|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gek, gestoord, maakt allemaal niet uit... Ik blijf erbij > geloof is/ wordt de kanker van het menselijke ras |
|
quote: Aha, dààrom heeft hij voor twee films het Gouden Kalf gewonnen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: hhhmm, dat zegt nu ook weer niet zoveel hoor... |
|
Hierzo, stelletje onverschillige kutpubers : quote: Natuurlijk was Theo van Gogh maatschappelijk relevant. Hij was een opiniemaker. Elke scheet die hij liet werd breed uitgemeten, elke column was weer stof voor veel discussie. Of je het nu met hem eens was of niet, het valt niet te ontkennen dat hij in het huidige sociaal-maatschappelijke debat een belangrijke speler was. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wat raar, dat dit geen eigen topic mocht hebben. 4 loeiers van pagina's over theo tot nu toe in dit topic is ook niet zo handig. En moord is toch moord. Oud Vuil. |
|
quote: idd, ene Pim heeft er zelfs 4! http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=pim&what=title&sort=time |
|
quote: Ik snap er ook nix van. Het werd ook nog eens dichtgegooid zonder reden door meneer Helmet. |
|
quote: Tja, als je als moderator niet wil dat men over links-rechts gaat praten, en je hebt als linkse mod wel zo een tendentieus modereerbeleid t.a.v. doodgeschoten rechtse personen, vraag je natuurlijk om problemen. Helmet, beken eens kleur . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mmmmm. Hehehe. Oud Vuil. |
|
Zucht ... op Ned 1 sukkel op TV (moslim)... Ja euhm ... ik vind eigenlijk niks, maar hij heeft het zelf uitgelokt |
|
Gebrek aan communicatieve vaardigheden. Als je je punt alleen kunt duidelijk maken door iemand dood te schieten ben je wel een enorme loser. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-11-2004 17:55] |
|
Tja moslims staan nu niet bekend om hun fantastische communicatieve vaardigheden ... Bah, zo ontstaat er een "laat ik maar niks zegge"n, want anders.." cultuur ... |
|
zelf uitgelokt...kom nou....iedereen dioe niet gelooft dat Allah de enige ware is is vogelvrij! Theo was een held! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 02-11-2004 17:58] |
|
quote: religie |
|
Zouden er veel mensen minder snel hun mening geven dan? Zo zeker weet ik dat niet. Het is alleen een beetje jammer dat mensen die het doen worden vermoord. |
|
Ik vind het werkelijk een schande Ik weet niet allemaal wat er in die film afspeelde, maar het zal zeker geen moord waard zijn. Ik vind ook zowiezo dat al die marrokanen al te veel los zijn geslagen! Ik bedoel ik kan op mijn eigen school niet eens langs een groepje van die personen lopen zonder bedreigt te worden. Tuurlijk zijn er ook goede, maar wees eerlijk hoeveel zijn dat er nou? Waar gaat dit heen?... Ze vergeten dat ze hier te gast zijn... A sudden crack, as I crush your skull |
|
quote:Als er niet adequaat gereageerd word door justitie en politiek ben ik bang dat bedreigingen en moordaanslagen het politiekklimaat zullen beïnvloeden .... |
|
ik leef nog steeds |
|
quote:Ik noem een Cliteur... Ja, als mensen bang zijn, houden ze hun mond dicht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Jij bent ook een linkse hippie, je bent dus niet gevaarlijk voor hun positie op dit moment. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tja, maar het is maar net hoe bang je bent natuurlijk. Zolang Ghoulliette nog leeft heb ik er wel vertrouwen in. |
|
quote:Daar had ik het vanmiddag dus ook met een maat van me over. Dalijk heeft de meerrderheid de neiging om er maar niks meer van te zeggen, en hebben zij dus vrij spel. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Dát ontken ik niet, maar politiek gezien kon hij niet als 'gevaarlijk' of 'bedreigend' worden gezien door de mensen wie het aanging. Iemand als Pim Fortuyn had z'n politieke partij, waarmee hij veel zielen leek te winnen en daardoor macht leek te krijgen. En dus als bedreigend kon worden ervaren. In het geval van Theo van Gogh zie ik dat toch anders. En daardoor vind ik dit zelfs misschien nog schokkender. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Mee eens. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |