|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klinkt lekker snaackz0000rrr!! Heb al behoorlijk zin met jou een prive studio in te duiken |
|
quote: Studio's kosten knaken, dus zet die vunzige gedachten maar uit je hoofd want in de studio word er alleen gebruld, al je andere mondactiviteiten moet je dan dus even achterwege laten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
*note to self* "Nooit met H31d0n de studio in gaan!" |
|
bwahahahaha Edit: ik heb dhr Lampje gister gesproken, binnen een maandje moet lukken Raj! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-04-2006 9:05] |
|
quote: *vervloekt zichzelf* Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
*pat pat* Komt allemaal goed heidontje |
|
Joepie! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Snaackie, wanneer gaan wij weer eens wat actiefs doen? |
|
quote: Jottum!! |
|
Gebrek aan d00000m inspiratie op het moment :/ Kan het helaas niet afdwingen. Misschien toch maar wat meer d0000m luisteren en afwachten of er wat uit mijn vingers komt |
|
Vette Heersch Snaack!!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Yo Thanks man! quote: Yo, ook bedankt voor de feedback! Ja de demo is inderdaad al wat aan de oude kant. Toen speelde ik ook nog niet mee. We zijn wel diep in gedachten over nieuwe en dan kwalitatief sterke opnames. Kan er iemand een paar goede studio's noemen waar voor onze soort muziek sterke opnamen te maken zijn met goed advies en dergelijke. Voor degene die de link gemist hebben: As The World Burns |
|
Pit studio in Weert |
|
quote:jazeker! http://www.thepit.nl/ |
|
quote: |
|
quote:O verrek, deze gemist. Vette shit!! En sure, zeg maar hoe je het wilt (tijden etc)! |
|
quote: Hmm, heb de website bekeken ziet er zeker wel goed uit ja! En goede lijst van recensies! Thanks |
|
quote: Kun je die vereeuwiging nog 's heruploaden ? "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Als ik nog weet te achterhalen over welk bestand we het hier hebben... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dr zit ergens halverwege een vertraging in (coupletriff met trage drum eronder). Wellicht dat stuk en/of het stuk erna? Het stuk erna had ik oorspronkelijk in gedachte daarvoor, maar heb nog steeds niet de moeite genomen om er iets voor te verzinnen hehe. |
|
quote: Dat moet deze zijn geweest; http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=2SAKHCN9IHSAO2XK7GNAO18IGJ Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
klinkt als een onomkeerbaar proces van destructie "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Dit is mijn band uit Ede en bij deze : we zoeken een drummer. www.nepenthe.nl the fuckin sun is killing me... |
|
quote: Da's een mooi compliment. Nog iets dat al een tijd oud is gevonden op mijn harde schijf, een intro/uitro dingetje met als basis zo'n heel primitief doomriffje. Klinkt wel echt superbrak. http://download.yousendit.com/A9A3680079D5547E Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |