|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Och .. met doodmeldingen hebben ze daar ervaring zat |
|
quote: Jammer dat die man komt te overlijden, maar goed zat er ook wel aan te komen. Erg jammer van de mensen die blij zijn dat er iemand komt te overlijden. |
|
Tegenstrijdige berichten allemaal op CNN. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Het is beter voor 'm zo http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Maar wel weer beter dat dezelfde figuur zich zo ongelofelijk laat kennen Zo blijft ZM op wat voor manier dan ook altijd vermakelijk tijdverdrijf . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Je moeder kent de paus? |
|
Ach, door zijn achterhaalde stellingen zijn miljoenen mensen ziek, dood of gediscrimineerd. Dus een langzame dood is wel gerechtvaardigd lijkt mij ... |
|
quote: Mja, shit happens he. Maar om nu te gaan springen en juichen.. |
|
quote: Hahaha. CNN wel. Maar zo heet mn moeder niet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja daar heb je wel gelijk in, ik kon ook een stiekeme grinnik niet inhouden. |
|
Het einde is nabij voor de paus Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik hoorde t ook van mijn moeder.... |
|
quote:vergeet niet dat die man tegen condooms in afrika was waardoor er nog meer mensen met aids rondlopen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, die man heeft wat mij betreft heel wat verkeerde dingen gedaan. Dingen niet gedaan zelfs, en dat is slecht. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Het vaticaan ontkent het. Ik heb ooit op claus een weddenschap afgesloten dat die binnen 4 dagen dood was en ik heb verloren, wat mij een roze koek kostte. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dat zei ik ... |
|
Een hele roze koek. Day was Claus niet meer waard? Nu hebben jullie gewed om een kauwgombal? |
|
quote:Ik mag het toch wel met je eens zijn? of ga je je nu eens tinkende rode hippie voelen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
euhm ... wim aond de pretsigaret? |
|
quote:Kheb nu niet gewed. Edit: als ik dat gedaan had dan wedde ik wel om condooms ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 01-04-2005 21:04] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Je steekt zowaar wat van me op ... |
|
quote: Oh ik ontken ook niet dat hij dingen deed die niet echt acceptabel waren. Ik vind het overlijden van mensen vaak niet echt grappig en een reden tot blijdschap ofzo. |
|
quote:Nouja, maak je maar geen zorgen dat ik dat van jouw moest leren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nog niet eens. Maar dat is een goed idee. Tot later. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |