|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
M'n tante aan longkanker een tijdje geleden. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Kut zeg! Sterkte! |
|
quote: idd sterkte ermee carcasstrid |
|
Wally Tax Weer een uitkering minder... |
|
Damn. |
|
'Scotty' has been beamed out of the enterprise for the last time: 'Star Trek's' Scotty, James Doohan, dead at 85 LOS ANGELES (Reuters) - Actor James Doohan, best known as Scotty, the feisty, Scottish-accented chief engineer on television's original "Star Trek" series, died on Wednesday at his home in Redmond, Washington, his manager said. He was 85. Doohan, who was diagnosed with Alzheimer's disease last summer, died of complications from that degenerative illness and pneumonia, Steve Stevens told Reuters. A native of Vancouver, British Columbia, Doohan was a prolific voice actor on Canadian radio before making his move into television in the 1950s. But he will be remembered for playing Lt. Commander Montgomery "Scotty" Scott, the can-do chief engineer aboard the starship USS Enterprise on the original "Star Trek" series, which ran from 1966-69 on NBC. He reprised the role for several big-screen "Star Trek" features. One of his character's chief functions on the show was to operate the transporter used to "beam" crew members to and from the Enterprise -- often in response to an order that entered the pop culture as the catch phrase "Beam me up Scotty." Doohan's last public appearance was in October, when he was honored with a star on the Hollywood Walk of Fame. We don't take it, we just fake it... |
|
Ik las 't net ja I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
Scotty heeft ook nog een blauwe maandag in The Bold & The Beautiful gespeeld trouwens... We don't take it, we just fake it... |
|
Ja die aflevering heb ik gezien |
|
Hoef je je niet voor te schamen. Ik heb de serie jarenlang gevolgd... haalde 't niet bij As The World Turns, overigens... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Hier mag je je best voor schamen hoor Zenial |
|
Marten Toonder (93) overleden Zojuist is bekend geworden dat de geestelijk vader van heer Olivier B. Bommel en Tom Poes, Marten Toonder, op 93-jarige leeftijd in zijn slaap is overleden. De auteur en illustrator woonde al geruime tijd in Ierland. Marten Toonders werk werd voor het eerst gepubliceerd in een Zweedse krant in 1938. Later brak hij ook door in Nederland, toen de stripverhalen van Tom Poes in de De Telegraaf werden afgedrukt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 27-07-2005 19:27] |
|
Op z'n 93ste in zijn slaap overleden. Dat lijkt me ook wel wat. |
|
Beter als bij zijn overlijden in slaap vallen .... |
|
Marten.. rust in vrede, ik drink er een op je. Als je begrijpt wat ik bedoel. Salut. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wim Duisenberg (70), je weet wel. de man met dat grote witte kapsel. |
|
quote: Dat meen je niet? Ik had gehoopt dat dat serpent van hem zou overlijden. Want die gretta duisenberg is zo'n debiel mens. [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 31-07-2005 17:43] |
|
Oja is ook zo, hij had ook een vrouw. Die pro-palestijnse. Die zag er al uit of ze al een tijdje was gestopt met adem halen. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 31-07-2005 17:46] |
|
quote: Was het maar zo dat ze geen adem meer haalde. Dat mens was nog mongolischer dan iemand het syndroom van down. |
|
quote: Olivier B. Bommel. Nostalgie. |
|
quote: ..en toch kan er maar één de winnaar zijn: JIJ! Mongolischer? jezus man... Bruce Banner |
|
Tja hier posten vandaag blijkbaar wat mensen die net zo ruimdenkend zijn als moslimfundamentalisten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |