|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tis niet echt band ofzo...ben meer producer van de wat zwaardere electronische shit Shithead (mc en mede producer)is onderdeel van Grannyfist komt wat meer in de richting Egnal Ramd & mc Shithead-In the name of Lucifer(pope from hell rmx) http://www.egnalramd.satanist.nl/tracks/Egnal%20Ramd%20&%20mc%20Shithead%20vs%20Dman-In%20the%20name%20of%20Lucifer(pope%20from%20hell%20rmx).mp3 |
|
Versch van de persch: Perception of existence (MP3, 4,8MB) van mijn band Mindscan. Nummer van onze EP "Diagnosis" die in maart uit zal komen. Hoogachtend, De broeders en zusters van Mindscan |
|
Thnx Chel. Enne, smaken verschillen natuurlijk |
|
Ik ben net Jacques D'Ancona. Streng doch rechtvaardig. En ik heb een vierkante bril. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ha, lekkere heaumeau! Enne, ik wil u er ook nog op wijzen dat het "die" of "de" cleane zang is, en niet "dat", smerige allochtoon! |
|
Auslander raus! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee, maar serieus. Ik vind dit best wat hebben alleen is dit echt niet helemaal mijn genre en zodoende kan ik niet echt gedegen uitspraken doen. Het is niet vervelend maar toch was ik blij om mijn Plague Angel luistersessie te kunnen hervatten. NP: Marduk - Steel Inferno. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hm, wel lekkere productie qua gitaar, bas en drum. zang trek ik ook niet echt, beetje ielk, zacht en slap... Je moeder. |
|
@Chel: Allochtoon en blekkie, het moet niet veel gekker worden [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-02-2006 22:51] |
|
Nieuw schetsje. En ja ik heb maandelang niet geimproviseerd of gesoleerd ja. Ja. klikkedieklik voor muzak When your people matter, menstrual health matters |
|
@Snaack: lekkerrrr!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Lekker!!! Leen die zanger is af en toe uit? Pas ie in een enveloppe? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Heb voor t eerst in mn leven baslijnen geprogrammeerd... nummer is ook uitgebreid. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Interessante shizzle! Hier ook maar een schetsje van mij dan. Ben een beetje aan het pielen met mathcore achtige herrie. Een eerste indruk: Mathcore gefreubel En, welja, als ik dan toch bezig ben, iets teveel Meshuggah geluisterd en toen knalde ik dit eruit: Mesjokke En, laat ik nu maar eens serieus proberen om er iets van te maken, in plaats van alleen maar ideetjes op te nemen haha Ow, nog 1 dan, iets heel anders, een stoner achtig nummer: Stoner Dus.. Ow ja. Alle gitaren en bas heb ik ingespeeld, drum heb ik geprogrammeerd. |
|
kuchkuch doom kuchkuch |
|
Die kan ik hier ook nog neerplanten ja, maar dan wil ik er wel eerst betere drummetjes onder proggen Ben er wel al mee verder gegaan btw! edit: "al" Ach.. Het is d00m heh, dat moet niet te snel gaan [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-02-2006 15:06] |
|
ja ... pas een jaar bezig ofzo |
|
|
|
Zie ook FP |
|
quote:Lekker!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Stoner = ook lekker!! Schreeuwt (pun intended) om zang! When your people matter, menstrual health matters |
|
Thnx! quote: Ja, I know hehehe. En, persoonlijk, vind ik dat er ook een smerige rammelende barpiano in MOET! En misschien nog wat percussie geintjes. Castagnetten, tamboerijn, etc. Ben wel van plan om binnenkort een studio in te gaan om wat verschillende nummers GOED op te nemen. Wil het e.e.a. gebruiken voor mijn aanmelding aan de popacademie van het conservatorium. |
|
|
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |