|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog maar een keer dan... Woerdense metal band met toch vrij jonge leden, www.defcon.cjb.net, die aardig aan het uitpakken is. Nummers zijn te luisteren bij Disco... Commentaar is altijd welkom. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ik vind het wel een beetje raar smoochy, want ik als niet bandlid kan er dus wel een topic over openen. Of wilde ja graag alle topics over band smaar gaan sluiten? |
|
quote: Nogmaals en laatste keer wil je een klacht kwijt KLACHTENTOPIC. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
wat een dictatoriaal gedrag mannetje!, weet je gooi alles topic maar dicht! |
|
Ontopic! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
offtopic. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 18-10-2005 17:41] |
|
quote: Nogal instabiele server ofzo want ik krijg geen bandsite. Ik ken alleen de Defcon one demo's; wat zijn jullie verdere releases en ontwikkelingen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als alles volgens plan gaat, in de zomer van 2006 op tour(tje) door nederland, met Ancient Curse en the Plague, verder gewoon wat gig´s... Klopt de site doet een beetje matig laatste tijd... gewoon later terug komen Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
daar had ie gister dus ook al last van, weet niet of jij dat was op soulseek of een van de bandleden in de blackmetal room |
|
ja dat was ik Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Alhier een geheel nummer van de nieuwe cd van Winter of Sin. Het nummer heet Fire. Laat even weten wat je er van vind, aub. http://www.winterofsin.com/Track%20No02.mp3 www.winterofsin.com |
|
quote: ragt een leuk eindje weg, alleen klinkt het nogal rommelig |
|
Hier ook maar ff spammen dan. "Perception of existence" (DivX, 27MB) Live-video van een nummer van mijn band Mindscan, afgelopen vrijdag in Nighttown, R'dam. |
|
Bowling Alone heeft een paar nieuwe nummers http://server4.hxcmp3.com/bands/31950/index.php Check it! En laat ons weten wat je ervan vindt Senk joe verrie mutsj! |
|
|
|
quote: Klinkt gaaf, alleen een beetje kutgeluid. Geen mp3's? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dit vind ik nu echt helemaal niks..... |
|
quote: Klinkt niet slecht Snaack! Jammer van die crashes die alles "dicht" slaan op zo'n videocam-mic. Wat ik tussendoor kan ontwaren klinkt goed, vooral sommige stukken 'cleane' zang. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:what just happened? gheghe.. VET MAN.. maak dat af, begint lekker leip iig!! (timing cleane gitaar ligt wat achter.. latency of spel ofzo?) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-10-2005 21:39] |
|
quote:wow dit is gvd ook vet!! Brekmuziek met variatie Alleen dat publiek verdient een enorme schop onder hun peperloze aarsjes |
|
quote: gaaffffffffff man!! van die lekkere tegendraadse dingetjes in t midden... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |