|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteravond "Goodbye, Lenin" gezien. Mooie film... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gisteren: Inventing the Abbots en: The warrior and the princess. And my marlboro light |
|
gisteravond ben ik met Odal naar de sneak preview geweest. toen ik de titel zag wou ik eigenlijk al vertrekken, maar t viel allemaal heel erg mee... maar ja, wie verwacht er nou een film over boksers als je een titel als "million dollar baby" ziet.... maar t was iig wel een gave film. (@Odal: met Clint Eastwood ja ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Whoeha! Dat brengt herinneringen terug op het netvlies. Geweldige films, alleen vreemd, dat die ene zo blond en blauw-ogig én italiaan was. Maar verder, die geluiden van die klappen met die vuisten, fabuleus! |
|
Man On Fire; verrassend goed Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Laatst nog I robot..aardige film maar bepaald geen hoogvlieger The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ghost Lake dit was me toch een KUT film dikke C-Film hahaha Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lola Rennt, wel okay |
|
quote: Helemaal mee eens natuurlijk alleen blijkt achteraf dat '4 vuisten van de duivel' een mindere film is van hun. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 17-02-2005 21:58] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Waardoor precies werd je afgeleid dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The Terminal, cool White chicks, bij vlagen onderbroekenlol, verder erg kinderachtig en flauw Vooral erg leuk in minder nuchtere toestand |
|
quote: Door iets waartoe jij mensen moet dwingen en anderen vrijwillig kunnen doen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
May - "horrorfilm" over een sociaal onaangepast meisje met een obsessie voor poppen en kleren maken, die na een reeks van tegenslagen besluit om haar perfecte partner te maken uit "onderdelen" die ze mooi vindt van mensen die ze verder lelijk vindt te gebruiken. Het is dus geen horrorfilm, duidelijk mis gelabeled in de videotheek, maar hij is wel goed, vooral naar het einde toe dan. Geen topfilm, maar toch het bekijken waard... |
|
Gekeken film: Fargo. Yeah? Yeah. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
My Little Eye - Thriller gebaseerd rond het Big Brother gedoe. Vijf mensen, zes maanden in het huis, vreemde dingen gebeuren... degelijke film |
|
quote: Bruce Banner |
|
Laatst four rooms gekeken. Wel een grappige film. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
The Fog Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Klassieker. Toendertijd erg gaaf, hoe vond je 'em? |
|
quote: |
|
Nick Of Time was op Net5 wat een KUTFILM ... alleen de rol die Christopher Walken vertolkte was het kijken wel waard... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Shades door Erik Van Looy, goeie film, goeie Vlaamse acteurs, houd ik van Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteren King Arthur gezien. Absolute heerschfilm spelfout weggehaald... |
|
king arthur...die heb ik al 2x gezien en ik weet nog steeds helemaal niets van het verhaal af, alleen dat er grote enge ruitertjes in voorkomen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |