|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
André Hazes! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
alweer?? O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
ah ok ik kreeg al rare ideeen O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Hij zal in ideer geval goed gepreserveerd zijn. Hij staat al een half leven+ op sterk water. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehehee O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Toch knap dat iedere muziekant heengaat en uitrekend topjunkies de rolling stones niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Layne Staley. Ja, die kan hier niet ontbreken. En Shannon Hoon. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Die zijn al erg lang dood ... IK zal het ff uitleggen, alleen de verse doden moet je hier melden. |
|
Anders gaat het zo stinken... Suck my piss |
|
en dan sopt het niet zo lekker meer |
|
quote: maar je hebt op een gegeven moment wel meer gaten om uit te kiezen [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 25-09-2004 12:03] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: wel zo handig aangezien tegen die tijd de benen niet zo lekker mee werken, breken af enzo |
|
quote: Valt mee hoor, lijkstijfheid is er uit te masseren. Tis alleen opletten met die doorligplekken.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
|
|
quote: Waar haal jij die wijsheid vandaan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dat zat ik me dus ook al af te vragen Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Veel deathmetal luisteren..of lijken wassen en opbaren als bijbaantje? Suck my piss |
|
quote: Ooit een docu gezien over werken met lijken. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Suck my piss |
|
quote: Kom je zo gemakkelijk aan zo'n baantje? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Suck my piss |
|
quote:Wanneer schaffen ze die wagentjes nou eens af. Levens gevaarlijk!!! Altijd van die oudjes die op de verkeerde weg zitten (had er laatst 1 voor me op de autoweg ) |
|
sinds wanneer mag jij autorijden dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik denk het niet...maar als ik voor een gesprek zou langs komen, wedden dat ze dan gaan roepen dat mijn haar er af moet? *begint ook maar eens aan een berg afwas hier* [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-09-2004 13:57] Suck my piss |
|
Vannacht / vanmorgen een van mijn vogels overleden De groene op de foto. Had hem zo'n vijf jaar. Stom toch hoe je je aan zo'n beestje hecht Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |