|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Godverdomme, Snaack! Heerschend spul, ik kan me muzikaal wel in jou vinden, want jij maakt drie stijlen waar ik niets mee heb tot een interessante luisterervaring met een soort muzikale universele wetten die er altijd als zoete koek bji mij ingaan, in welke muziekstijl ze dan ook gegoten zijn. Hulde, echt top! Iets van een heel ander kaliber, mijn überminimalistische en opzettelijk extreem rommelige necropunkprojectje, zes nummers in viereneenhalve minuut, ik moet wel nog even de teksten er overheen blaffen. De nummers zijn nederlandstalig en hebben titels als Ziekbed, Infectie, Incubator, Vergiftiging en Verziekt. Lekker positief spul dus. Ik wil zeker 30 nummers maken die nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn, supersmerig klinken en lekker voortbeuken in de stijl van Discharge en Doom. Ik had het eerst Kanker genoemd, maar dat vond ik toch wat te boers en heb er Abces van gemaakt. Dit valt natuurlijk compleet in het niets bij al die andere mensen die in dit topic posten, maar ik vond het zelf wel wat hebben. Vanmiddag even een flinke smerige strot over die nummers gooien. End of Life!!! http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=2C9DGP67DRHP62TEH1HR3IX99Q Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Wow man, dat is echt een heeel fijn compliment Ik zal mijn best gaan doen te proberen er iets van te maken, hehe quote: Ik ga het downloaden, ben benieuwd |
|
Het is puinhoop eerste klas, maar ik wil het ook zo smerig mogelijk houden. Spontane herrie gewoon, puur tijdverdrijf. Het heeft verder geen muzikale waarde, het is pure impactmuziek als je de juiste sfeer erin weet te leggen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
smerig is tof (denk bands als converge/today is the day etc.. etc...) maar dit is wel heeeeel smerig probeer het iets beluisterbaarder temaken.. het klinkt nu gewoon naar!! wat is het gitaargeluid trouwes? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het is inderdaad buitengewoon vunzig, ik zal het misschien een ietsje proberen op te poetsen. Ik heb wel dat laatste nummer net opnieuw opgenomen, dat klonk veel ieler dan de rest en ik ga nu weer een nummertje opnemen, ik neem gewoon de twee eerste riffs die bij me opkomen en ros ze over een galloperend punkritme heen en klaar is kees. Punk in zijn puurste vorm, hehe. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nihilisme for teh win!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het laatste nummer opnieuwe opgenomen en weer een nieuw nummer er achter geplakt. Pure noise, hehe. Simpelheid en minimalisme tot doel verheffen, zoals de inspirator van dit grapje, Discharge, het ook deed in 1982. http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=22BKUNAEVJTR21HSQIF4TKO66Y Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heiden sponsored by Electrolux Het is wachten op je eerste fanboys die diepgaande analyses van je werk gaan maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: LOL!!! Ik denk "waar komt 'ie nou dan weer mee aanzetten?"...een stofzuiger. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Doet me denken aan een projectje van 10 jaar terug, dat bandje had daadwerkelijk twee stofzuigers links en rechts van het drumstel staan, versterkt en al |
|
quote: Beste muziek dit www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Thanx quote: Yo wat een kutgeluid maar die muziek!! echt cool hoor, rauw, smerig en hard. Dikke Lemmy strot dr overheen ofz haha. Als dit snoeihard live gespeeld zou worden.. |
|
quote: Wij maakten vroeger muziek met de TV keihard aan op sneeuw, een stofzuiger aan en een koektrommel om op te rossen. Maar ik had nooit gehoord van stofzuigerbands die ook daadwerkelijk op een podium terechtkwamen. Geniaal! Thnx, Frnk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dat bandje heette "Decker's Dustsockers". publiek deed geluidstechnici deden |
|
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Nou, dat is ongeveeer wat ik er van vond. goeie brutale frontman en een heeeeele lompe drummer erbij en gaan. Alleen dacht ik meer aan Wattie dan aan Lemmy. |
|
Yep, zonder lompe frontman met een smerige stem en een überlompe drummer die de de sterkte van de vellen zwaar op de proef stelt werkt deze stijl niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
www.myspace.com/defconkillzone Al weer wat verouderde shit... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 25-03-2006 19:02] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=31LWWBT0E9P4N0T1FH5ITHUE85 ideetje dat we al met mijn andere band speulen... missen nog wat stukjes en het zijn eigenlijk alleen nog maar wat coole riffs die we hadden.. maar wtf "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
|
|
quote:Klinkt lekker man!! Ben hier gisteravond/nacht helemaal in op gegaan. Mooie sfeer, goeie nummers, variatie zit dr lekker in terwijl het toch echt nummers blijven. Goed bezig |
|
Zo, we hebben voor de aankomende EHBO cd een nummer opgenomen..We hebben gelijk maar een extra nummer opgenomen. Ik kan de nummers niet uppen check anders onze myspace.. Nieuwe nummers: Painting in blood en Eaten. http://www.myspace.com/bloodsin |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |