|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ja bah .. een land zonder scherpe humor .. bah |
|
En nu wachten op Hirsi Ali... |
|
quote:Hee, of we wachten niet en ondernemen actie! Dat is weer eens wat anders. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wat? tot ze reageert? of tot ze ook doodgeknald wordt Bruce Banner |
|
quote: Ze is al ondergedoken... |
|
quote: Nou, dat laatste lijkt me he.. Zij is er iig zeker van dat ze haar leven niet veilig is. Maar goed, ik denk wel dat ze ook voor dit hele gebeuren wist welk risico ze liep. Als politicus zo'n controversiële (voor sommigen) film maken, roept altijd veel op. Zeker voor de fundamentalisten voor wie het opgaat. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Kerel, ik bedoel actie ondernemen TEGEN dit soort moslims... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wat wil je doen dan? |
|
quote:Wat ik wil doen is niet relevant. Alles wat ik erover kan zeggen is dat ik blij ben dat niet ik op het moment de linkse hordes moet trotseren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Heb de film (Submission) ook gedownload, maar ik heb alleen geluid, geen beeld? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Het beeld bestaat uit vrouwen met Burka´s die doorschijnen, waardoor je Qu´ran teksten op het lichaam kunt zien. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Linkse hordes? Tekst en uitleg graag, want het wordt bijna eng in hoeverre je elke vervelende/nare enz gebeurtenis op 'links' (wat jij dan ook maar onder links moge verstaan) afschuift. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Dat werd me inderdaad ook duidelijk door de beelden op tv. Ik vind het alleen raar dat ik geen beeld heb. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Kut, daar gaan alle metalbands... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Kijk naar z'n usericon.. iedereen die niet in een burka van een Nederlandse vlag gekleed gaat is links? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Een klein vraagje, maar die Theo Van Gogh, wie was dat eigenlijk? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hmm, aardige redenatie die best eens op zou kunnen gaan. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:divx codecs downloaden? |
|
quote:burka uitdoen, misschien helpt dat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Aaaah! Mijn punt precies! Ik snap absoluut niet dat iemand de moeite neemt om van Gogh overhoop te schieten. Het was gewoon iemand met een grote smoel en geen oplossingen, politiek of maatschappelijk had hij vrij weinig te betekenen... waarom al die moeite? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Laat ik het anders zeggen, welke acite moet er ondernomen worden dan? |
|
quote: Hm, naar mijn idee heb ik die al.. Maar goed, ik heb het nu geluisterd, en ook dat schepte een goed beeld n.a.v. de dingen die ik gezien heb op tv. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |