|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Forgotten, best leuke film |
|
The Lord of the Rings - Return of the King extended, heerschfilm Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Haha, ja daar heb ik ook stukken van meegepikt. En daarna Swimfan en Matchstick Men. Zielige filmdag eigenlijk. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
gister shrek 2 nog een keer gekeken eergister toch een keer harry potter III opgezet. en ik heb m nog afgekeken ook. schoppen aas in je hol klootzak! |
|
Ok dan Saphire als je van thai boksen houd is ong bak toch echt wel fenomenaal. Het verhaaltje is natuurlijk erg dun maar de gebruikte vecht technieken zijn fenomenaal. |
|
quote: Ja of het nou thais of frans is, het verhaal is niet interessant. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
The Bourne Supremacy. Leuke film, goed vervolg. Alleen, je moet je gedachten er wel bij houden en niet, zoals ik, telkens wegzakken richting dromenland . ..."Hate can only create more hate"... |
|
The Forgotten & Goodbye Lenin [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 13-12-2004 16:25] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Finding Neverland, saai..... |
|
quote: Jammer, die leek me juist zo leuk om voor of mét kerst 's te bekijken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hair! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Zalige film idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Je gaat hem nu toch niet meer kijken alleen omdat ik hem saai vond? Het is maar een mening van een persoon, ben Rene Mioch niet |
|
quote: Daar ben ik me van bewust hoor . En ga hem alsnog wel kijken, maar ik bedoel meer dat ik het jammer vind dat er nu al mensen zijn die de film als 'saai' bestempelen. Maar ik zal m'n eigen kritische blik er eens over laten gaan ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Het is een Peter Pan related film (ja ik heb mijn zwaktes). Dat is altijd gaaf! Punt. Uit. Geen discussie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehe, ben heel benieuwd. Hij leek me ook gaaf! (Zeker nu, in de 'kersttijd'). But we'll see.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Je geilt zeker op Wendy? |
|
quote: Nee...Tinkerbell natuurlijk! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Whatevah the bitch is called ... |
|
quote: wil ik altijd nog een keer zien, beviel die? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Evil Dead 2 |
|
Yep , goodbye lenin, toffe film |
|
net "dogma" gezien. en dat is me zeer goed bevallen. |
|
quote: Blijft een Heerschfilm. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |