|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zei hard. |
|
quote:Geef eens een voorbeeld .. |
|
Gerry Knetemann. |
|
quote:Hij kon dus WEL als gevaarlijk gezien worden voor de Islam. Waarom? Omdat hij aan de mensen liet zien dat de Islam gevaarlijk is voor ons. Hij was, zoals men het zegt, een opiniemaker en dat maakt hem gevaarlijk voor die moslims. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tuurlijk, maar het is wel iets anders dan het geval met Fortuyn. |
|
quote: Het is een schrijver, een sarcast, een relzoeker. Hij kan niks buiten praten ... |
|
Praten kan gevaarlijk zijn voor Moslims. |
|
quote:Tja makke schaapjes ... |
|
Hm? |
|
De Kneet Gerrie Knetemann vandaag overleden op 53 jarige leeftijd |
|
Ik denk niet dat het zo rationeel is, dan hadden ze eerder een politicus gepakt. Ik denk dat die dader eerder iets zou zeggen dat hij zich vernederd voelde. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Als het rationeel was hadden ze niemand gepakt. |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik vind het maar erg, van Theo van Gogh. Dat zoiets tegenwoordig ook al gebeurt in Nederland. GVD in wat voor wereld leven we eigenlijk?! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja, daar heb je wel gelijk in. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
JE kan iemand een lul vinden maar deze laffe moord (van gogh) zorgt er inmiddels toch bijna voor dat ik die klote moslims echt ga haten!Als ze het niet eens zijn met ONZE cultuur(vrijheid) dan moeten ze gewoon OPZOUTEN!!!.Vroeger had ik nog het ideaal beeld van een multiculturele samenleving maar inmiddels (na dit zoveelste drama om die graf-alah!)ga ik toch echt de volgende keer op de meest rechtse partij stemmen want genoeg is GENOEG GODVERDOMME!!! en dat er ook goeie zijn is dan maar jammer! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Daar was ik dus al bang voor. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ik vind het echt belachelijk dat Theo van Gogh is vermoord, je an tegenwoordig niks meer zeggen of je wordt afgeknald. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
waarom is men nu ineens bang hier bij zm ???jullie bespreken de grootste satanistische godslasterende black en death metal bands en als je het dan over die kut moslims hebt ben je een racist????? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Ik heb het over vermoorden, als Balkenende vermoord wordt is dat ook erg, omdat je je leven niet zeker bent. Als hij een natuurlijke dood sterft, zal ik er geen traan om laten. Het gaat om het principe. (Ik had deze reactie al verwacht.) [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-11-2004 19:41] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 02-11-2004 19:47] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Klotezooi; ik volg Theo al jaren en kon me vaak vinden in zijn mening of in ieder geval had zijn mening een grote amusementswaarde. Hier is echt een grens overschreden en ik hoop dat deze gebeurtenis een flinke staart gaat krijgen want zijn dood bewijst zijn gelijk. Hier kun je trouwens ook nog je mening geven: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Da´s nou de Nederlandse mentaliteit na WO2. Gedogen en knuffelen ipv de realiteit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |