|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH Je moeder. |
|
Is idd het beste album van hunnie... Hoe ga jij naar 013 by ze wee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ikke? Suck my piss |
|
Mee eens. Is het beste album. Heads I win, tails you lose |
|
'k vind 't een goed album (toendertijd meteen t-shirt gehaald) maar Vile & Bloodthirst zijn ook super!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jaa kicken band!! Geweldig stampen gewoon... heb er alleen niks origineel van... alleen maar MP3's, (alle albums op Butchered At Birth na)... toch maar es wat origineel materiaal ervan aanschaffen.. (CDtje/shirtje etc) Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Was ff vergeten; Live cannibalism!!!!!! ..The spine splitter.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
HEEEEEEEEEEERSSSSSSSSSSCH Suck my piss |
|
ze zijn trouwens ook bezig met een nieuw album...dit heb ik ff van een fan site geplukt: The new album is going to be called Gore Obsessed It is going to be put out some time in Feb of 2002 3 of the songe that will be on the album are as follows. Hatchet To The Head Pit of Zombies Worm Infested. Gore Obsessed klinkt wel bruut! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-11-2001 15:08] Suck my piss |
|
twordt hoe dan ook Je moeder. |
|
Oh wacht... Live Cannibalism heb ik origineel (videootje) Da's waar ook Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
CC HEERSCHT enorm Beste album vind ik buthered at birth. Ik ga ze ook zeker weer zien in 013!!! |
|
khad nog nooit naar cannibal corpse geluisterd totdat ik pas live cannibalism van iemand leende. het is echt superwreed Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik heb er maar één ding over te zeggen. Cannibal Corpse HEERST!!! Dead things grow from deep inside... |
|
'this one's for all the lady's here....' meeeeeeeeeaaaaaatttttt hoooooooooooook sooooodooooooooomyyyyyyyyyyyyyy enterrrrrr the gallleryyyyyyy 'disribe the usual corpse-fan: dirty, didn't wash hair, brutal' ow ik liet me ff gaan Je moeder. |
|
cannibal corpse kickt ass!! favoriete nummers.. Disposal Of The Body, Crushing The Despised, en nog wat zooi... 11.45: restate my assumptions |
|
Er ontbreekt een E in de topictitel. |
|
hmmmm...vin de neue eigenlijk niet zo...wel erg wisselende nummers dat wel....zitten een paar leuke tussen. Al met al: een gaat-wel Suck my piss |
|
Ik vind het een beetje jammerlijke band. Dit komt omdat Death niet mijn genre is en omdat Cannibal Corpse qua muzikaal technische bekwaamheid toch wat afdoet aan de meeste andere bands in diezelfde categorie. |
|
quote: |
|
np: meathook sodomy bruut geluid, stampt lekker 11.45: restate my assumptions |
|
Oh wat een onsterfelijk SAAIE band!! En ik ben nog wel dol op death metal!! Maar CC is echt huilen met de lamp aan.... saaaaai... |
|
CC heerscht!!!!!!!!! |
|
Ik vind alles van Cannibal Corpse goed.........zij rulen gewoon !!!!!!!!!!!! Alleen vind ik hun laatste album ietsjes minder maar toch een echte CC album Beste album voor mij is nog altijd VILE.............YEAH !!!!!!! |
|
Ze hebben geen slechte albums, maar mijn favorieten zijn The Bleeding en Bloodthirst! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |