IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Meld hier de doden pt. II Vorige pagina | Volgende pagina
Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 02-11-2004 17:00 by Wijers Profiel van Wijershttp://www.myspace.com/ardekmusic

Gek, gestoord, maakt allemaal niet uit...

Ik blijf erbij > geloof is/ wordt de kanker van het menselijke ras



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-11-2004 17:16 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 2 november 2004 16:57 schreef Wijers het volgende:
WTF? Dus jij zegt dat je je ervan bewust moet zijn dat je afgeknald kunt worden omdat je een controversiële mening hebt ??!!

Kunnen we binnenkort computerprogramma's aanschaffen om onze mening in te voeren.

"pas op, uw mening veroorzaakt oproer en dit kan uw dood betekenen" Klik hier om bij te stellen


Er wordt in die film een bepaalde mate van gewelddadigheid aan het licht gebracht die in ons land niet erkend wordt... en wat gebeurt er .. het wordt enkel bruut bevestigd!


Hohoho, jij leest mijn post denk ik verkeerd. Ik vind het gebeuren ook diep- en dieptriest, ik heb de film ook gehoord en wat er daarin aan de orde wordt gesteld is niets dan (de misschien controversiële) waarheid van wat er binnen de Islam gebeurt.
Ik zeg ook niet dat ze deze film niet hadden moeten maken, omdat ze van te voren hadden kunnen weten wat er nu dus gebeurd is.
Ik zeg alleen dat ik denk dat Ayaan Hirsi Ali nu misschien nóg banger is voor haar leven, maar dat ze altijd wel een bepaalde angst heeft gehad voor repressailes van moslimfundamentalisten. Hoe erg dat ook is.
Wat jij dus ook zegt, er worden enkel dingen bevestigd.


..."Hate can only create more hate"...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2004 17:35 by M. Profiel van M.

quote:
Op 2 november 2004 15:52 schreef Immortella het volgende:
Helemaal mee eens.. Hij heeft een aantal weinig betekenende films gemaakt (imho), dat wil zeggen dat hij het grote publiek nauwelijks bereikte..

Aha, dààrom heeft hij voor twee films het Gouden Kalf gewonnen .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-11-2004 17:36 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 2 november 2004 17:35 schreef M. het volgende:
Aha, dààrom heeft hij voor twee films het Gouden Kalf gewonnen .


hhhmm, dat zegt nu ook weer niet zoveel hoor...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2004 17:39 by M. Profiel van M.

Hierzo, stelletje onverschillige kutpubers :

quote:
Theo van Gogh werd geboren in Den Haag en groeide op in Wassenaar. Hij begon aan een rechtenstudie maar brak deze in 1981 af om zijn eerste film 'Luger' te maken.

Hij haalde zich meteen de eerste kritiek op de hals. Critici noemden de film fascistisch en vrouwonvriendelijk.

Gouden Kalf
Voor de films 'Blind Date' en 'In het belang van de staat' kreeg hij in 1996 en 1997 een Gouden Kalf. Als acteur was hij ondermeer te zien in 'De Noorderlingen'. Daarnaast werkte hij voor de televisie en schreef hij provocerende columns.

Van Gogh - naar eigen zeggen een ver familielid van Vincent van Gogh - zag zichzelf als een oude reactionair. Op zijn website 'De Gezonde Roker' leverde hij harde kritiek op de multiculturele samenleving. Dat was volgens hem nodig omdat Nederland zonder die kritiek anders in een soort Belfast zou kunnen veranderen.

De schrijver, cineast en programmamaker nam nooit een blad voor de mond. Zo had hij kritiek op de islam. Onlangs maakte hij de film Submission met Hirsi Ali over vrouwonvriendelijke koranteksten.

Budget
Van Gogh stond bekend als een regisseur voor wie de kwaliteit van de acteurs en het verhaal het belangrijkst waren. In het begin maakte hij vooral low-budgetfilms. Maar na het succes van '06' en 'Blind Date' waren financiers bereid meer geld te geven.

Op dit moment draait in de bioscopen de film 'Cool'. Van Gogh was deze weken bezig met de laatste montages van een film over de moord op Pim Fortuyn, die op 15 december op internet in première gaat. Producent Gijs van de Westelaken heeft bekendgemaakt dat de première op die dag doorgaat. In januari 2005 gaat de speelfilm in de Nederlandse bioscopen draaien.



Natuurlijk was Theo van Gogh maatschappelijk relevant. Hij was een opiniemaker. Elke scheet die hij liet werd breed uitgemeten, elke column was weer stof voor veel discussie. Of je het nu met hem eens was of niet, het valt niet te ontkennen dat hij in het huidige sociaal-maatschappelijke debat een belangrijke speler was.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2004 17:40 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Wat raar, dat dit geen eigen topic mocht hebben. 4 loeiers van pagina's over theo tot nu toe in dit topic is ook niet zo handig.

En moord is toch moord.



Oud Vuil.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-11-2004 17:42 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 2 november 2004 17:40 schreef webblaster wim het volgende:
Wat raar, dat dit geen eigen topic mocht hebben. 4 loeiers van pagina's over theo tot nu toe in dit topic is ook niet zo handig.

En moord is toch moord.




idd, ene Pim heeft er zelfs 4!

http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=pim&what=title&sort=time


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-11-2004 17:42 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 2 november 2004 17:40 schreef webblaster wim het volgende:
Wat raar, dat dit geen eigen topic mocht hebben. 4 loeiers van pagina's over theo tot nu toe in dit topic is ook niet zo handig.

En moord is toch moord.




Ik snap er ook nix van. Het werd ook nog eens dichtgegooid zonder reden door meneer Helmet.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2004 17:44 by M. Profiel van M.

quote:
Op 2 november 2004 17:42 schreef filosofem het volgende:
Ik snap er ook nix van. Het werd ook nog eens dichtgegooid zonder reden door meneer Helmet.

Tja, als je als moderator niet wil dat men over links-rechts gaat praten, en je hebt als linkse mod wel zo een tendentieus modereerbeleid t.a.v. doodgeschoten rechtse personen, vraag je natuurlijk om problemen. Helmet, beken eens kleur .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2004 17:49 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Mmmmm.


Hehehe.


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zucht ... op Ned 1 sukkel op TV (moslim)...


Ja euhm ... ik vind eigenlijk niks, maar hij heeft het zelf uitgelokt



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2004 17:55 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Gebrek aan communicatieve vaardigheden. Als je je punt alleen kunt duidelijk maken door iemand dood te schieten ben je wel een enorme loser.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-11-2004 17:55]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja moslims staan nu niet bekend om hun fantastische communicatieve vaardigheden ...


Bah, zo ontstaat er een "laat ik maar niks zegge"n, want anders.." cultuur ...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-11-2004 17:57 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

zelf uitgelokt...kom nou....iedereen dioe niet gelooft dat Allah de enige ware is is vogelvrij!

Theo was een held!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 02-11-2004 17:58]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2004 17:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 november 2004 17:57 schreef enforcer het volgende:
Opnieuw een dieptepunt, de Islam is de pest voor deze wereld!



religie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 17:57 by Schaep Profiel van Schaep

Zouden er veel mensen minder snel hun mening geven dan? Zo zeker weet ik dat niet. Het is alleen een beetje jammer dat mensen die het doen worden vermoord.


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 02-11-2004 17:58 by Botzwaard666 Profiel van Botzwaard666

Ik vind het werkelijk een schande
Ik weet niet allemaal wat er in die film afspeelde, maar het zal zeker geen moord waard zijn.
Ik vind ook zowiezo dat al die marrokanen
al te veel los zijn geslagen!
Ik bedoel ik kan op mijn eigen school niet eens langs een groepje van die personen lopen zonder bedreigt te worden.
Tuurlijk zijn er ook goede, maar wees eerlijk hoeveel zijn dat er nou?
Waar gaat dit heen?...
Ze vergeten dat ze hier te gast zijn...



A sudden crack, as I crush your skull


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2004 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 november 2004 17:57 schreef Schaep het volgende:
Zouden er veel mensen minder snel hun mening geven dan? Zo zeker weet ik dat niet. Het is alleen een beetje jammer dat mensen die het doen worden vermoord.
Als er niet adequaat gereageerd word door justitie en politiek ben ik bang dat bedreigingen en moordaanslagen het politiekklimaat zullen beïnvloeden ....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2004 17:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik leef nog steeds


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2004 17:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2004 17:57 schreef Schaep het volgende:
Zouden er veel mensen minder snel hun mening geven dan? Zo zeker weet ik dat niet. Het is alleen een beetje jammer dat mensen die het doen worden vermoord.
Ik noem een Cliteur... Ja, als mensen bang zijn, houden ze hun mond dicht.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2004 18:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 november 2004 17:59 schreef ghoulliette het volgende:
ik leef nog steeds
Jij bent ook een linkse hippie, je bent dus niet gevaarlijk voor hun positie op dit moment.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 18:03 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 november 2004 17:59 schreef Misanthrope het volgende:
Ik noem een Cliteur... Ja, als mensen bang zijn, houden ze hun mond dicht.


Tja, maar het is maar net hoe bang je bent natuurlijk. Zolang Ghoulliette nog leeft heb ik er wel vertrouwen in.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 02-11-2004 18:04 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 2 november 2004 17:59 schreef Misanthrope het volgende:
Ik noem een Cliteur... Ja, als mensen bang zijn, houden ze hun mond dicht.
Daar had ik het vanmiddag dus ook met een maat van me over. Dalijk heeft de meerrderheid de neiging om er maar niks meer van te zeggen, en hebben zij dus vrij spel.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-11-2004 18:04 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 2 november 2004 17:39 schreef M. het volgende:

Natuurlijk was Theo van Gogh maatschappelijk relevant. Hij was een opiniemaker. Elke scheet die hij liet werd breed uitgemeten, elke column was weer stof voor veel discussie. Of je het nu met hem eens was of niet, het valt niet te ontkennen dat hij in het huidige sociaal-maatschappelijke debat een belangrijke speler was.


Dát ontken ik niet, maar politiek gezien kon hij niet als 'gevaarlijk' of 'bedreigend' worden gezien door de mensen wie het aanging. Iemand als Pim Fortuyn had z'n politieke partij, waarmee hij veel zielen leek te winnen en daardoor macht leek te krijgen. En dus als bedreigend kon worden ervaren.
In het geval van Theo van Gogh zie ik dat toch anders. En daardoor vind ik dit zelfs misschien nog schokkender.


..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2004 18:06 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 november 2004 18:04 schreef Immortella het volgende:
In het geval van Theo van Gogh zie ik dat toch anders. En daardoor vind ik dit zelfs misschien nog schokkender.


Mee eens.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen