|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik vind het best tegek leuke boventonen soms. alleen klinkt het alsof er een kussen over mijn speakers ligt!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dank je! Het is inderdaad nogal gladjes, en de compositie is ook niet alles.. maarja 't was inderdaad gewoon een brouwseltje voor de afwisseling Wat bedoel je btw met samples? [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 22-08-2005 18:57] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
The child - bless thee and keep thee forever... |
|
Ow doom! Nou snap ik het. Ik klikte op de link omdat ik ergens deathmetal zag staan. Niet dus... |
|
Wel geinig, vind alleen de doomyzang stukken saai en de zanger gaat niet mee met de muziek, das erg jammer |
|
quote: Oei, klinkt erg lekkah! |
|
quote:Desalniettemin, zitter er leuke dingen in! Uhm, ik neem aan dat je dit met een synthesizer/muziekprogramma a la reason gemaakt heb? Dan bedoel ik met samples simpelweg de samples die je gebruikt hebt om de instrumenten na te bootsen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Klinkt wel lekker, mist nog een duidelijk eigen geluid, al is het snelle stuk na het eerste snelle stuk leuk gevonden. Compositie is een beetje matig, het eerste deel kabbelt te veel voort, ik word niet gegrepen. Zit verder melodisch etc. dikke prima in elkaar. De overgang naar het snelle gedeelte is totaal ongepast, op zich kun je dit soort plotsklapse overgangen van langzaam naar snel wel maken, maar dan moet je een betere drumbreak maken of het daarvoor al wat meer opbouwen. edit: en ik zou niet te moeilijk doen en gewoon een volledig nummer online zetten, dat komt echt veel beter over dan een half nummer. Wie weet wat voor heersstukken er nog na komen waardoor je alles in een totaal ander licht ziet! Nu zou je kunnen denken, nou, als ze na een half nummer al niet meer het vertrouwen hebben dat ik er wat aan vind: laat maar! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-08-2005 10:59] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is natuurlijk waar, maar het is momenteel het enige nummer waar we een deftige opname van hebben. Misschien wat later... The child - bless thee and keep thee forever... |
|
quote: Uhm ik heb alles met cubase opgenomen.. Drums, basgitaar en gitaar zijn echt.. en de rest komt uit mn yamaha psr290 keyboard www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
|
|
quote: hmm, het klinkt allemaal zo klinisch (dus ook drums, gitaar en bas), wazig... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb via een vriend een tape kunnen krijgen van het punk/crust/core bandje waar ik in 1992 de vellen bij besloeg. Echt te erg voor woorden. En ja, ik was ook ooit vegetariƫr in een grijs verleden. Een jeugdzonde, zullen we dan maar zeggen. http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=2N8S7BZWK66GJ2LG30YFCJ735C Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat vrij recent gitaargeklooi van mij. Ik ben een waardeloze gitarist en tevens staat er zoveel echo op dat het begint te vervormen. Maar ik vind het wel wat hebben, persoonlijk. Heel simpel, maar ik vind het ietwat trance-opwekkend ofzo. Iemand die ik het liet horen moest aan Twin Peaks denken. http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=29CIECN7R6CPS086Q30O4U3EOX Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
En nog wat van mijn geƫxperimenteer met doom van vorig jaar. Een berg effecten doen natuurlijk wonderen. http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=031BPS2PX8TU71DA65NIDF7J37 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Jij hebt wel veel bands gehad. .. |
|
Tsja, ik ben een gewild muzikant. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Band beginnen? .. |
|
Ben je goed genoeg? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tss, twijfel je aan mijn talenten. .. |
|
Waarschijnlijk heb je meer talent als mij, dat heeft iedereen namelijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dan zal ik dat ook wel hebben, ik reken mij ook wel onder "iedereen". .. |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |