IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 05-04-2005 15:30 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 4 april 2005 16:44 schreef MindlessMayo het volgende:
Man doodgestoken na verkopen online zwaard

Uitgegeven: 1 april 2005 11:53
Laatst gewijzigd: 1 april 2005 12:26

AMSTERDAM - Een man uit het Chinese Shanghai is doodgestoken door een medespeler van het spel Legend of Mir 3 . Het slachtoffer, Zhu Caoyuan, had een zeldzaam online zwaard geleend van een andere gamer, Qiu Chengwei. Caoyuan verkocht het zwaard 'in de echte wereld' voor ongeveer 700 euro.

Het zwaard, de zogenoemde 'dragon sabre' is erg zeldzaam in het spel. Chengwei kreeg het zwaard in februari te pakken. Caoyuan toonde veel interesse in het zwaard en wilde daarvoor wel betalen. Chengwei ging akkoord en gaf het de 'dragon sabre' aan Caoyuan.


In plaats van Chengwei te betalen, verkocht hij het zwaard zelf aan een ander persoon. Caoyuan ging naar de politie om aangifte te doen van diefstal. Echter de politie weigerde om de aangifte in behandeling te nemen omdat het gaat om een niet-bestaand zwaard. Daarop nam Chengwei het recht in eigen hand en stak de 'dief' neer.

Legend of Mir 3 (MMORPG) is een online fantasy-spel en erg populair in China. Duizenden gamers spelen online tegen elkaar.




HEhe ook gelezen ja


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-04-2005 15:31 by Chelman Profiel van Chelman

Iemand heeft op een andere forum Chelman als nick geclaimd. Ik ga hem, denk ik, vermoorden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2005 15:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 april 2005 15:31 schreef Chelman het volgende:
Iemand heeft op een andere forum Chelman als nick geclaimd. Ik ga hem, denk ik, vermoorden.
(het zou helemaal mooi zijn als het een linkse, bomenknuffelende auto-hatende, geitenwollensokkendragende homofiel zou zijn).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-04-2005 15:40 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 5 april 2005 15:39 schreef attila_de_hun het volgende:
(het zou helemaal mooi zijn als het een linkse, bomenknuffelende auto-hatende, geitenwollensokkendragende homofiel zou zijn).


Nee hoor Atila. You're one of a kind!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2005 15:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 april 2005 15:40 schreef Chelman het volgende:
Nee hoor Atila. You're one of a kind!




[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-04-2005 15:47]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-04-2005 15:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 april 2005 15:40 schreef Chelman het volgende:
Nee hoor Atila. You're one of a kind!


by the way, nu we het toch over homofielen hebben; moet jij niet collectief mee gaan staan janken en respect betuigen aan je overgeleden landgenoot in het Vaticaan.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-04-2005 15:47]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-04-2005 15:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 5 april 2005 15:46 schreef attila_de_hun het volgende:
by the way, nu we het toch over homofielen hebben; moet jij niet collectief mee gaan staan janken en respect betuigen aan je overgeleden landgenoot in het Vaticaan.


Ik heb altijd veel respect gehad voor de buitenkerkelijke activitietien van JP2. Hij heeft een enorme invloed gehad op het bespoedigen van het val van de communisme en het strijden tegen allerlei conflicten. Ik ben pas zondag jl. uit Polen teruggekomen en ik moet zeggen dat ik diep onder de indruk van de verbondendheid die hij creerde onder zowel de gelovigen als ongelovigen aldaar.

Je kan veel kritiek hebben op zijn conservatieve ideeen t.a.v. het geloof maar hij was zeker een rechtlijnige en rechtvaardige man die in tegenstelling tot veel eerdere kerkhierarchen niet op de macht uit was maar daadwerkelijk zijn boodschap wilde verkondigen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2005 16:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



Driehoofdige kikker zwemt met acht poten in vijver

AMSTERDAM - In een vijver in een Sappemeerse achtertuin is afgelopen weekend een bijzondere kikker aangetroffen. Het beestje heeft namelijk drie hoofden en acht poten.


Ina Bakema, die zelf in Sappemeer woont, trof het diertje zondag aan. Op aandringen van familie schakelde ze maandag de regionale omroep RTV Noord in. Sindsdien loopt het storm met mensen die het wonder van de natuur willen aanschouwen. Dinsdag komt een bioloog het dier bekijken, maar het is niet de bedoeling dat deze het dier meeneemt, zegt de vindster.

gewoon parende kikkers aan elkaar vast gelijmt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2005 17:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

De pelgrimstocht is een mooi moment voor bomaanslagen.

quote:
Op 5 april 2005 15:55 schreef Chelman het volgende:
Ik heb altijd veel respect gehad voor de buitenkerkelijke activitietien van JP2. Hij heeft een enorme invloed gehad op het bespoedigen van het val van de communisme en het strijden tegen allerlei conflicten. Ik ben pas zondag jl. uit Polen teruggekomen en ik moet zeggen dat ik diep onder de indruk van de verbondendheid die hij creerde onder zowel de gelovigen als ongelovigen aldaar.


Ok Polen hebben er nog een nationalistisch argument bij maar die verbondenheid is toch gewoon de waan van de dag (in zijn geval zal het langer duren maar het principe blijft hetzelfde; waan.) ; het is heel politiek correct om heel positief over hem te zijn zeker zodra hij gestorven is. Ik hoor de regering hier ook op tv; 'hij kreeg veel kritiek in zijn verbod op voorbehoedsmiddellen en zijn strijd tegen aids' yeah right: fool the other one

quote:
Je kan veel kritiek hebben op zijn conservatieve ideeen t.a.v. het geloof maar hij was zeker een rechtlijnige en rechtvaardige man die in tegenstelling tot veel eerdere kerkhierarchen niet op de macht uit was maar daadwerkelijk zijn boodschap wilde verkondigen.


Een macht die hem al gegeven was en een boodschap waar ongelofelijk veel ellende uit voortgekomen is en nog steeds voortkomt maw het is gewoon een misdadiger op grote schaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2005 17:06]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2005 17:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

het was natuurlijk een homeauxfiele katholiek, maar hij heeft in zuid amerika veel bereikt met beeindigen van dictatuur enzo.

ik geloof ook niet dat al die negertjes zo erg naar de paus luisteren(en voor de christenfundis die het wel aannemen vind ik het niet zo erg)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-04-2005 17:40 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 5 april 2005 17:04 schreef Mutilator het volgende:
Een macht die hem al gegeven was en een boodschap waar ongelofelijk veel ellende uit voortgekomen is en nog steeds voortkomt maw het is gewoon een misdadiger op grote schaal.


Welke macht is hem gegeven? Zoals Stalin ooit zei: 'Hoeveel divisies heeft de paus eigenlijk?'. Lang geleden had de kerk werkelijk macht om vorsten/regeringen ergens toe te dwingen en (mis)gebruikte het dan ook daadwerkelijk. Dat deed deze paus en reeds enkele kerkvorsten voor hem niet. Ik zie niet enorm veel ellende uit zijn streven voor vrede en het bereiken van dialoog tussen strijdende partijen voortkomen.

Als je doelt op de ellende die zogenaamd komt door de leer m.b.t. voorbehoedsmiddelen e.d. moet je wel rekening houden met een aantal punten:

1.De derde wereld landen waar HIV wijdverspreid is zijn in grote mate niet christelijk (in Azie zijn enkel de Fillippijnen een land met een groot christelijke gemeenschap) en hebben ze dus niks met de leer te maken.

2.In Afrika zijn er veel meer Anglicaanse christenen dan katholieken. Die hebben dus niks met de leer van de KK te maken.

3.De kerk is tegenwoordig niet meer een organisatie die lidmaatschap o.i.d. afdwingt. Mensen die zich declareren als zijne lid van de kerk doen dat vrijwillig. Er is niemand die ze daadwerkelijk tegenhoudt van het beschermen met rubbertjes.

M.a.w. ja de boodschap van de kerk (want het is geen pauselijke boodschap in stricte zin) m.b.t. seksuele aangelegenheden is achterhaald en verdient kritiek. Edoch is de invloed daarvan op de aidsnegertjes enigszins overdreven(doch zeker niet afwezig). Ik denk dat uitspraken van mensen zoals president Mbeki die claimt dat AIDS niet door HIV veroorzaakt wordt en tevens veel voorlichtingscampagnes dwarsboomde iets meer effect hebben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2005 21:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

het is trouwens niet eens bewezen dat AIDS door HIV komt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2005 22:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik denk idd dat het door een verkoudheidje komt ...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-04-2005 23:30 by Shredhead Profiel van Shredhead

Dan kon ik voortaan beter in je gezicht niezen ipv cummen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2005 8:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dan wel een condoom om je neus scheetepeteetje!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-04-2005 13:55 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Samir A. niet veroordeeld voor beramen aanslagen

ROTTERDAM - De rechtbank in Rotterdam heeft de 18-jarige terreurverdachte Samir A. niet veroordeeld voor het beramen van aanslagen in Nederland. De rechtbank sprak hem van die aanklacht vrij wegens onvoldoende bewijs.

Het Openbaar Ministerie (OM) eiste twee weken geleden zeven jaar cel tegen hem. Justitie heeft hem concreet vervolgd voor de voorbereiding van aanslagen op onder meer de Tweede Kamer, de kerncentrale in Borssele, Schiphol, het ministerie van Defensie en het gebouw van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in Leidschendam.


Nederland neemt z`n eigen veiligheidsorgaan niet eens serieus
Het OM zou meer macht moeten krijgen zodat het efficienter op kan treden tegen terroristen die hun daad aan het voorbereiden zijn


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 14:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Pooletje starten hoe lang het nog duurt voordat de Tweede Kamer, de kerncentrale in Borssele, Schiphol, het ministerie van Defensie of het gebouw van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in Leidschendam ontploft?

Fuck man, wat een kutland.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-04-2005 14:02]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 14:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 april 2005 14:02 schreef Misanthrope het volgende:

Fuck man, wat een kutland.


eigenlijk niet. maar het grootste gevaar in mijn ogen is de nog steeds heersende cultuur van politieke correctheid (aanwezig bij zowel "linkse" als "rechtse" lieden) .


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 14:08 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 april 2005 14:07 schreef attila_de_hun het volgende:
eigenlijk niet. maar het grootste gevaar in mijn ogen is de nog steeds heersende cultuur van politieke correctheid (aanwezig bij zowel "linkse" als "rechtse" lieden) .
Laat ik het formuleren als 'Fuck man, wat een kut dictatoriaal rechterlijk systeem.' en idd idiote politieke correctheid.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 14:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 april 2005 14:08 schreef Misanthrope het volgende:
Laat ik het formuleren als 'Fuck man, wat een kut dictatoriaal rechterlijk systeem.' en idd idiote politieke correctheid.


die PC-attitude is het fundament voor rare fratsen zoals die uitspraak van het gerecht. Moet NL een totalitaire politiestaat worden . Neen, natuurljk niet maar het gezond verstand mag soms wel eesn zegevieren over een "vormfout" (los van etnische achtergrond van de verdachte).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-04-2005 14:23]


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-04-2005 14:17 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Was die Samir A. niet die baard die toen de politie hem wou arresteren een handgranaat gooide?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 14:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 april 2005 14:17 schreef Y Draig Goch het volgende:
Was die Samir A. niet die baard die toen de politie hem wou arresteren een handgranaat gooide?
Nee, da's weer een andere. Samir A. werd opgepakt nadat hij een supermakrt had beroofd. Tevens is hij bekend van zijn reisje naar Tsjetjenie om aldaar deel te nemen aan de Jihad.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-04-2005 14:19 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ah.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 14:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 april 2005 14:18 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, da's weer een andere. Samir A. werd opgepakt nadat hij een supermakrt had beroofd. Tevens is hij bekend van zijn reisje naar Tsjetjenie om aldaar deel te nemen aan de Jihad.


maar eenmaal bij de grens aangekomen (al dan niet jankend en met zijn staart tussen zijn benen) terug afdroop richting NL blijkbaar???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-04-2005 14:24]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 14:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 april 2005 14:24 schreef attila_de_hun het volgende:
maar eenmaal bij de grens aangekomen (al dan niet jankend en met zijn staart tussen zijn benen) terug afdroop richting NL blijkbaar???
Nee, bij de grens door de Russische douane werd teruggestuurd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen