|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 17-08-2005 14:26] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Kun je die toetsen niet beter achterwege laten.. ? Draagt behoorlijk weinig bij aan de muziek. Ik vind de mix erg jammer.. drums en gitaar klinken erg dof. Het kan me niet heel erg bekoren, maar dat komt voornamelijk door de mix.. als daar wat tijd in zou worden gestoken zou dat al een behoorlijke verbetering zijn. Desalniettemin, goed werk! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: De pagina kan niet worden weergegeven. "Die my friend because this is the end, make a final stand and die with a beer in your hand!" |
|
Megaupload ligt plat zie ik. Vandaar. Ik zoek snel ff een andere uploader. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 17-08-2005 14:31] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Dank u wel! (ook voor Jenje). Voor wat betreft het keyboard; wij vinden het wel wat toevoegen De rol van het keyboard is trouwens met de nieuwe nummers wel aan het veranderen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ach ja, anyway, ik zou het niet beter kunnen "Die my friend because this is the end, make a final stand and die with a beer in your hand!" |
|
Nog maar eens een poging. Deze keer werkt 't wel. http://www.megaupload.com/?d=2015JZTG Ff de 45 seconden afwachten en dan klikken! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 17-08-2005 19:30] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
bedankt voor de reacties mensen! binnenkort komt er eentje jouw kant uit Janneman, tenzij iemand anders handiger zou zijn? |
|
de demo van Bowel Rupture is te horen op: www.myspace.com/bowelruptureband 2 nummers van Côte d'Aver zijn te horen op: www.myspace.com/cotedaver gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Dat maakt een positieve review wel veel meer waard als het doom/sludge/watnogmeer redactielid het doet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nouja, hij zou er volgens mij sowieso 1 krijgen dusch |
|
http://myspace.com/conradhultermans (moet nog t een en ander toevoegen ) Ik krijg alleen die bio niet in stukjes verdeeld!! |
|
quote: Hoewel het niet echt mijn muziek is, moet ik wel zeggen dat deze nummers meer een eigen gezicht laten zien dan de eerdere demo. De toetsen staan naar mijn mening in "bye bye benevides" te hard in de mix en ik vind ook het gebruikte geluid in dat nummer niet erg geslaagd (klinkt goedkoop). |
|
quote: Tof nummer , stukken beter dan eerdere nummers die je hier gepost hebt. Bij het mixen zou ik wel wat meer bas in de mix zetten want het klinkt mij nu iets te scherp en iel in de oren (hoewel dat natuurlijk wel heel trui is ). |
|
quote: Het is dokkelvlak! Maar the Gathering gebruikt dat geluid ook! Bedankt voor het compliment en de opmerkingen! Er wordt nog wat aan de nummers getweaked qua productie. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Carnal Leftovers - Lactose Intolerance Moet nog afgemixed worden. Nummer van onze aankomende mini. Tevens nieuwe website online |
|
quote: Klinkt lekker strak, nummer zit ook wel OK in elkaar. Dat blasten had niet zo gehoeven, de drummer grooved verder lekker door. Bridge is erg tof! Grunt vind ik niet erg goed, articulatie is slecht, ik stel me zo voor dat de grunter z'n bek als een naar lucht happende vis houdt. Ik vind het niet bijzonder origineel, en zou het daarom waarschijnlijk niet kopen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Niet echt een band, maar een huis, tuin en keuken productie van mezelf: http://home.planet.nl/~brui2366/Chris/vrijdag.mp3 verwacht geen metal btw [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 21-08-2005 0:09] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ik vind die grunt juist wel lekker klinken! En van mij mag er meer blast in zelfs, maar ja... smaken verschillen. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Blast kan ook heel vet zijn, zelfs hele nummers lang (Emperors Tyrants )! Maar bij dat nummer hadden ze het beter weg kunnen laten Of beter gezegd; ik vind de stukken zonder blast veeeeel vetter dan de stukken met. Maar dit soort grunt kan echt niet hoor, volgens mij is het ook een technische zwakte; diepte/rommel uit je mond halen ipv uit je buik. quote: ik kan er niet bij, planet zegt dat ie weg is. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-08-2005 11:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je hoort inderdaad wel een beetje dat het meer stembanden dan middenrif is, maar vind het nog niet zo slecht gedaan. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: sorry, 'k heb het nu gefixt http://home.planet.nl/~brui2366/Chris/vrijdag.mp3 www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:Hmm, het kan iig slechter Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Da's niet echt metal nee. Klinkt een beetje te gladjes zo (ik dacht eerst aan Marco Borsato...), al zijn de samples (tenminste, dat hoop ik) wel vrij ok. Misschien wat disto of echo erover heen ofzo? Jammer genoeg doet het me niet echt veel, klinkt leuk en het klopt ook allemaal muzikaal, maar de compositie is een beetje matig. Niet echt sprake van een duidelijk strctuur of spanningsopbouw, maar dit was ook maar een brouwseltje zei je geloof ik. Wel veel leuke kleine details, vooral in het drumwerk. Eindstuk vind ik wel erg vet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |