ZelThoR |
2002-2010 |
|
|
|
Posted 28-01-2005 3:30 by ZelThoR |
|
|
Mononoke Hime ook al eens gezien dan? Is ook erg goede film van de regisseur van Spirited Away.
quote: Op 27 januari 2005 18:57 schreef Wishmaster het volgende:
Getekend, dammit, zit nou al een tijdje op die film te wachten, was em al vergeten haast, hij moet gewoon op 't grote doek verschijnen, al was 't maar in 't filmhuus op de hoek..
Ik heb heb hem op "groot" scherm gezien (2 bij 3 meter). Met een filmmarathon tijdens de kerstvakantie. Was erg vet, dus in de bios zal het wel helemaal vet zijn.
quote: Op 27 januari 2005 22:42 schreef Chimaira het volgende:
Een slap Indiana Jones aftreksel, dat is het.
quote: Op 26 januari 2005 0:36 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind het IJ gehalte helemaal niet groot eigenlijk. Het schatzoeken is wel redelijk über-Indy, maar dat heeft hij ook niet uitgevonden ofzo. Verder qua verhaal, zit het IJ gehalte vooral in het opzoeken van informatie en zo. Dat hele puzzelen, en aanwijzingen verzamelen is weer niet Indy. Daarbij is het script gewoon niet Indy, maar meer een "normale" actiefilm.
Ik denk dat die assocatie vooral komt door het feit dat het een avonturenfilm is, of zo gemarket wordt, en dat er ook nog eens een poster bijhoort die een hoog Indy-gehalte doet vermoeden. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee
En het is inderdaad gewoon een leuke film, zeer sterk in z'n genre (that being Indy-clones, of course )
goddomme, ik ga het nog een keer vertellen
[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-01-2005 3:31]
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.
|