|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: need... feedback... Can't hold on... much... longer... |
|
nice, maar in de zaal klonk ut toch wel wat vetter |
|
strak plan |
|
quote: Eerst wij samen nog toch? Ergens in Assen begreep ik? Met nog wat andere bands? [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 28-01-2005 17:37] |
|
heb idd wat voor jullie geregeld in Assen.. maar GM speelt dan niet.. Dying Flame en Frusthatred waarschijnlijk wel |
|
quote: Ah, ok. Ik had namelijk van Jasper begrepen dat we met jullie zouden spelen. Nou ja, jammer. Had me wel leuk geleken. |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja, die heeft Blastmaster gisteren in de oefenruimte laten horen. Klinkt best lekker. Drums met één microfoon opgenomen hoor ik? |
|
Yep! Later opnieuw de gitaar en zang eroverheen opgenomen....We missen alleen nog een bas maar die neemt jbassist voor zijn rekening als we echt serieus gaan opnemen. En misschien gaan we ook nog een keer optreden, want ik moet voor school iets organiseren, en dat wordt waarschijnlijk een grindavondje in Groningen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Cool! |
|
quote: Nice BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
|
|
Hell, mijn band dan ook maar eens.. Torthuga in het repetitiehok. http://www.paulvangeldrop.nl/mp3/Torthuga.mp3 [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Waar is het einde! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hij was nog aan het uploaden.. try again. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Heee, Ik moet dan met jou samen spelen in Utrecht - DB's!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 06-02-2005 17:03] |
|
Moet ik onze drummer meesjouwen dan.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Location: dB’s Utrecht Date: March 18 2005 Time: 9:00 PM Suspects: X-Tinxion + Dis + Torthuga + Silent Stream Of Godless Elegy [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 06-02-2005 17:07] |
|
Ooh, wacht effe, ik begreep het verkeerd.. Ehm, nee, dan speel ik niet meer mee helaas.. ik speel aanstaande dinsdag m'n laatste optreden met Torthuga, helaas. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
Vind ut wel kut, maar heb er geen tijd meer voor.. dusseh.. in de aanbieding: 3e rangs toetsenist. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: klinkt wel gaaf (zeker voor een opname ui oefenruimte). Ik mis alleen wat zang... |
|
Zang zit er tegenwoordig wel op, nu we eindelijk een vaste zanger hebben gevonden. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zo is het wel een gruwelijk gaaf instrumentaaltje!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |