|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo is het! Suck my piss |
|
Fight Club ( 9!!!! ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
De Tweeling en Ocean's Twelve. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Dark water ziek zielig en leuk |
|
Cabin Fever: lekker ziek (humor (?) met een echt dreigend ondertoontje. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Saw, weer eens een aardige thriller. |
|
Amadeus; over Mozart natuurlijk die iedereen al twintigduizend keer gezien heeft. Dit was alleen de Director's cut, en er zaten best leuke scenes tussen die de moeite waard waren en het verhaal complete maakten. In het begin bijvoorbeeld deed Salieri een zelfmoordpoging, daarom had hij dus dat verband om z'n nek. Dat begin was er in de gewone film tussenuit gehaald. Ook alle scenes dat Mozart les zou gaan geven aan de dochter van een adellijk figuur zitten er normaal niet in. Jammer bijna dat er van het hele verhaal niks klopt, maarja... het blijft een leuke film, vooral vanwege dat irritante aanstekelijke lachje van 'm. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Amadeus heb ik gemist. Dus heb ik maar naar Sense and Sensibility gekeken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Shura Yukihime, Lekkere actie wel beetje suf verhaal/einde |
|
quote: Op Canvas gekeken (of België 2) wsl, ik zat dan te kijken naar het derde deel van De Zaak Alzheimer, best een knappe film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
City of Lost Children. |
|
mean machine, een aanrader! |
|
Ik ben net terug van The Incredibles. Gaaf! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Duplex, wel geinig, viel me niks tegen. Ghostbusters I, leuke film. |
|
quote: Die heerst inderdaad! Ik moest zo hard lachen om die baby op het laatst . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ik vind de film ook heel goed maar heb er toch een beetje problemen mee. Heel veel is namelijk "gepikt" van de reeds jaren lopende comic-serie "The fantastic four". En aangezien van deze comic-serie een film gaat komen vrees ik dat deze tenonrechte als "gejat"gaat worden beschouwd. verder gezien: - lost in transition - big fish twee erg goede films. |
|
quote: Ik denk eerder dat dat opzettelijk is gedaan, iedereen ziet dat (hoop ik althans). Verder wordt er ook niet echt de nadruk op gelegd in deze film, geen probleem dus imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Die heb ik ook gezien, die is inderdaad wel erg aardig. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: aardig is het goede woord een leuke hommage aan Se7en Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Necromantic.....dat is zo lekker wakker worden...wel de orginele dan. |
|
Gisteravond nog Exorcist The Beginning gezien. Als je de eerste kent dan kan je deze net zo goed laten liggen, leuk om te zien thuis, maar geen bios waardig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Secret Window, haha lachen Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Bridget Jones's Diary. Een mens moet iets doen... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
The Incredibles. was wel une leuke film Het zal je moeder maar wezen... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |