|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.toxocara.com/mp3/TOXOCARA-MORTAL_INTREPID_FRIGATE.mp3 http://www.toxocara.com/mp3/TOXOCARA-VISCERAL_LARVAL_MIGRANS.mp3 op de site ( www.toxocara.com ) kun je de promo, shirts en girlie's bestellen en de videoclip downloaden have fun |
|
VET! |
|
ik heb het over het 1337_topic.. eindelijk weer eens een muziektopic hier ipv van al die onzin, gaat het dicht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Welk topic over TD bedoel je? Bruce Banner |
|
Je bent nu eenmaal een eikel Lain, accepteer dat verdomme nu eens, zeikwijf. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mafkees! Lees die post nog eens! "welk topic over TD!!!!" als in mijn kutband TD. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-04-2005 10:22] Bruce Banner |
|
oja, sorry hoor, gebruik dan geen afkorting sukkel. jezus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sukkel? JIJ bent hier overduidelijk de sukkel in het verhaal, aangezien je de afkorting TD verwart met 1337_Misanthrope Maar nogmaals: welk topic? Bruce Banner |
|
quote: Zo dan, en dat allemaal vanwege die kutmuziek van mij? hehehe pak aan homeaux: http://1337misanthrope.cjb.net en deze is om de gemoederen wat te bedaren: http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php [Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 05-04-2005 10:34] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
Bruce Banner |
|
je weet net zo goed als ik welk topic dat is gast, ik uit alleen mijn onvrede over het sluiten van iets wat mogelijk interessant is voor menigeen hier, bwha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Daar zit wel wat in, als bandjes apart staan, kan je ze beter scannen, in 1 topic voor alle beginnende mestbandjes zie je door de bomen het bos niet meer. Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: daarbij kun je in een algemeen topic meer info kwijt, anders krijg je weer gezeik als je hier vertelt dat je Reason gebruikt en wordt je naar het reason-topic verwezen (die niet bestaat). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
het is gewoon onzin, want elke band heeft hier een apart topic dus waarom jouw shit niet. Hel, er zijn zelfs bands die er meerdere hebben hahaha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat best jammer is eigenlijk... voor de rest heb je wel een punt(hoofd) Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: daarom heb ik geklaagd in het klachten topic. en hoe weet je dat ik een punthoofd heb??? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dat weet iedereen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@ Spectre: ja ik weet het iid wel. Weet jij ook dat er over dat concert geen ander topic is? er wordt geslowchat idd, maar tussen alle verwensingen, flames, onzinnige opmerkingen, en slechte grappen van vele ZM'ers door wordt *kijkt angstig om zich heen* ook over dat concert gepraat! OMG WTF!!!oneone! Een regelrechte schande, niet? De meeste forumleden posten hun muziek in het topic waar ik naar heb verwezen. Dit gaat al tijden goed. uitzonderingen zijn bands die al wat bekender/groter zijn (en daar bedoel ik niet maatje Slayer mee), en het "moet je horen, ons nieuwe nummer!!" stadium ontgroeid zijn. Is de motivatie voor het sluiten van dit topic zo duidelijk? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-04-2005 10:45] Bruce Banner |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Motivatie duidelijk, maar 1337_misantrophe is geloof ik onderhandeling met krijs-records, dus die is dat stadium ook ontgroeit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dus als je al iets groter bent is dat een argument om een eigen topic te hebben? jammer dat jij zo denkt gast Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dat is dan ook wel weer zo. Als andere mods het topic weer willen openen: leef je uit. Bruce Banner |
|
Ik moet achter mods aan om het topic open te krijgen? nehehehe! *modhunt* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |