|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, die nummers van seizure zijn 64kbps, klinkt ook prima in mijn verrotte oren. Wat vind Spectre hiervan? Lekker gitaarwerk, btw! De muziek is niet echt mijn ding, maar klinkt niet bepaald verkeerd. |
|
quote:O 'k vond het een beetje te braaf klinken hehe |
|
quote: Daar kom ik morgen op terug! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou Wim, ja ook dit heeft een te lage bitrate om het luisterbaar over te laten komen. Dus ook JB geef ik dezelfde tip. Ik heb gewoon een hekel aan als je die compressie kunt horen. En dat terwijl je bij Yousendit best grote bestanden kan uploaden. Er is trouwens een verschil tussen mp3 en wma, deze wma van 64kbps komt ongeveer overeen met 112kbps mp3 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Jajaja! Een beetje op Curacao liggen te nixen als ik je email Het ging over baspartijen voor n demo, remember? :D When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: |
|
Goh een naam met Goat erin ... |
|
the fuckin sun is killing me... |
|
quote: Ah, ok. |
|
The child - bless thee and keep thee forever... |
|
Straks thuis s ff op goeie speakers luisteren, maar klinkt lekker! |
|
Thanks. Binnenkort verschijnen daar ook samples van onze demo, die omstreeks september zal uitkomen. The child - bless thee and keep thee forever... |
|
Dat ga ik zeker even in de gaten houden dan! |
|
quote:Ik zeg het niet graag, maar wma is in feite een beter product dan mp3, het is 1 van de weinige producten die Microsoft er niet door heeft weten te drukken. Ogg is trouwens ook beter dan mp3, maarja dat is nu eenmaal gangbaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Is wma beter, ja? Ergens een geschikt topique om dat uit te leggen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hier misschien? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb de mods gevraagd om een ander topic te hernamen, dus doe die maar (zie hieronder) http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/716846 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Geluidstechnisch en qua zang erg goed zeg (zeker voor een demo) . Ik vind alleen dat de langzamere stukken wel wat origineler hadden gemogen. Het snellere stuk heeft een beetje een edge of sanity feel, wat ik nog niet eerder in doom/death heb gehoord . |
|
quote:+1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
zal ik het wagen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hehe, steengruis... Grindcore / Death Metal / Grindcore, en het eerste nummer wat aangaat heet Kutschurft en heeft echt een aftandse grunt, alsof hij de mic aan het deep-throaten was. Muziek is wel aardig, vrij standaard, solo'tje is wel grappig, vooral het begin ervan. aha, op het andere nummer "bakkes vol bloed un..." zit er ook een andere (of anders opgenomen) grunt in. Die is functioneel, maar niet meer dan dat. En de deepthroat blijft annoying. Drum is wel leuk in dit nummer. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-06-2006 10:07] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hier wat samples van wat nieuwe nummers: http://www.medea-band.com killing brain cells is my business, and the business is good // http://www.medea-band.com |
|
quote: "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |