|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er meer liefhebbers hier van deze muziekstijlen ? En wie ervan doet iets in die muziek (dj-en.bandjes) |
|
l'ame immortelle heb ik es gehoord en vond et zeer mooi maar kben altijd zo lui dak niet echt 'op zoek' ben gegaan in dat genre Je moeder. |
|
Ik,nl.van Gothic,Industrial en New Wave Vooral Industrial en New Wave doen het goed bij me.Voor meer info kijk je maar eens naar het topic"Wat vinden jullie van New Wave?" Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ken nog niet zo veel groepen, maar ik hou wel van Darkwave... gothic/electro zoals L'Ame Immortelle ken ik ook wel maar vind ik niet zo zuper. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
tenk joe Negative AG loopt nu te zoeken |
|
Oh en Suicide Commando heerscht Krijg er zelfs de grootste hockeysnol mee aant dansen SEE YOU IN HELLLLLLLLLLLLLLL |
|
Ehm...hebben die geen nummer met dezelfde titel?Of is dat een andere band? Gaat zo: Suicide commando,suicide,suicide,sui-cide Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
euhm volgens mij wel ja de woorden hell, suicide, death, kill komen nog al eens bij hun voor ik vind ze erg goed en evil Erg true |
|
Goth? yep Electro? yep Darkwave? yep Industrial? yep New Wave? yep Vind ze allemaal mooi. Oh mijn arme bankrekening elke maand toch weer. Ik zou mijn smaak moeten beperken tot alleen metal ofzo Ook leuk tipje dan is Object (ja staat toevallig op daarom denk ik er aan). Vooral als je dingen als Project Pitchfork en Apoptygme Berzerk goed vind met een vleugje Skinny Puppy en Velvet Acid Christ. Soort van vrolijke maar toch zieke electro [Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 01-11-2001 17:45] "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Zijn er hier ook mensen die werken als DJ (of mensen die er één nodig hebben ) |
|
ik heb alleen maar mz.412 dat is black industrial vind ik wel gaaf welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Hoe donkerder, Hoe beter................... Ik heb alles van de grond zetters van de Gothic --> The Sisters of Mercy. Een betere zanger als dat heb ik nog nooit gehoord. Hij kan als beste huilen met z'n stem. Daarna zijn er wel zangers die goed in de buurt komen, en tenminste weten wat ze doen. Dit zijn de zangers van - Type O Negative - Paradise Lost (de oude dan !!) Het nieuwe werk is SHIT - Depech Mode - Bauhouse - To Die For - My Dying Bride Ik kan wel nog meer band neer zetten, maar ach........... De meeste gothic zangers/bandjes die proberen dit niveau te halen, maar falen compleet hier in. Ze hopen als ze maar vreemd genoeg over komen, dat ze van zelf goed zullen worden. Jammer !!! Soms draai ik wel eens op een gothic feestje, en in Bulgarije heb ik mijn stam kroeg waar ik meestal in de zomer gast DJ ben. Ik had een eigen band, maar door omstandigheden zijn hebben we besloten te stoppen. Tja.......... tis ff niet anders Maar betere muziek als gothic is er voor mij niet !!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 06-11-2001 12:58] Wiegen Meister ! |
|
He jenje ... als jij Electro cool vindt dan vind je vast "musique" van Theatre of tragedy ook wel leuk. Ik vind hem in ieder geval wel leuk. De rest van mijn vrienden natuurlijk niet . |
|
Hmm over Musique was ik niet zo te spreken, was het allebei net niet ... Maybe een idee om te posten welke cd's je in het gothic/electro/darkwave etc genre hebt .. Kunnen we beetje uitwisselen dacht ik zo .. |
|
In Antwerpen heb je elke vrijdag een Vampire-party waar al die genres aan bod komen.. Ben er zelf wel niet zo'n fan van (toch niet voor een hele avond), maar liefhebbers kunnen er hun hartje wel ophalen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Ik heb nauwelijks electro ... dus dat heeft niet zo'n zin. Maar bands als Pain, TOT en the kovenant hebben wel coole invloeden. |
|
Moet je toch maar eens gaan proberen Paul VNV nation, L'Âme Immortelle |
|
Bandjes waar ik de laatste tijd veel naar luister: - Die Verbannten Kinder Eva's - Sanguis et Cinis - Impressions of winter - The Changelings |
|
New wave, gothic Ik ben ook wel enorm te vinden voor die genres, wanneer je groepen wilt beluisteren: -Fad Gadget -Umbra et Imago -Das Ich -Lacrimosa (waarschijnlijk al genoemd) -Tubeway Army -Siouxsie & the Banshees -The Cure (zeker al vernoemd) -The Neon Judgement -DAF -Goethes Erben -Red Zebra -... (ik ken er wel nog hoor, maar kan er nu niet op komen) Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Cool. Mooiste van deze muziek is dat je echt alles kunt verwachten, alle frequentiues, alle instumenten, alle emoties. |
|
Ik heb zelf vrij weinig van deze muzieksoorten, maar mijn zus houdt er erg van. mijn zus is Dj en draait veel electro/techno met een beetje jazzy invloeden. Me broer is (was) ook Dj maar wat die precies draait weet ik niet precies. Zal wel wat techno zijn hem kennende. SCUM FUCK |
|
probeer deze eens: http://www.vanrichter.net/audio/beweglichanimalisch.mp3 (het is een legale MP3, van de site van Van Richter Records) Ik weet niet precies hoe je dit moet noemen, industrial? Ik vind het erg goed. |
|
-Wumpscut -vnv nation -Malochia -Clan of Xymox -E craft (EBM) -Legowelt een paar bands uit de Wave-hoek. |
|
ik vind VNV Nation wel erg goed. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Das Ich Wiegen Meister ! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |