![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Forgotten, best leuke film ![]() ![]() |
|
The Lord of the Rings - Return of the King extended, heerschfilm ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Haha, ja daar heb ik ook stukken van meegepikt. En daarna Swimfan en Matchstick Men. Zielige filmdag eigenlijk. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
gister shrek 2 nog een keer gekeken ![]() eergister toch een keer harry potter III opgezet. en ik heb m nog afgekeken ook. schoppen aas in je hol klootzak! ![]() |
|
Ok dan Saphire als je van thai boksen houd is ong bak toch echt wel fenomenaal. Het verhaaltje is natuurlijk erg dun maar de gebruikte vecht technieken zijn fenomenaal. ![]() ![]() |
|
quote: Ja of het nou thais of frans is, het verhaal is niet interessant. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The Bourne Supremacy. Leuke film, goed vervolg. Alleen, je moet je gedachten er wel bij houden en niet, zoals ik, telkens wegzakken richting dromenland ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
The Forgotten & Goodbye Lenin [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 13-12-2004 16:25] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
Finding Neverland, saai..... ![]() ![]() |
|
quote: Jammer, die leek me juist zo leuk om voor of mét kerst 's te bekijken. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Hair! ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Zalige film idd ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Je gaat hem nu toch niet meer kijken alleen omdat ik hem saai vond? Het is maar een mening van een persoon, ben Rene Mioch niet ![]() ![]() |
|
quote: Daar ben ik me van bewust hoor ![]() Maar ik zal m'n eigen kritische blik er eens over laten gaan ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Het is een Peter Pan related film (ja ik heb mijn zwaktes). Dat is altijd gaaf! Punt. Uit. Geen discussie. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hehe, ben heel benieuwd. Hij leek me ook gaaf! (Zeker nu, in de 'kersttijd'). ![]() But we'll see.. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Je geilt zeker op Wendy? ![]() |
|
quote: Nee...Tinkerbell natuurlijk! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Whatevah the bitch is called ... ![]() |
|
quote: wil ik altijd nog een keer zien, beviel die? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Evil Dead 2 ![]() |
|
Yep , goodbye lenin, toffe film ![]() |
|
net "dogma" gezien. en dat is me zeer goed bevallen. ![]() |
|
quote: Blijft een Heerschfilm. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |