|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van het weekend de gehele pilot miniserie van de remake van battlestar galactica. Die verbrijzelt het origineel volledig.Wat een goede serie. Ik hoop maar dat de volgende delen ook op DVD worden uitgebracht. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-01-2005 15:29] |
|
quote: De mini serie vond ik goed idd, daarna ben ik begonnen met de nieuwe serie te volgen en daar ben ik inmiddels mee gestopt. Het is allemaal veel te sloom en niet boeiend. De bedoeling is een psycho thriller effect, maar dat kwam er niet echt uit. |
|
Ronja Rövardotter. Jee! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Dat is de bedoeling niet, ik heb alle aflevering tot nu toe gezien. Het is gewoon simpelweg een scifi zoals star trek alleen zit er veel meer drama in. Hoge productie waarde en een goed plot, beste serie die ik in tijden gezien heb "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gisteren Amateur Angels gezien op Spice Platinum [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-01-2005 14:43] |
|
Resident Evil Apocalypse, goede film.. Maar je moet er wel van houden.. |
|
quote:Ik wil nog steeds een keer 'The Fanny' zien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat belooft veel goeds. Op engelstalige messagboards is men ook vol lof (op wat gefrusteerden na die perse bij het origineel zweren). Ik hoop alleen dat de cylons nog eens op de oldskool manier "by your command" zeggen. |
|
quote: dank je quote: het systeem is inderdaad niet foutloos, maar er zijn patches voor specifieke films quote: idem Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die vergelijking gaat naar mijn idee wel op, er zijn veel parallelen tussen Se7en en Saw. Maar Saw is geen Se7en kloon, ze hebben wel duidelijk wat meer op het visuele / schokkende gegooid, dan op het intelligente. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die cylons zien er dit keer niet uit als broodroosters, maar iig iets om hard van weg te rennen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja daarom, het richt zich toch op andere punten dan Seven. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
The Aviator gezien, alweer een klasse film van Scorsese!! Kijken die film! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Legend of the 7 vampires, pff die 7 vampiertjes zagen er lijp uit met hun maskers enzo, verder houterig geacteerd maar wat wil je met een ouwe film |
|
quote: dat laatste slaat natuurlijk nergens op. In dezelfde periode als deze film is gemaakt zijn een aantal van de beste film aller tijden gemaakt. In elke periode worden slechte films gemaakt, dus om het (lachwekkende) lage niveau van deze film toe te schrijven aan het feit dat het 'een ouwe film' is, raakt kant noch wal. *funfact* Toevallig is The legend of the 7 (golden) vampires (één van de 500 titels) een vrij populaire film binnen het 'wansmak' publiek [Dit bericht is gewijzigd door panzerfaust op 18-01-2005 23:42] |
|
ik weet dat ie vrij populair is maar hij viel mede daarom echt ontzettend tegen, ziezo de mensen in "het wansmaak" wereldje die het een goeie film vinden hadden dat veel al voor hem uberhaupt te zien omdat het van hammer producers is. en uiteraard is het jaartal geen excuus en was dan ook meer sarcastish bedoelt. het acteer werk was gewoon uitermate kut en dat maakte de hele film gewoon saai |
|
The Terminal, leuke aparte film. |
|
quote: Dan zijn we het eens een keer niet met elkaar eens! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik heb zat films in het genre gezien waar dit allemaal stukken beter is uitgewerkt en niet zo 'zeikerig'. Voorbeelden waar het naar mijn idee wel goed is uitgewerkt zijn 'The bride with white hair' of 'A Chinese ghost story' waarin de liefde zelfs centraal staat. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 19-01-2005 19:02] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
The Mission opnieuw gezien. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Fight club, vet National treasure, kut Van Helsing, nog kutter Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: "A Chinese Ghost story" vind ik een hele leuke film. Wel raar dat ene moment waar die kerel spontaan begint te zingen, maar verder eigenlijk niets op aan te merken. Heb je de sequals al gezien? |
|
Ace Ventura..Pet Detective |
|
Fighter in the Wind. Oldboy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |