|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net Bio-Dome gezien. Do or do not. There is no try. |
|
Hellraiser, straks de volgende vier delen. |
|
Gister eindelijk Stacy gekeken , super film al wat dat irri gelach wel irriterend na verloop van tijd ( en de Blues Campbell 2000 ) |
|
Delicatessen. |
|
quote: De eerste? dus dan moet je er officieel nog 7? Ik heb t/m 5 gezien. 1 t/m 4 is cool, 5 niet meer. maar ben wel benieuwd naar de rest. 7 en 8 kwamen als het goed is dit jaar uit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Deel 5 is toch Inferno; volgens mij ligt Hellseeker in de winkel Zelf laatst gekeken; Training day; wel aardig qua akteren bijv, maar er zit wel een heel ongeloofwaardige twist in het verhaal (het meisje dat hij red van verkrachting en waarvan hij de portfeuille terugvind blijkt het nichtje te zijn van een gast die hem wil afmaken en in die kansloze situatie vinden ze die portefeuille) dat nodig is maar alle overtuiginskracht uit de film haalt; al met al dus uiteindelijk een teleurstelling. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik weet niet meer van wie ik het hoorde of waarom, maar het scheen een goeie film te zijn. Wat vond jij? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Officieel wel, maar ik heb hier maar vier andere delen liggen, straks deel twee maar eens kijken, dat schijnt een van de tofste delen te zijn. |
|
Cronicles of Riddick gezien.. Leuke film. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Hehe, blijft vermakelijk, hoewel behoorlijk slap vermaak Pauly Shore blijft heersen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Damn, in het verkeerde topic dit neergepoot op TV1 zenden ze De Zaak Alzheimer in 10 delen uit, het eerste deel gezien gisteren en het lijkt me een erg goeie film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote:Dat meen je niet! |
|
quote: dat meen je niet! |
|
quote: Is grappig ja, maar goed, nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gister Spiderman 2 gekeken, wel leuke film. En een stukje Streetfighter |
|
Shocker (of zo) van Wes Craven, hahaha, wat is die slecht! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Die is gaaf! quote: Die is gaaf! Zenial |
|
gister Mulholland Drive gekeken ... net zo wazig als Lost Highway...David Lynch heerscht |
|
Ik heb Triumph des Willens gezien! Echt vette shit, kon me er erg in vinden! JODEN MOETEN DOOD! HAMAS HAMAS ALLE JODEN AAN HET GAS! |
|
|
|
steek die fuckin rolleyes in je aars man! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-12-2004 23:49] |
|
tering,zuip je teveel koffie ofzo? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-12-2004 23:49] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |