|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Velvet Goldmine! Glam op filmformaat, woohoo! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-12-2004 15:46] |
|
tja... en donder nu maar op! kom maar eens terug als je ballen zijn ingedaald |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:*slap* |
|
quote: Nee!! Zeg dat het niet waar is!! Ben je ook fan van Jean claude Vandamme?? (ik acht nu alles mogelijk bij jou op filmgebied). |
|
quote: Neuh, Sjaan-Kloot vind ik te opgeblazen Maar het is meer jeugdsentiment, ik heb vroeger met m'n beste vriendin Bio-dome en Son-in-law nét iets te vaak gekeken en daardoor is 't blijven hangen Daardoor wel vele melige avonden gehad overigens... hehe.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Daarstraks Toy Story gezien, leuk filmpje imho Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Eergisteren eerste 3 kwartier van, euh, ... being john malkovich ofzo. Ik kon er niet inkomen, rare film. Oud Vuil. |
|
quote: Heb er ook een stuk van gezien, idd erg vreemd, maar dat kan je wel verwachten van films die in Filmfan worden gespeeld op Canvas (heel die zender is zo, je moet er je hoofd bij houden (behalve op maandagavond tijdens de Rechtvaardige rechters ), de quizzen aldaar zijn ook op topniveau, een echte heerschzender gewon a Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: heb hem ergens liggen in de kast, vage film idd ook erg ziek op het gebied van mensen kleineren en kapot maken. |
|
quote: Gisteren street fighter met Sjan Kloadth heh...nounou wat een klasse acteur is het ook... [Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 17-12-2004 23:51] Het zal je moeder maar wezen... |
|
hehe maar wel een echte kvlt film |
|
quote: Hij heeft te veel mosselen van Brussel gegeten, die Jean Kloot Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ghehe, nou meningen verschillen hoewel de vechtscenes natuurlijk wel heel erg geloofwaardig zijn Het zal je moeder maar wezen... |
|
Laatst: Alien vs Predator en nogmaals LOTR - The Return of the King http://www.metal-march.com || http://www.metalsampler.com totally free internet metal sampler with Vreid! |
|
Vrijdagavond 'School of Rock' ( ), en 'The Texas Chainsaw Massacre' (had ik al gezien). Gisteravond 'The Bonesnatcher' (wát een waardeloze film, haha), en zojuist 'Ice Age' nog maar een keer gekeken ..."Hate can only create more hate"... |
|
Pi |
|
Jay and Silent Bob strike back. leuke film. vooral op het einde! oja, en de eerset Batman. Alle eer aan Jack Nickolson die perfect The joker neerzet. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-12-2004 20:25] |
|
quote: Die EE duurt 4 uur!! haha. Tering, daar moet je echt een dag voor prikken. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Halloween 1 There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
2046 - Chinese film, gaan kijken omdat Zhang Ziyi (Hero, House of Flying Daggers, Crouching Tiger, Hidden Dragon) er in mee speelt. Totaal ander genre, dit, een drama. Wel heel mooi gefilmd, en het acteerwerk is af. Bad Santa - Lachen... American Psycho - tweede keer. Heerlijk droge humor in die film... Ik heb Cecil B. Demented gekocht, ik ga die straks maar eens kijken. |
|
Das waar ook, gisteren starsky & hutch gekeken, vermakelijk. Niet meer en niet minder. Oud Vuil. |
|
Which reminds me, ik heb gisteren House on Haunted Hill opgenomen, iemand deze al gezien? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |