|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: is dat die met die gast (vietnamees?) van off centre? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja en die indier van Van Wilder Partyanimal (Van heeft trouwens een heel klein rolletje) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-01-2005 0:05] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hmm jammer dan, ik vind die gast van off centre idd een leuke flauwe comedy acteur. die van Van Wilder (Ryan Reynolds) is ook gaaf ja, iig in "two guys a girl and a pizzaplace". Ohja, en in Blade Trinity gaf ie ook genoeg comic relief. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Off Centre alsmede Van Wilder zijn geniaal, dit echter deed een enkele keer mijn lachspieren kietelen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geen film, maar afgelopen weekend veel afleveringen van Desperate Housewives gekeken. Een aanrader [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 24-01-2005 0:49] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik heb net When Darkness Falls gekeken.. wel een aardige film over een tandenfee die 150 jaar geleden verbrand is ivm hekserij en nu 's nachts wraak neemt op kinderen die hun laatste melktandje verliezen... ghehehe http://www.imdb.com/gallery/ss/0282209/SS_DF_90.jpg carcasstrid |
|
Vrijdag: Blade Trinity, een zeer vermakkelijke film. Zondag: -Dodgeball, erg grappig. -Switch Killer, wat een kut film! Een aardige soundtrack als je van gothic muziek houdt, maar wat is die film slecht! -Hidalgo, leuke film. Op je knie en pijp voor genade! |
|
The Incredibles, vond hem heel grappig! Geweldige graphics ook weer! |
|
Van het weekend Behind Enemy Lines gezien op tv. Was zeer goed te pruimen. |
|
Gisteravond Dead End nog maar een keer mn dvd speler ingeknald, blijft toch wel grappig There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
heb gister the grudge zitten kijken wel een aardige film heb toch een paar keer met kippenvel gezeten. en een must om op dvd te hebben de scanners serie 3 delig lekker met ontploffende hoofden oud maar fantastisch ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Oh ja, die heb ik ook nog gezien, was zeker de moeite waard! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dreamcatcher, verfilming van de Stephen King novel. Heersch! [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 24-01-2005 20:13] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Aardige film? 'Matig' is al een ophemeling voor die film! Maar amusant als loos vermaakt, dat wel. |
|
gheghe, zo ff Der Untergang checken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: vind je? boek is veel beter Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ow ow ow, wat is 'The Grudge' een KUT film zeg! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Nee man. ook gezien. Mooie schrikmomenten. Maar daarentegen, ik schrik van alles, dus dat is niet zo moeilijk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Boek nog niet gelezen, staat wel op m'n lijstje King-boeken. Uiteraard is't beter, maar de film vond ik zeker ook goed. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: de scream reeks was nog enger man! jeetje... the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hey laat mij ja? ik schrik zelf van sesamstraat, als er iets onverwachts in beeld komt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
sesamstraat is ook eng. |
|
quote: Zei ik eng?? nee ik had het over schrikken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
pff laat mij nou lekker interpreteren zoals ik dat wil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |