|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tja .. maar wat zou je kunnen doen? Een religie verbieden is nogal onmogelijk ... |
|
Nokken met dat slowchatten! |
|
quote: Controle op alle religieuze uitingen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Theo van Gogh neergestoken en geschoten, ook dood. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:euhm .. lees eens wat in dit topic .. |
|
Damn, wanneer leert men nou eens integreren..? Nederland is godverdomme geen schiettent! |
|
ja want als mensen integreren zijn alle problemen opgelost....doh |
|
quote:ja en als we er dom over gaan zeiken in een forum zijn ook alle problemen opgelost....doh |
|
quote: Trieste zaak dat Van Gogh is vermoord. Ik vond het dan wel een enorme eikel maar dit verdient niemand Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat dit het werk moet zijn geweest van een geestelijk gestoorde. En je kunt niet bij één moord gaan roepen dat een hele bevolkingsgroep het land uit moet, anders kunnen we ook wel alle dierenactivisten, drugsdealers en Molukkers uitzetten... Waarom een geestelijk gestoorde? Een moslim met een beetje gezond verstand zou kunnen bedenken dat hij de moslimgemeenschap een bijzonder slechte dienst bewijst door zoiets te doen, bovendien weet hij ook dat hij nog verantwoording moet afleggen aan Allah. Dit is gewoon een daad van pure waanzin geweest. Daarbij heeft hij nog een agent neergeschoten ook, dus dat wordt wel een jaartje of 20 gevangenisstraf met daarna TBS. Ik vind het dus ook niet te vergelijken met de moord op Pim F., aangezien Volkert van der G. nog iets trachtte te bereiken met die moord (het redden van de natie) en de moord op Theo van Gogh alleen maar averechtse effecten kan hebben voor de eventuele doelen van de dader. Kortom, het is een ontzettende loser. En laten we alsjeblieft een beetje proberen de rust te bewaren... no text supplied |
|
Nu is het wachten tot een stel hersenloze zandzakken ineens zinloos de schuld gaan leggen bij bepaalde groepen zoals dat gebeurde bij Fortuyn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dat zou natuurlijk niet kunnen! dat is pure discriminatie! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Schijnt te zijn vastgesteld dat het een marokkaan was. |
|
de getuige heeft gezegt dat het een man in een arabische jurk(weet er de naam even niet van) liep en een zwarte baard had. ik zie nog nergens dat het een marrokaans was. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-11-2004 13:29] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het kan dus ook sinterklaas geweest zijn die zijn baard had geverfd... |
|
quote: 13:05 - Hoofdofficier Leo de Wit van Justitie maakt bekend dat de verdachte een 26-jarige man is met een Nederlands en Marokkaans paspoort http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/11/2/schietpartijamsterdam.html |
|
om theo van gogh z'n woorden te gebruiken... t was dus een geitenneuker! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
hey, leuk idee om hier een topic over te maken? |
|
quote: 1 is wel genoeg |
|
ok |
|
Tis dus een nederlandse man met marokaans paspoort.. wat nu als dit een christen is ipv moslim? Dat zou toch wel vernieuwend zijn.. |
|
Nee het is een marokkaan met een nederlands paspoort ... |
|
Wat trouwens wel vreemd is, is de "overeenkomst" met 9/11. Amerikaans alarmnummer: 911 (9/11) Nederlands alarmnummer: 112 (11/2) Ja wel een ander volgorde van de data. Ook schijnen er precies 911 dagen tussen dit voorval en de moord op Pim Fortuyn te zitten. Ik vind het een trieste zaak. Ik was geen fan van de man, maar zoiets wens je niemand toe. Vrijheid van meningsuiting? Nee dus.. Ik ben benieuwd wat er op de dam gaat plaatsvinden vanavond. Rellen? |
|
Volgens mij gaat die bijeenkomst in de avond een chaos worden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |