|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik reserveer hier vast een plekje voor de paus. 5..4...3...2...1... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: absoluut, reken er maar op als ik dat nieuws hoor een flink fles bier openruk en op de grond lig van het lachen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: en natuurlijk NA's hit : Hang the Pope hang the Pope hang the Pope Hang the Pope hang the Pope hang the Pope Hang him with a fucking rope Let's go to the Vatican, get him out of bed Put the noose around his neck and hang him till he's dead Hang the Pope hang the Pope hang the Pope Hang the Pope hang the Pope hang the Pope Hang him with a fucking rope Let's go to the Vatican, get him out of bed Put the noose around his neck and hang him till he's fucking dead Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: is dat net zoiets als naar de EO kijken en dan helemaal in een scheur liggen als je t dan wegzapt? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ja zoiets maar dit gaat veel beter voelen, alleen al het verdiet wat al die kutchristenen voor hun kiezen krijgen geeft mij al plenty voldoening, suffering to the conquered 1e klas. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: wat ben je toch een schatje [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 01-04-2005 13:13] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: thanks Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: moet je trouwens een nieuwe doos hebben? op t werk hebben we er genoeg "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ja doe maar , maar wel met zacht kussen erin ofzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ik zal 't aan ze doorgeven, dan kunnen zij zich verzamelen bij jouw huis als je er uit getrapt wordt omdat je die flinke fles bier toch niet kon betalen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik zal t netjes zacht bekleden ik heb gister ook al een huis gebouwd op t werk, zijn die dozen echt goed voor. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
de paus is overigens weer bij bewustzijn en zijn toestand stabiel.... dussuh, het duurt nog wel effe voordat die de handdoek in de ring gooit. I Find That I Am Not There... |
|
quote: ach hij krijgt van mij toch een nieuwe doos "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: toe maar stoere gast, jij smeekt echt om een doodschop geloof ik; leg je gebit maar alvast op die stoeprand Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
oeh! |
|
quote: heb ik wat gemist? of is dit ook een 1 april grap? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: nee hij moet gewoon eens zijn muil dicht houden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: wederzijdse provocaties en irritaties, pak de chips en cola! |
|
quote: yep doe dat , alhoewel Helmet kennende ik vrij rap weer een ban heb Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
maar de paus gaat niet dood voorlopig... |
|
quote: en ik ben nog niet gebanned Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
jerry jerry jerry! |
|
quote:Vol verwachting klopt ons hart... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |