IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-06-2005 12:16 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 juni 2005 11:59 schreef Chelman het volgende:
Ik heb er ook drie.

Het is helemaal niet nutteloos. En zo zijn er meer mensen...


tis maar net hoe belangrijk en interessant je jezelf inschat.


Een kleine snol zit zo vol.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-06-2005 12:18 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ben in elk geval blij dat ik er geen (nodig) heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-06-2005 12:18]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-06-2005 12:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 juni 2005 12:16 schreef SkinPeeleR het volgende:
tis maar net hoe belangrijk en interessant je jezelf inschat.


Wat is denk je voor mij goedkoper? De accountant 1 factuur laten uitpluizen en bepalen welk gesprek waar naar toe gefactureerd moet worden? Of is het goedkoper om drie losse facturen te hebben waarbij ook geen kans op fouten bestaat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-06-2005 12:22 by Orion Profiel van Orion

Meisje pleegt moord om in gevangenis te komen

Uitgegeven: 1 juni 2005 14:15
Laatst gewijzigd: 1 juni 2005 14:49
CAIRO - Een 16-jarig meisje uit Egypte heeft een meisje van zes gewurgd, om in de gevangenis te kunnen komen. Volgens de politie zag het meisje geen andere manier om van haar vader af te komen, die haar dikwijls kwelde en vernederde. Het leven in de gevangenis zou voor haar beter zijn dan in het huis van haar vader.

Volgens Caïrose dagbladen had de 16-jarige het kind met een smoesje haar huis in Salam-City ingelokt. Eerst speelde zij met het kind, daarna bond zij de 6-jarige vast, en wurgde haar. Vervolgens waarschuwde ze de politie.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-06-2005 13:43 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Een op de vijf Zweden voor rookverbod thuis

Gepubliceerd op maandag 30 mei 2005

STOCKHOLM (ANP) - Een op de vijf Zweden is voorstander van het invoeren van een een algeheel rookverbod bij mensen thuis. Dat blijkt uit een peiling van het onderzoeksbureau Sifo in opdracht van het Zweedse woontijdschrift Ons Huis, meldde het persbureau TT maandag.

Mensen die een rokertje willen opsteken moeten dat maar op het balkon of in de tuin doen, aldus een groot deel van de ondervraagden. Volgens het onderzoek lijken vooral ouderen voorstander van maatregelen die verder gaan dan het rookverbod dat vanaf woensdag geldt in kroegen en restaurants.

Een op de drie personen boven de 65 zegt dat er thuis een rookverbod zou moeten gelden. Zelfs onder rokers zijn veel voorstanders te vinden voor een dergelijk verbod. Van de ondervraagde mensen die dagelijks roken zegt 22 procent voor een verbod te zijn.

bron: planet.nl

de volgende maatregel gaat zijn: neuken enkel nog toegestaan in slaapkamer

wat een onzin zeg

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 02-06-2005 13:44]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-06-2005 14:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Zweden begint door te slaan. Reclame's met (gedeeltelijk) naakte vrouwen zijn daar sinds kort ook al verboden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 02-06-2005 14:34 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Jij gaat daar dus niet heen verhuizen?


Bloodied by the thorns beside the leaves


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-06-2005 14:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 juni 2005 14:34 schreef CurseOfDeath het volgende:
Jij gaat daar dus niet heen verhuizen?
Hoe raad je het zo.

+ Dat ik dan, gezien de alcohol prijzen, thuis illegaal zou moeten gaan stoken. En zulk soort praktijken zijn natuurlijk uitermate gay.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-06-2005 14:42 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 juni 2005 14:31 schreef kwelgeest het volgende:
Zweden begint door te slaan. Reclame's met (gedeeltelijk) naakte vrouwen zijn daar sinds kort ook al verboden.



Ligt eraan wat de achterliggende reden hiervan is. Als het puriteins geneuzel is, puur voor de bescherming van de 'morele waarden', dan is dat inderdaad erg triest.

Als het is om het deniogreren van vrouwen als sex-xymbool tegen te gaan, dan vind ik het zo gek nog niet. Waarom in hemelsnaam is het relevant voor bijvoorbeeld een spijkerbroekenfabrikant om een vrouw haar borsten te laten zien? Geen enkele toegevoegde waarde voor het produkt zelf. Bij huidverzorgingsprodukten e.d. kan ik het me nog voorstellen, maar het loopt soms inderdaad wel erg ridicuul uit de hand.

Overigens ben ik wel tegen van overheidswege opgelegde censuur. Maar reclame-makers zelf mogen best wat vaker hun hand in eigen boezem (hurhur) steken in plaats van zich er met een jante-van-leiden vanaf te maken door in te spelen op onderbuikgevoelens van overgeile consumenten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-06-2005 15:07 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 juni 2005 14:31 schreef kwelgeest het volgende:
Zweden begint door te slaan. Reclame's met (gedeeltelijk) naakte vrouwen zijn daar sinds kort ook al verboden.


ja maar dat zijn dingen die publiek gebeuren, dit gaat over in iemand's eigen huis! niet meer normaal gewoon



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-06-2005 15:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 juni 2005 14:42 schreef Mark het volgende:
Ligt eraan wat de achterliggende reden hiervan is. Als het puriteins geneuzel is, puur voor de bescherming van de 'morele waarden', dan is dat inderdaad erg triest.

Als het is om het deniogreren van vrouwen als sex-xymbool tegen te gaan, dan vind ik het zo gek nog niet. Waarom in hemelsnaam is het relevant voor bijvoorbeeld een spijkerbroekenfabrikant om een vrouw haar borsten te laten zien? Geen enkele toegevoegde waarde voor het produkt zelf. Bij huidverzorgingsprodukten e.d. kan ik het me nog voorstellen, maar het loopt soms inderdaad wel erg ridicuul uit de hand.

Overigens ben ik wel tegen van overheidswege opgelegde censuur. Maar reclame-makers zelf mogen best wat vaker hun hand in eigen boezem (hurhur) steken in plaats van zich er met een jante-van-leiden vanaf te maken door in te spelen op onderbuikgevoelens van overgeile consumenten.
Ik denk dat zulke ontwikkelingen een stap terug zijn in het vrij kunnen omgaan met seksualiteit en de vrouwelijke emancipatie. Wat is de volgende stap? Geen bloot meer in (speel)films? Een verbod op aan erotiek gerelateerde goederen? Moeten vrouwen straks ook in het westen in burka's gaan lopen omdat ze anders als sekssymbool zouden kunnen fungeren?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 16:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Vloeken verboden in Staphorst

Uitgegeven: 2 juni 2005 11:21
STAPHORST - In het openbaar vloeken is voortaan verboden in Staphorst. De gemeenteraad heeft met ruime meerderheid ingestemd het verbod per direct op te nemen in de Algemeen Plaatselijke Verordening, meldde de gemeente Staphorst donderdag.

De gemeenteraadsleden stemden woensdagavond met dertien tegen vier stemmen in met een voorstel van ChristenUnie en SGP. De christelijke partijen geven hiermee een signaal af tegen taalverruwing. Meer dan een signaal is het niet, omdat het opleggen van sancties op het vloeken verboden is. Klik hier !

Van de partijen in de Staphorster raad stemden alleen PvdA en de combinatie VVD/Gemeentebelangen tegen.

De SGP wist eerder al met succes een vloekverbod in te voeren in de Zeeuwse gemeente Reimerswaal. Het verbod in Staphorst is een aanpassing van vloekverboden die onder meer op de Veluwe tot 1986 golden. Dat jaar werden de vloekverboden en de daarbij horende sancties strijdig verklaard met het recht op vrije meningsuiting.


SGP staat vandaag trouwens voor de rechter mbt hun vrouwen policy.

De gristenen zijn goed bezig


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-06-2005 16:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Laat maar. Stukje te snel overgekeken.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 02-06-2005 16:02]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 16:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

kijkt op kalender, 2 juni is vandaag volgens mij.

Ahwel, in nederland is wel vaker gebleken dat religieuze rechten belangrijker worden bevonden dan individuele rechten. Kwestie van tijd dat we op scholen alleen nog maar ID leren en met een bijbel onder het hoofdkussen moeten slapen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-06-2005 16:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 juni 2005 16:02 schreef ghoulliette het volgende:
kijkt op kalender, 2 juni is vandaag volgens mij.


Nix kwam een paar maanden geleden hier almee. Het is echter, blijkbaar, nu pas tot de Staphorsters doorgedrongen dat ze zich niet aan die wet hoeven te houden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-06-2005 16:42 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 2 juni 2005 16:00 schreef ghoulliette het volgende:
Vloeken verboden in Staphorst

Uitgegeven: 2 juni 2005 11:21
STAPHORST - In het openbaar vloeken is voortaan verboden in Staphorst. De gemeenteraad heeft met ruime meerderheid ingestemd het verbod per direct op te nemen in de Algemeen Plaatselijke Verordening, meldde de gemeente Staphorst donderdag.

De gemeenteraadsleden stemden woensdagavond met dertien tegen vier stemmen in met een voorstel van ChristenUnie en SGP. De christelijke partijen geven hiermee een signaal af tegen taalverruwing. Meer dan een signaal is het niet, omdat het opleggen van sancties op het vloeken verboden is. Klik hier !

Van de partijen in de Staphorster raad stemden alleen PvdA en de combinatie VVD/Gemeentebelangen tegen.

De SGP wist eerder al met succes een vloekverbod in te voeren in de Zeeuwse gemeente Reimerswaal. Het verbod in Staphorst is een aanpassing van vloekverboden die onder meer op de Veluwe tot 1986 golden. Dat jaar werden de vloekverboden en de daarbij horende sancties strijdig verklaard met het recht op vrije meningsuiting.


SGP staat vandaag trouwens voor de rechter mbt hun vrouwen policy.

De gristenen zijn goed bezig


Paginatje terug lezen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 17:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

he poep


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 17:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 juni 2005 12:05 schreef Chelman het volgende:
1 prive
1 van het bedrijf waar ik voor werk
1 van mijn eigen bedrijfje

vriendin 1
vriendin 2
vriendin 3

kunnen ze elkaars smsjes niet lezen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-06-2005 18:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 juni 2005 17:11 schreef ghoulliette het volgende:
vriendin 1
vriendin 2
vriendin 3

kunnen ze elkaars smsjes niet lezen


pssst.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-06-2005 18:41 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Weer kans op een Belgische zegen op Roland Garros, Justine Henin speelt de finale tegen de Franse Mary Pierce, klein detail, Mary Pierce won nog nooit tegen Justine Henin, dat belooft voor zaterdag


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2005 22:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juni 2005 11:59 schreef Chelman het volgende:
Ik heb er ook drie.

Het is helemaal niet nutteloos. En zo zijn er meer mensen...


Ik kan je de tekst van het Osdorp Posse nummer 'Zinloos gebeld' aanraden...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-06-2005 23:25 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

'Bus A'damse scholieren niet gediscrimineerd'

De woede van de Amsterdamse PvdA-wethouder Ahmed Aboutaleb van Onderwijs over de vermeende discriminatie van een bus Amsterdamse scholieren aan de Duits/Poolse grens, vorige week maandag, is onterecht zo stelt de Poolse douane. Niet alleen de wethouder, ook de school van de leerlingen, het Amsterdamse Montessori College Oost, was kwaad. Het diende een officiële klacht in bij de Poolse ambassade. De bus middelbare scholieren, die onderweg was naar voormalig vernietigingskamp Auschwitz, zou urenlang zijn vastgehouden en douanebeambten zouden tegen de allochtone leerlingen seksueel getinte en racistische opmerkingen hebben gemaakt.

Niets van waar, zo zegt men nu in Polen. Uit een Pools onderzoek blijkt dat de bus bij de grens op de heenreis tweeënhalf uur moest wachten en op de terugreis dertig minuten heeft stilgestaan. De douane ontkent seksueel getinte of racistische opmerkingen te hebben gemaakt. De douanebeambten zijn slechts zeer korte tijd in de bus geweest en werd er uitsluitend Pools gesproken.

Volgens de douane ontstond de wachttijd omdat er in de bus mensen met niet-EU-paspoorten zaten. Deze documenten moesten met de hand worden gecontroleerd. Bij de grenscontrole bleek tevens dat één van de leerlingen met een Marokkaans paspoort niet over een geldig visum beschikte. Hij verbleef dus feitelijk illegaal in Duitsland.

''Schuld van de organisatoren''
Verschillende partijen leggen de oorzaak van de problemen vooral bij de organisatoren van de reis. Zowel uit kringen rondom de Poolse en de Nederlandse ambassade klinkt het geluid dat de Amsterdammers vooraf gewaarschuwd zijn voor mogelijke problemen met paspoorten aan de grens. De Poolse douane stelt bovendien dat de organisatie van tevoren gegevens van de niet-EU-ingezetenen door had moeten geven. Dan was er een normale doorgang bij de grens mogelijk geweest.

Aboutaleb was vorige week nog razend over de gang van zaken en sprak van ''een grote schande''. De PvdA kondigde zelfs aan Kamervragen te zullen stellen over de kwestie.

Hmmmm... het zal eens niet waar zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 23:48 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Patiënten verhuizen voor Kylie Minogue
Een aantal oudere hartpatiënten heeft vorige maand plaats moeten maken voor zangeres Kylie Minogue in een ziekenuis in Melbourne, zo meldt The Sun. De popdiva kreeg acht van de achttien kamers op de afdeling cardiologie, omdat die het meest afgeschermd is.

De nacht voordat ze in het ziekenhuis aankwam, werd een aantal patiënten uit bed gehaald om plaats te maken voor Minogue en haar familie. Minogue werd behandeld voor borstkanker;er werd een tumor uit haar borst verwijderd.

Volgens een woordvoerder ondervond niemand last van de verhuizing.


WAT EEN KUTHOER, amputeren die tiet!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 23:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 juni 2005 23:25 schreef Misanthrope het volgende:
'Bus A'damse scholieren niet gediscrimineerd'

Hmmmm... het zal eens niet waar zijn.

Wij bus vol blanken kinders konden twee keer na 5 minuten doorrijden. We hadden natuurlijk onze mooie blanke paspoortjes ook reeds in de aanslag


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-06-2005 0:01 by Iskariot Profiel van Iskariot

Verschil moet er wezen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen