|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik kan er niks aan doen.. maar op 1 of andere manier is toch wel tof "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Weet jij wat een CD opnemen kost? Demo's mag je van me hebben, overigens. Da's promotiemateriaal. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Thanks. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Bijna een uur speeltijd, 8 tracks. Ik weet niet wat de opnamen gekost hebben. Ik was toen nog geen bandlid. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Nou ok, voor een stel arme sloebers is het dan weer wat anders dan een grote band die van een volledige cd een paar volledige nummers online gooit. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 01-12-2005 16:43] |
|
quote: electric wizard/sabbath shit man!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
een nieuw project van me: -Organist- gezangen/psalmen in de vorm van instrumentale progressieve rock/metal onze slaapkamerdemo is te beluisteren op: www.myspace.com/organistmusic Niet erg strak, ik weet het www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Dear consumers of beefcake products, Bosch and ShaQ produced yet another unconventional type of new genetic modified beef. Bosch: beginning - 1.20 ShaQ: 1.47 - end Bass: Eric Cartman Save as: Gateway_of_Inifity We hope you enjoy this one Feedback is appreciated. Adios! |
|
damn wat grooved die bosch lekker beide spelers spelen zeer fijn geen eindeloos geshred...groefen is de shit signature |
|
Even wat 'nieuwe' Next Waste Dimension mp3-tjes dan maar: Dead Soil No Good (Start the dance)* *Prodigy-cover Nou, dat is nou mijn band... |
|
quote: Dit is echte chef muziek!!! Jammer dat je hem niet heb geritseld.... [Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 26-12-2005 13:25] |
|
Hehehe, ik ben wat vhs banden op m'n harde schijf aan het pletteren om ze later op dvd te knallen. Kwam ik dit tegen. Dit was de band waarin ik zat, voordat ik bij Judgement Day kwam. C.O.D. , live in 1988 te Werkhoven. Tering, wat slecht, hehehehe. Daarom bij deze ook maar een klein clipje. http://www.judgementday.nl/zooi/COD.mpg Ik ben de rechtse gitarist met het carnivore shirt. |
|
zelfs Wim is jong geweest! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, het lichaam wordt maar ouder, maar de geest is nog vrij jong. Wat een lief matje had ik daar, hehe. |
|
Compleet Nobassak cd te downen.. http://cal018064.student.utwente.nl/~mp3/Nobassak-Foltergeist/ Ik was de zangert.. Nu speel ik in Bloodsin. Van Bloodsin staan wat oude demo´s op www.bloodsin.nl |
|
speel je ook op de track die op de EHBO cd komt? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, daar zing ik ook op.. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op de Côte d'Aver site is nu een video met 2 nummers te downloaden. Backstabbing Granny en The Curse of Skull Island. http://www.hederahelix.nl/cote/down.htm Helaas wat minder geschikt voor de trage downloaders gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: WE WANT WIM! WE WANT WIM! WE WANT WIM! WE WANT WIM! WE WANT WIM! WE WANT WIM! WE WANT WIM! |
|
Mét spandex broek en witte, hoge nike gympen. |
|
quote: Hehe, zeer herkenbaar spelfout weggehaald... |
|
Weet iemand een site waar ik ff een sample online kan zetten? |
|
www.yousendit.com gewoon even de link naar jezelf sturen en je kan hem posten. is een week online dan Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |