|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dark water was best ziek ja |
|
quote: jammer dat je geen 2 ltr. coca cola fles bij je had.... BOTTOM UP!!!! carcasstrid |
|
quote: Audition ook al eens gezien? Een uur zoetsappigheid, en dan ineens KABAM! Lekker ziek. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Die ga ik ook ff testen dan binnenkort.. kan niet ziek genoeg zijn.. ghehehe... carcasstrid |
|
stacy is ook een aanrader als je van japanse horror houd. |
|
Mean Machine Eerste keer in mijn leven dat ik het leuk vond om naar een voetbalwedstrijd te kijken. Zeker een aanrader!!! Verder nog Once Upon a Time in the Midlands (best aardig, nijgt alleen naar een chick-flick) en Sexy Beast (erg cool, alleen niet af kunnen kijken omdat de TV het begaf ) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik heb maandag King Arthur gekeken, samen met Nameless Shadow en een luie zwerver. |
|
quote: En zo zullen er nog wel 1000 en 1 spleetogenfilms zijn... maar goed.. aanradertjes zijn altijd welkom carcasstrid |
|
Hehe, vet ruig gephotoshopt usericon. |
|
Resident Evil 2, ik vond hem, zowaar, erg leuk. |
|
hehe ja maar dit zijn films die enigsinds makkelijk zijn om in handen te krijgen of te downloaden dus dat scheelt al weer |
|
quote: ik wist niet hoe ik zo'n avatar psies moest maken.. dus maar een link gelegd naar foto van msn profiel.. what's up? carcasstrid |
|
ik heb trouwens nog een aanradertje.. Dead End.. carcasstrid |
|
hehe tis meer het feit dat de zwarte randen nogal grof zijn en niet netjes aansluiten |
|
quote: ja.. black is beautifull.. ghehe.. carcasstrid |
|
Heb The Grudge ook gezien, jezus! wat een meesterlijke film Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
hehe afgezien dat dat erbinnen in beter uit ziet dan zwart, zijn de grove randen van de omgeving juist niet zwart om ff ontopic te doen : Slaughter hotel gekeken gister aaf heersch films al zijn sommige slaughters erg veel wissels tussen 2 beelden |
|
[quote]Op 13 januari 2005 17:36 schreef Rensykdom het volgende: hehe afgezien dat dat erbinnen in beter uit ziet dan zwart, zijn de grove randen van de omgeving juist niet zwart ajajajajaja... carcasstrid |
|
ok.. ietwat verfijnd.... carcasstrid |
|
Haha, nog een beetje onder de oksels en je ziet er niets meer van. |
|
ik heb een tijdje terug Analyze This opgenomen, maar nog niet gekeken. Is 't wat? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: okeeeeeeeeeeeee.... je had gelijk... carcasstrid |
|
The Grudge vond ik best okee, Alexander een zware tegenvaller. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ontzettend gave film, het vervolg daar op, Analyze That is iets minder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |