|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het nog niet geluisterd maar tjaizus, je laat je wel weer kennen met die titels... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
jij weet ook niet van ophouden he. Fuck the world and fuck you |
|
Geef me hier eens ongelijk in "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
laten we het leuk houden hier. Fuck the world and fuck you |
|
@ spectre: Kom op, zeg. Ik vind het prima te beluisteren. Nou ben ik van de cassettebandjesgeneratie, dus ik heb niet zo gauw problemen met een wat mindere kwaliteit, hehe. @ heiden: Lekker, man! Darkthrone snelheden heerschen. @ jbassist: niet luisteren, maar alleen maar kommentaar leveren. Jammer is dat. |
|
ik heb het net beluisterd en sluit me bij spectre aan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Eigen band maar eens: Seizure - Six Planets: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=89CA4FF711DC8C69 Death The Devil and the Tower: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F342E4B6646D331C "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Uit pak 'm beet elke post van jou blijkt anders ook behoorlijk wat voor crusty je bent... En waar in hemelsnaam slaan jouw titels dan op? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-06-2006 20:51] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Onder welke crusty typeer je mij? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Krakerts (steuners), linkse hippies, anarchisten. Al dat vieze ongewassen tuig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Maar wel 1 met een bandje luisteren kreng "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Metal is gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik geef de jongen een goede tip, is daar wat verkeerd mee soms? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-06-2006 16:16] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, tuurlijk niet, maar de term niet echt luisterbaar vond ik ietwat overdreven. |
|
Ik niet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-06-2006 23:15] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En ik ben nog wel half doof aan 1 oor. |
|
Dat verklaard veel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Shit. Hehehehe. |
|
quote: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Lekker jbassist! 8) When your people matter, menstrual health matters |
|
Fusion! ik besef me net dat ik toen ik op curacao een mailtje van je kreeg en daar door de beperkte i.net nog niet op had gereageerd, na de vakantie helemaal vergeten! ik zal nog eens kijken of ik hem kan vinden alvast sorry Oh en bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 13-06-2006 8:54] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: GVD wat vet! |
|
quote: Ik kende ze al maarrr vette shit hoor Ook nog maar eens een betje zelfpromotie dan: http://www.cyphercore.com/Main/E-Card/ But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Cypher heerscht quote: Donders vet ook! Heb jij niet gemixt he? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |