|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: klinkt goed die jongen die i am desensitised zingt |
|
Gisteren ff X-tinXion opnamens gehoord met onze nieuwe zangeres, da gaat vet worden!! Binnenkort gooi ik ze ff online... |
|
quote: Nieuw Control Human Delete werk: 'The Creation Equivalence Principle' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jammer dat de drums zo nep klinken in de snelle stukken Je moeder. |
|
Ja het is een drumcomputer, wat had je verwacht. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien kun je nog wat met dynamiek/velocity doen. Denk nl. dat je zulk commentaar wel meer gaat horen als negatief iets. Zou jammer zijn |
|
We maken over de top industrial black metal. Als we het wilden hebben klinken als een drummer dan namen we wel een drummer. Vind je het niks of begrijp je het niet dan heb je dikke vette pech. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe, klinkt verder wel lekker sfeervol, dat wel. niet mn genre maar zie der wel wat in Je moeder. |
|
Begrijp het wel 'k Vind het nummer helemaal te gek, maar recensisten bv. kunnen je naam maken of breken door zoiets voor de potentiele 'klant' int algemeen. 't Is ook niet dat het moet klinken als een drummer, maar het valt nog op te leuken qua ('nep')drums imo. Maar uiteraard moet je zelf happy zijn [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-07-2006 18:08] |
|
idd hm nee die drums verneuken het toch voor mij, iets te over the top dat trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Je moeder. |
|
Het zal voor menigeen te extreem zijn ja, boeit niet. En ik ben geen muzikant geworden om recensisten de naad te likken FRNK Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je snapt me wel [edit]en het blijft een knap staaltje werk hoor! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-07-2006 18:12] |
|
juustem, zo hoort het enige nadeel is dat je vaak met meuk blijft zitten zoals wij achja boeiend Je moeder. |
|
quote:Je mag me wel het telefoon nummer geven van Hellhammer als je die hebt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
net gewist En dat bedoelde ik niet quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-07-2006 18:16] |
|
Let wel, dit is nog een kalm nummer, we willen mensen niet meteen wegjagen.. maar er zijn nummers waar de blasts nog even wat sneller gaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Dat is niet zo moeilijk, je programmeert gewoon de drumcomputer wat sneller. Sorry, maar ik heb helemaal niks met drumcomputers. Kunnen jullie geen drummer vinden of is dit een bewuste keuze? |
|
Nee het is doodsimpel dat programeren Er zijn geen drummers en het is een bewuste keuze Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: :D * huilt van lachen * |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |