|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En daar ging Swiebertje, daar ging swiebertje. |
|
quote: tja, was altijd leuk ja!! |
|
If you can't act normal , don't act at all.... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Een buur van Schaep signature |
|
quote: en toen ik geef me mening hoor ik misdraag me niet Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
De kat van mijn buurvrouw: Harrie. Aangereden door een auto. ZIELIG!!!! Vuile kut lijer is ook nog doorgereden, bastard You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Of jij... Ben jij een vieze zwerver? Disko Disko Partizani |
|
quote: Een beetje meer respect voor de doden, ja ? En zeker voor een held als deze man! Rust in vrede, Joop! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: als ik een zwerver ben he hoe kom ik danaan een computer met internet?! Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote:Je bent een moderne zwerver. Doch een vieze. En nu opgehoert. Disko Disko Partizani |
|
quote: waarom swiebertje ? dies aaaalang dood heb gerust wel respect maar ik vond die series allemaal een beetje hetzelft.. waarom niet dimmbagg darrel abot Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: hahahahaha hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha opgehoert............ Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Een woord, drie letters. Disko Disko Partizani |
|
quote: nou vertel. Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
En toen gingen we weer on-topic. Scheldpartijen, wilde paringsrituelen en overige zaken naar het lultopic. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mn. Mug. Hartstikke dood. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dhr Dimebag wordt al in meerdere topics herdacht, deze topic is voor de recente doden. |
|
quote: mn opa Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mijn buurman. Maar welke? |
|
De middelste. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Was die van mij maar dood, zoemt al 2 dagen door mijn kamer |
|
quote: Onvoorstelbaar hoeveel levens die krengen hebben. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |