|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar ik was het zelden of nooit met hem eens. en Marijnissen zegt ook wat hij denkt. En wat vind jij van Marijnissen? |
|
Dat die nog niet dood is? Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Wellicht reden om te geven aan 3VO; eerder deze avond gezien hoe erg autobestuurders tegenwoordig voetgangers op zebrapaden structureel 'respecteren'...kolerelijers [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-01-2005 2:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik denk dat Chelman vooral reageerde op jouw gebruikte epithet 'waardeloos', niet? Ik ben het ook niet met Marijnissen eens, maar ik vind hem geen 'waardeloze' politicus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ik heb idd zijn functioneren als politicus en zijn standpunten (waar ik me dus niet in kan vinden grotendeels) niet van elkaar gescheiden. Maar goed, we doen allemaal wel een ferme uitspraak hier, toch? |
|
quote: Bewijst mischien dat slecht kunnen autorijden erfelijk is? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Onze burgemeester was pas dood gegaan. maar dat is alweer 2 weken geleden.. |
|
quote: nee vrouwelijk... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Een 30-jarige automobiliste uit Uden is in de nacht van zondag op maandag overleden doordat iemand een stuk stoeptegel van een viaduct boven de A4 gooide. Dat gebeurde volgens de politie ter hoogte van Rijswijk. . . . . . . . . . ? |
|
quote: godsamme wat lopen er toch ontzettend veel botmongolen rond Bruce Banner |
|
quote: Weer een bewijs dat vrouwen niet kunnen rijden. Een man had uitgeweken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Zullen we dat uittesten? Ik gooi, jij wijkt uit |
|
Vorige week zondag is AFM eigenaar en Squealer zanger Andreas "Henner" Allendörfer bij een auto ongeluk omgekomen. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Pistolen Paultje overleden Pistolen Paultje is overleden. Dat hebben zijn familieleden vanochtend bevestigd. Paultje, echte naam Paul Wilking, is 80 jaar geworden. Zelf wilde hij zich voordoen als grote crimineel, maar dat was hij niet. Toch staat hij bekend als de ongekroonde koning van de Amsterdamse onderwereld in de jaren '60. Hij handelde in wapens. Velen zagen 'm als een "goede boef", terwijl anderen 'm als levensgevaarlijk beschouwden. Wilking had de reputatie van een Robin Hood. In de jaren '80 zette hij zich in tegen dierenmishandeling. Zijn naam kwam voort uit de Tweede Wereldoorlog. Hij zat toen in het verzet en had een fascinatie voor pistolen. Twee jaar geleden kwam hij nog in het nieuws doordat hij illegaal schilderijen van Herman Brood verkocht. nu "rakketten ronny" en "bazooka bob" nog |
|
So? |
|
quote: nou..hij is dood. (post al binnen?) |
|
Ja Thanx .. ben je vergeten te mailen dat ie er al was .. ook nog niet de tijd genomen om em te kijken trouwens |
|
quote: maat, dat meen je niet! I'm shocked. Maar goed dat bewijst wel dat ik de Acid bath fan numero uno ben in Nederland en jij op een mooie 2e plaast staat (hehehe). (serieus, veel plezier ermee. zowat al hun nummer staan erop. het is wel vaak illegaal opgenomen. maar wel lekker "underground" dus.) |
|
21/02 Amerikaanse auteur Hunter S. Thompson pleegt zelfmoord De Amerikaanse auteur Hunter S. Thompson heeft zondagnacht zelfmoord gepleegd in zijn woning in Woody Creek (Colorado). Dat schrijft de krant Denver Post maandag. De 67-jarige Thompson werd beschouwd als een van de grootste auteurs en politiek verslaggevers van de twintigste eeuw. In 1972 schreef hij de klassieker 'Fear and Loathing in Las Vegas'. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mijn oom 22-05-1945 25-02-2005 Hartstilstand, ging al een hele tijd kut. R.I.P. Bruce Banner |
|
gecondoleerd gast. sterkte, ook aan je familie. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Mijin oprechte deelneming veel sterkte voor jou en je famillie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
thanks lui. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |