel kwaadsprekerij zijn van een stel jaloerse mensen ) dat TMDC hun contract met Cold Blood Industries alleen maar zouden krijgen als ze op Nile geinspireerde muziek zouden maken, en anders niet.Weten jullie of dat waar is of niet ?? Ook zou Cold Blood Industries van plan zijn om al hun Harde Metal bands van het label te gooien en alleen nog maar Gothic bands willen tekenen.Als het echt waar zou zijn.....dan zou dat echt te triest voor woorden zijn.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-01-2004 19:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 januari 2004 19:00 schreef necroslaughter het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de muziek van TMDC te gek, maar ik hoorde laatst een of ander gerucht ( het zal wel kwaadsprekerij zijn van een stel jaloerse mensen ) dat TMDC hun contract met Cold Blood Industries alleen maar zouden krijgen als ze op Nile geinspireerde muziek zouden maken, en anders niet.Weten jullie of dat waar is of niet ?? Ook zou Cold Blood Industries van plan zijn om al hun Harde Metal bands van het label te gooien en alleen nog maar Gothic bands willen tekenen.Als het echt waar zou zijn.....dan zou dat echt te triest voor woorden zijn.

offtopic: nog geen geld ontvangen voor de shirts

Je moeder.

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 06-01-2004 19:07 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Christ.Dat kan kloppen. Een fijn virus heeft m'n lieve computertje bezocht en ben daardoor een zwik van m'n e mail adressen kwijtgeraakt. Als je m'n e mail adres nog hebt, stuur me even een mailtje zodat we de shit alsnog kunnen regelen. Okay ??

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 06-01-2004 19:15 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 6 januari 2004 17:44 schreef ' ' het volgende:

Fucking aap. Je hebt zelf niet door hoe belachelijk je uit je nek lult.

ik heb echt nog nooit zo hard moeten lachen hier op zm.
De laatste zin is dan weer jammer, geweldig

Furious black death metal http://www.sammath.nl

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 06-01-2004 19:19 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 19:15 schreef verwoesting het volgende:
ik heb echt nog nooit zo hard moeten lachen hier op zm.
De laatste zin is dan weer jammer, geweldig

Ik sluit me hierbij aan.

IJverzucht en drinkgelag.

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 06-01-2004 19:32 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

Als ik het goed begrijp is de beste beste manier om de underground te steunen uitsluitend cds van mainstream bands te kopen. Dit voorkomt namelijk dat echte undergroundbands doorbreken tot het grote publiek of een enigszins noemenswaardige cdverkoop krijgen (uiteraard met alle rampzalige gevolgen vandien). Door de underground en het vermeende talent daarin volledig links te laten liggen, kunnen deze bands de rest van hun bestaan hierin doorbrengen. Halleluja en prijze de Heer!! Door volledig geen geld, aandacht of woorden te verspillen aan de o zo waardevolle underground, dat houdt de underground echt onder de grond. Steun de underground, koop mainstream!!!

Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor ondergroundbands om op te treden, cds of demo?s te verkopen. Dit alles om de mogelijke bereikbaarheid tegen te gaan en de mogelijkheid tot succes tegen te werken, en zodoende ?logischerwijs- de underground in stand te houden en te steunen.

Bovendien zou het niet toegestaan moeten zijn voor mensen om in undergroundbands te spelen. Dit uiteraard om de kansen nòg kleiner te maken dat ze ooit door zouden breken en een groter publiek krijgen.

Ik stel voor de underground helemaal af te schaffen, desnoods met harde maatregelen, zodoende beleid ik mijn geloof aan de underground!!!

IJverzucht en drinkgelag.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com