|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Shaun of the dead. Goede film, alhoewel niet zo grappig als ik had verwacht. |
|
Spiderman 2, geen idee hoe die was want ik viel in slaap en werd pas wakker na de aftiteling. |
|
Leland, was oke The bourne supremacy, ging wel rated x, geen bal aan Mystic river, was oke |
|
Police Academy 1 en 3, matige films, maar toch wel geinig. Cabin Fever, genieten, erg gaaf, leuke quotes ook. 'Waar is dat geweer voor?' - 'Dat is voor niggers' |
|
Deze week heb ik alle Lord of The Ringsen nog maar is gekeken... [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 08-01-2005 17:55] .. |
|
Birth - Nogal trage film, maar hij kan er mee door Dark City - Leuke science fiction film. |
|
vanaaf ff The Grudge checken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
De japanse Grudge films vind ik heel leuk.. vraag me inderdaad af hoe die nieuwe gaat zijn... |
|
ja ik ben ook wel benieuwd, maar wat ik al zei; ik ga hem vannacht bekijken, wat betekent dat ik erg dronken zal zijn. Dus ik weet niet hoeveel ik van die film mee ga krijgen. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Airplane, blijft heerschen! i've got a drinking problem.....Splash. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik heb 'm net ook gezien, wat een kuteinde. Will there ever be a better icon than myself? |
|
outbreak, break out??? Aapje, gruwelijk virus, dood, totale vernietiging, happy end.. |
|
quote: Ik heb beide DvD's en ook die van Top secret. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 09-01-2005 0:59] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Face Off |
|
Men is hier nogal idolaat over Airplane; ik dacht dat het alleen maar Naked gun-achtige humor was of mis ik hier iets? Zelf gezien: As good as it gets...Jack Nichelson rewlz Zijn About Schmidt en Somethings gotta give net zulke aanraders? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Man On Fire, leuke film. |
|
grudge zoog 1e klas, wat een crapfilm Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: De Japanse of de Amerikaanse? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: vooral de eerste is geweldig, 2de ook wel maar dat is meer een romantische comedy. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
romantische comedy... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Amerikaanse; ook al heeft Sam Raimi iets met de productie te maken gehad, en heeft Ted Raimi een cameo, en Christopher Young de soundtrack gedaan. Het verhaal lag me gewoon niet, het duurde tergend langzaam en wat ik storend vond was dat een paar Amerikanen de dupe zijn van een oosters spookverhaal en iets met veel haar, ach misschien lag het wel aan het spokende haar idd aangezien ik sindskort kaal ben ik ben er wel achtergekomen waar die 32xspeed vooruitspoel knop goed voor is op mijn afstandsbediening van de dvdspeler nu Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Alexander, zag er mooi uit, maar het kon me niet boeien, dus afgzet. Oceans eleven, waswel leuke film. Daarom oceans twelve opgezet, maar het was een gedowloade versie en bleek in het duits te zijn. Dus Donny Darco, maffe film. hou ik wel van. Maar nog niet afgekeken. doe ik een andere keer wel. bedtime On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hmm vond wel wel redelijk, was wel in slaap gesukkeld (15 min gemist) maar zaten toch wel wat leuke shrik momenten in. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Idd "I think I chose the wrong week to quit smoking" wat later "...to stop drinking" en nog wat later "...sniffing glue" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |