|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
we vergeten de stille tocht... |
|
quote: Ja, omdat ie op alles ging schieten, wordt ie natuurlijk "ontoerekeningsvatbaar" verklaard. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Haha ja en dan ter plekke zijn briefje schrijven terwijl omstanders naar hem kijken. Dacht ut nieh.. hij had alles al fijn ingeplanned! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-11-2004 11:13] |
|
quote: Dan is er sprake van een psychopaat/geboren hersenafwijking. Een beetje Murad dus...ja de dader had problemen thuis, bladiebla. Er waren trouwens voor Van Gogh al redenen te over om de moslims dit land uit te trappen. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 02-11-2004 11:16] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: En dan komt die vanzelf bij Immortella terecht |
|
quote: Is die islamitisch? |
|
Bah. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Of heeft ze een voorliefde voor schapen? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Wat is het verschil met iemand met een Christelijk of Ateistisch uiterlijk?? Leuk hè, iemand heeft dit vanmorgen geschreven of geroepen en iedereen neemt het letterlijk over, zelfs het journaal. |
|
quote:misschien had ie n hoofddoek om wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Yassar Arafat!!!!Daarom was ie natuurlijk naar Parijs toe What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Of een bordje voor met JIHAD erop |
|
Ik zou dan als moslim voor de burka hebben gekozen, ook nog eens onherkenbaar... |
|
quote:tenzij het dezelfde is die theo in zijn filmpje heeft gebruikt...die was doorzichtig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: |
|
quote: Volgens een ooggetuige iets van een muts of pet, maar het journaal heeft inmiddels zelf hun uitspraak al gecorrigeerd, het zou gaan om iemand met een Arabisch uiterlijk. |
|
quote:hij had em niet aan een moslim vrouw met teksten op haar lichaam had em aan, ze vertelde over hoe zwaar het is voor een islamitische vrouw om trouw te blijven aan haar geloof wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat was toch ook een omstreden filmpje? Kan ik em ergens downloaden? |
|
quote:nogal omstreden ja,er is heel veel opschudding over geweest... moet vast wel ergens te vinden zijn... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hahaha, gelukkig hebben we in Nederland ook dombo's zitten. check www.condeleance.nl Een voorbeeld Op 2 november 2004 getekend door: WO3! OORLOG IS HET ZEKER NU! al die kankermoslims. De eerste de beste die nu zijn bek open trekt of maar iets fout over Theo (onze NEDERLANDSE Theo)durft te zeggen, krijgt het zwaar vandaag. Wij gaan er op uit! Let maar op. Wij zijn ook niet bang om mensen kapot te maken...zo niet onthoofden voor een camera en het uitzenden via internet. Ik woon in de buurt. WE PAKKEN ZE! HAHAHAHAHAHAHAH What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
quote:triest wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Triest is pas dat dat soort figuren straks wel de straat opgaan en rellen laten ontstaan ... Ik vraag me af .. STEL dat de moord gepleegd is op basis van moslimprincipes, wat de regering dara dan aan gaat doen .. |
|
Ik ben bang dat dit wel eens zwaar uit de hand kan gaan lopen. Ik zie het somber in |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |