|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Finding Nemo Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Monster's Ball. Hilarische film. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Gisterenavond Donnie Darko gezien. Wat een gave film! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ransom Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Kichiku: Saai in het begin, op het einde gestoord. Gore valt goed te vergelijken met de gore in "The Story of Ricky". Het verhaal is ver te zoeken, en personages zijn zo geschift en sick als maar zijn kan. Leuk, soms, maar de vele lange omgevingsshots zijn toch wel best te ffwd-en. |
|
Bio Dome, matige film, te flauwe humor. Battle royale II, gigantische kutfilm, wat heb ik een hekel aan die kleine lelijke gele mannetjes die ontzettend slecht acteren. Deel 1 was wel gaaf. |
|
kijk jij altijd films die je niet leuk vind? Een soort van moderne digitale zelfkastijding? |
|
Correct, niks leuker dan je flink ergeren. |
|
en natuurlijk veel minder goffik dan in jezelf snijden... |
|
quote: Hehe ja ik heb ook last van film-masochisme. Ik heb laatst The Day After Tomorrow gekeken Zenial |
|
Ik heb laatst Nothing Hill gekeken. Natuurlijk niet! Suck my piss |
|
quote: bert visscher gekeken? |
|
Nee, die is niet heel grappig. Ik heb wel een Hans Teeuwen rip hier ergens... Suck my piss |
|
quote: Iedereen heeft daar wel last van, denk ik. Ik ga, tegen beter weten in, naar Blade Trinity dit weekend. Misschien is het maar om gewoon er over mee te kunnen spreken. Aan de andere kant kan hersenloos plezier in een film ook leuk zijn, terwijl je achteraf pas denkt "heh, wat een kutfilm". |
|
quote: Heeh hans teeuwen, die is niet grappig. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Een waardeloze zaadfilm op zijn tijd is gewoon heerlijk. Geeft me ook een heel goed gevoel over mijzelf om te weten dat er mensen bestaan die zo dom zijn dat ze dat soort films goed vinden Zenial |
|
Ong Bak, geen verhaal maar wel cool (hoewel sommige scenes wel erg, erg zeer deden). En gisteren Muppet Treasure Island, ook wel grappig. MuayThaigerrr!! |
|
The Bunker. Wel okay. |
|
eergister eindelijk T3, niet het beste deel, maar wel vermakelijk. Maandag: The Straight story (een aanrader van David Lynch! geen vage shit als mulholland drive of lost highway, maar een mooie goed te volgen film) |
|
Village of the Damned, wat een gave film! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gisteren verstand op nul gezet en absolute snertfilm gekeken : Teacher's pet. Een film zonder scenario,misschien wel met een schone gast erin,maar dat was dan ook alles.Zelden zo gelachen met foute seks en een rammelend script Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Yup I know!! Heb de director's cut gedownload, maar nog geen tijd gehad om hem te bekijken. |
|
Chronicles of Riddick - bleh Ocean's Twelve = Ocean's Eleven? Blade3 - Lekker crappy (again) Kooten & De Bie - ons kijkt ons deel eeeh... |
|
Der Untergang en The Alamo. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |