|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Masque of the Red Death (1964) Naar het boek van Edgar Allan Poe, Zeer mooie kostuums en verder ziezo wel een vermakelijke film |
|
blackadder christmas carrol , was wel grappig maar te kort "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
hee die hebbik ook gezien ..vrijdag... |
|
quote: En een stukje Theatre of Tragedy Zenial |
|
Jaja, vanavond Fear and loathing in Las Vegas op Ned 2. 23:40. |
|
heerschend indeed! Gister High Fidelity... Platenhoezen gezien van O.A. Miles Davis en King Crimson Suck my piss |
|
quote: Zeker, maar ik heb hem zelf al minimaal zes keer gezien en heb hem ook op DVD. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-12-2004 12:54] |
|
ik heb het aantal niet bijgehouden....ik ging al bijna quotes posten. Suck my piss |
|
Gister Bride Of Chucky half gekeken... [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 28-12-2004 15:30] .. |
|
Chicken run Shaun of the dead Shrek Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Matrix Revolutions. Bazzio Attacks!!! |
|
Finding Neverland. Geweldig! |
|
Hillary and Jackie met alweer een fantastische Emily Watson. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Joah, Mooie film idd. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events - Mooi verfilmd, maar het verhaal vond ik toch wel ietsje tegensteken, zelfs voor een kinderfilm. Jim Carey speelt wel leuk. Ginger Snaps 2 - Vooral leuk door een bepaald fucked up personage in de film. Niet zo doordacht als deel 1, en Ginger zelf heeft maar een kleine rol, en da's ook spijtig. Maar wel leuk om te zien. |
|
Pride and Prejudice. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ocean's 12, wel leuke film maar niet zo leuk als het eerste deel omdat ze daar veel beter de kraak laten zien. bovendien is het tweede deel vaag opgedeeld met allerlei ontknopingen in de laatste minuten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hellraiser III slecht? ja. vermakelijk? zeker. Wat zijn die films toch onmeunig samplebaar |
|
quote: De eerste vind ik echt een hele goeie film, maar ik heb deel 3 hier ook liggen. Nu ja, vermakelijk is hij misschien wel, maar ik kijk er toch niet echt met volle plezier naar... |
|
de uitspraken van MR. Bradley tillen het geheel naar een hoog niveau |
|
quote: We hebben hier de box staan en vanaf deel 1 worden ze steeds slechter idd.. spelfout weggehaald... |
|
Maria full of grace |
|
deadly outlaw rekka en public enemy uit de asiamania serie (totalfilm.nl) |
|
Gisteravond/nacht Fear and loathing in Las Vegas gezien. Wat een fucking geniale film, zeg!!! Dikke, dikke heersch. Ik heb in geen tijden zo aandachtig naar een film gekeken. BRILJANT! Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |