|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Go, wel grappig |
|
quote: kan nooit zo slecht zijn als die fop-cult film van Rob zombie Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nog niet gezien, maar imdb-scores: House of a 1000 Corpses: 5.0/10 House of the Dead: 2.3/10 Dusss... |
|
house of a 1000corpses is die rob zombie film? vond ik beetje een ripoff van texas chain massacre |
|
quote: Klopt. Er komt dus een vervolg op, he. Volgend jaar denk ik... |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
En dan te bedenken dat ik nog geld betaald hebt om die film te zien. Tegelijk gehuurd met Dawn of the dead remake die aanzienlijk beter was. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Walking tall met The rock en Johnny Knoxville; a no brainer dus... 21 Grams goed filmpje; waard om nog een keer te zien... Arachnaphobia The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die is grappig man! |
|
Three Kings She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Inderdaad een ontzettend matige kutfilm. Maar dan ook echt kut. Wat een kutfilm. Kut. Gisteren een uurtje van Napoleon Dynamite gezien. Geniaal! Aanrader voor fans van droge humor. |
|
quote: Yep, matige film.. opzich wel leuk Will there ever be a better icon than myself? |
|
Ik ben het een keer met Coenv eens, Three kings was een ongelooflijke kut film. |
|
Ik heb altijd gelijk. |
|
Ik vond het een goede mix van humor en inhoud. Het einde is wellicht wat dramatisch en zemelig, maar ik vond hem desalniettemin erg goed. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dr. No, de 1e uit de James Bond box (eindelijk maar eens aangeschaft nu het nog kan). Bazzio Attacks!!! |
|
For A Few Dollars More Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
How High Fear and Loathing In Las Vegas |
|
Eíndelijk Fight Club volledig gezien, en geen spijt van. Wat 'n heerschfilm! Met dank aan ElitE, mijn held. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ja, wat een prachtplan was het van hem, jou te doen overtuigen dat eens te gaan aanschouwen. B***h. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:"Nee, dat was jij, schat" ElitE heeft een niet-corrupte file ervan naar me doorgestuurd "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Vanmiddag weer eens Trainspotting gekeken, blijft een heersende film. |
|
School of Rock, hehe leuke film Magnolia, wel erg vreemde film maar wel goed. |
|
Dawn of the Dead remake wel aardig, hoewel de making of en de geinige andere extra's op de DVD vermakelijker zijn. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-02-2005 12:26] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |