|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou ik dan wel smaak hebben en geen humor?? Djee, wat kut |
|
Mortifer - live 2004 Video file vind je terug op deze website in de lijst: http://users.pandora.be/frontline/stillonline/video/mvideo.html Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Nog maar eens onder de aandacht brengen |
|
quote: Ook nog maar s Ik probeer op eigen wijze jazz met metal te mengen. Ben erg benieuwd wat men er van vindt. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 03-03-2006 10:21] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Mening weet je al, DIKKE HEERSCH , en het mooie vind ik dat waar je mee bezig bent, of het nou math, gothenburg, stoner of whatever is, je gewoon altijd een goed nummer in die stijl weet te schrijven. Da's knap! |
|
quote: Thnx man |
|
quote:Goed geprobeerd met de 2 mathcore en mesjokke sample. 1ste vond ik wel dat het "chaotischer" mocht. 2de vond ik wel apart. |
|
quote: Thnx Chris! Ik ga er lekker verder mee pielen hehehe |
|
Jammer dat je net te laat bent om een kaskraker voor carnaval te bouwen gheghe |
|
quote: Hahahahaha!! Volgend jaar schrijven we er samen 1 (onder pseudoniemen natuurlijk), en dan worden we rijk. Kunnen we nog meer gave gitaren kopen |
|
quote: doet me vaak aan beneath the massacre denken "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ja idd, dat intro meteen al |
|
quote: Heheh ik heb al een hele vette carnivalstitel voor zo'n nummer. Misschien eens een project doen volgend jaar But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Oeh welke titel? hehehe quote: YEAH!!! *Sander* heeft wel een titel voor ons |
|
quote:Jep :lol: Ik heb dingen in mn hoofd, programmeer dan de drums, en speel vervolgens de riff 1 x voor t eerst (uit mn hoofd) en neem dan de 2e take op. En zo'n goede gitarist dat die take dan gelijk goed is, ben ik niet. En zoals je hoort is improviseren ook niet mn sterkste kant When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ..ook nog maar eens een keertje onder de aandacht brengen. |
|
M'n ouwe bandje (RIP ) : http://www.xs4all.nl/~symmetry/music/journey_into_the_unknown.mp3 |
|
quote:Wow! 'k Zit hier nu erg hard op te gaan, wat gaaf man!!! |
|
quote:Neem je me nou in de zeik When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Haha nee man! Kvind het serieus te gek! Dat sfeertje dr in ook, dat fusiony-e en die spastic ink-achtige trekjes die'k bij je hoor, erg gaaf ('k hoorde later wel dat bij die laatste solo de gitaar niet helemaal zuiver was btw ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-03-2006 21:36] |
|
quote:Dank je. Ben natuurlijk dan ook MetalFan gewend, waarbij iemand van jouw niveau iemand als mij snoeihard ik de zeik zou nemen quote:Ja, alle partijen (ook de vreselijke geimproviseerde solo's) zijn allemaal 1e of 2e takes, rechtstreeks uit mn hoofd, na 3 uur drums programmeren, op de eerste de beste gitaar die ik binnen handbereik had. :D Heb ook met Tymon 'afgesproken' voortaan alleen maar net ingespeelde schetsen, op gestemde gitaren, te laten horen [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 08-03-2006 21:48] When your people matter, menstrual health matters |
|
wow nou cool zo improviseren!! doe je erg netjes! 'k ben daar zelf ook mee aan't klooien, expres buiten de toonladder spelen etc. Erg leuk (als het goed uitpakt gheghe). |
|
quote: Ik vind de begeleiding zeer aangenaam, maar de solo's doen helaas afbreuk aan t geheel!! (nie strak en nie zuiver), maar dat had je zelf ook al wel gehoord denk ik Als ik je een paar tips mag meegeven; - ga meer mee met de sfeer vd muziek en laat je noten ademen... - doe iets met je sound ofzo, dat scherpe hoog zou ik minderen en haal flink wat gain uit je signaal. |
|
quote:Hehehe, meestal pakt t wel beter uit hoor Ik zal binnenkort dit nummerske af arrangeren, strak inspelen, en eerst een paar stiekeme voor-takes improviseren When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |