|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een boefjes zeg. |
|
'Fancy a Shag?', hahaha, fucking briljant. |
|
Kinderen getuige van zelfmoordpoging in zwembad Uitgegeven op 09 juni 2005 om 12:53 uur (Novum) - Naar schatting zeventig kinderen zijn woensdagmiddag getuige geweest van een zelfmoordpoging in een overdekt zwembad in Hoogezand. Een man is rond 15.45 uur op de rand van het zwembad gaan staan en heeft zijn polsen doorgesneden. De kinderen zijn vervolgens uit het zwembad verwijderd en opgevangen in het restaurant. Daar werden ter troost ijsjes uitgedeeld. De aanwezige ouders hebben begeleidende gesprekken met de kinderen gevoerd. Kort na het incident heeft de man het zwembad uit zichzelf verlaten. Hij is door de politie thuis opgepakt, omdat hij een gevaar vormt voor zichzelf en mogelijk voor anderen. Op het politiebureau is hij onderzocht door een psychiater. De man is vrijwillig opgenomen in een kliniek in Groningen. De politie gaat hem niet vervolgen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
relaxed gratis ijs ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
MSN leidt tot geweldadig gedrag!! Verbieden!!! Chatsessie tienermeisjes loopt uit op grof geweld Een 14-jarig meisje uit Brunssum is afgelopen maandag zó boos geworden tijdens een digitale ruzie, dat ze in 'real-life' heeft ingegrepen. De tiener kreeg 'slaande' ruzie met een 14-jarige ex-vriendin op MSN. Daarop pakte ze een honkbalknuppel en toog naar een huis in de Brunssumse wijk De Egge, waar de door haar gehate chatster woont. Op straat kwam het tot een confrontatie, waarop meisje één meisje twee een klap met een honkbalknuppel op het hoofd toediende. Ook deelde ze nog wat klappen en schoppen uit aan het slachtoffer. Het slachtoffer hield aan de uit de hand gelopen chat-sessie een dikke bult op het hoofd, diverse kneuzingen en blauwe plekken over. Bovendien moest ze een paar keer braken en 's nachts uit voorzorg regelmatig worden gewekt. De dader wordt morgen voorgeleid aan de officier van justitie. Mes Het is niet voor het eerst dat in Limburg chatten tot geweld leidt. Onlangs dreigde een leerling van het Eijkhagencollege in Landgraaf een medescholier met een getrokken mes na een felle woordenstrijd en bedreigingen over en weer via internet. Ook hier moest de politie ingrijpen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-06-2005 15:45] |
|
quote: Wat een gezeik om niets weer... |
|
Zou toch denken dat australiers zulke humor wel konden waarderen. Valt weer tegen hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Japanse scholier gooit explosief in klas; 53 gewonden Uitgegeven op 10 juni 2005 om 07:32 uur (Novum/AP) - Een leerling van een middelbare school in Japan heeft vrijdag een explosief in een klas gegooid, waardoor 53 personen gewond raakten. Waarschijnlijk ging het om een voetzoeker die ontplofte in een glazen pot waarin ook brandbaar materiaal zat, zei de politie. De meeste verwondingen waren licht, maar een van de leerlingen in de klas liep snijwonden op aan zijn benen. De aanval werd gepleegd op een middelbare school in Hikari in de prefectuur Yamaguchi. Battle royal On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
" de aanval" whaha... voetzoeker zeiden ze toch? |
|
SPARTA ROTTERDAM!!! Eindelijk weer gepromoveerd!!! |
|
Portugal staat weer eens in de fik. mvg wk10 |
|
Bijzonder belangrijk nieuws quote: |
|
Hanna Tokkie draait door en bedreigt bewoners oude woning! Een totaal overspannen Hanna Tokkie heeft de bewoners van haar oude huis aan de Amsterdamse Burgmeester van Leeuwenlaan de stuipen op het lijf gejaagd en met de dood bedreigd. Die nieuwe bewoners kregen recent midden in de nacht bezoek van Hanna, die haar woning kwam opeisen. Ze dreigde in haar eentje die nieuwe bewoners op straat te zetten. Slechts de politie kon, door Hanna te arresteren en in de cel te gooien, voorkomen dat Hanna haar plan ten uitvoer bracht... Het gaat niet goed met Neerlands populairste aso-familie, de Tokkies! Feitelijk is de familie terug bij af nu Nederland uitgekeken lijkt te zijn op de belevenissen van Hanna en haar gezin. Het geld is op en Hanna Tokkie verlangt terug naar haar oude leventje in haar oude huis aan de Amsterdamse Burgemeester van Leeuwenlaan. De Tokkies, die geen huis, geen uitkering en geen hulp meer lijken te hebben nu zij commercieel niet meer interessant zijn, zijn weer helemaal op zichzelf teruggeworpen. Wat rest zijn nog de video's van hun tv-optredens en hun optredens in het land, maar verder zijn de Tokkies er eigenlijk nog beroerder aan toe dan voordat zij bekend werden. Hanna Tokkie wil dan ook niets liever dan haar oude leventje oppakken, maar dat lijkt onmogelijk. De sociale dienst heeft de uitkeringen en hulp aan het gezin stopgezet, hun huisbaas heeft ze al weer gesommeerd hun huis annex loods op het industrieterrein in Almere te verlaten en de geldnood is inmiddels zo groot dat de Tokkies proberen hun huisraad te slijten om aan geld te komen om te overleven. Vooral Hanna Tokkie lijkt te lijden onder de situatie. Tegen programmamaakster Ingeborg Beugel bekende Hanna dat ze het liefst zou terugkeren naar haar oude bestaantje toen zij nog geen Bekende Nederlanders was. "We hebben niks meer. Ik mis m'n oude straat. Als ik moet kiezen tussen de vloerverwarming hier en mijn oude huis op de Burgemeester van Leeuwenlaan, dan kies ik dat laatste. Zeker weten." Beugel, die aan de basis stond van het hele Kokkieverhaal toen zij de familie uitkoos voor haar programma 'Familietrots' meent inmiddels dat haar documentairereeks over de Tokkies totaal uit de hand gelopen is en dat haar familie nu het slachtoffer lijkt te worden van de kortstondige roem nu iedereen zich van de aso-familie afkeert. Het was ook Ingeborg Beugel die een telefoontje van Hanna Tokkie kreeg toen zij door de Amsterdamse politie midden in de nacht gearresteerd was omdat zij dreigde eigenhandig de nieuwe bewoners van haar oude huis in Amsterdam op straat te zetten. Beugel in Vrij Nederland: "Kort na mijn laatste bezoek aan de familie draait Hanna Tokkie door: ze gaat 's nachts rond drie uur naar haar oude huis op de Burgemeester van Leeuwenlaan, dringt binnen en dreigt de nieuwe bewoners eruit te gooien. De politie komt en ze zit de hele nacht in de cel. De volgende dag belt ze me op. Ze zit onder de pillen en praat moeilijk. 'Ik weet het ook niet meer. het enige wat ik kan doen is terug naar mijn oude huis. Dat is gewoon van mij. Zo voelt het tenminste." |
|
IMMORTELLAAAAAAA DOE DIE DEUR NOU EENS DICHT! quote: |
|
quote: |
|
Bijna eenderde Europeanen: zon draait om aarde Uitgegeven: 13 juni 2005 14:25 BRUSSEL - Het is zo'n vierhonderd jaar geleden dat de Italiaanse sterrenkundige Galileo Galileï verkondigde dat de aarde om de zon draait. Een gedurfde stelling voor die tijd. De paus dwong hem zijn mening af te zweren. Vele generaties hebben sindsdien op school geleerd dat de aarde niet het middelpunt is van het zonnestelsel. Hebben al die jaren onderwijs iets opgeleverd? Dat valt tegen, bleek bij een kleine quiz van de Europese Commissie om de wetenschapskennis van Europeanen te testen. Maar liefst 29 procent van de Europeanen antwoordde dat de zon om de aarde draait en 4 procent wist het niet. Een standpunt dat de vroegere paus wel op prijs zouden stellen. Sterker nog: evenveel Europeanen weet niet hoe lang de aarde nodig heeft om rond de zon te draaien. Een maand, denkt 17 procent. Geen idee, zegt 16 procent. Het juiste antwoord luidt uiteraard: een jaar. Minder moeite hadden de ondervraagden met andere vragen. Dat zuurstof uit planten komt, weet bijna iedereen. Net als het feit dat het middelpunt van de aarde erg heet is. In het algemeen hebben Europeanen "een goede kennis" van wetenschappelijke onderwerpen, concludeert het onderzoek. Nederlanders zitten met 74 procent goede antwoorden in de topdrie van de 25 EU-landen. Zweden zijn het slimst: zij beantwoordden 79 procent van de vragen correct. In Zuid-Europa is er voor onderwijzers nog veel werk te verrichten. Cyprus scoort van alle EU-landen het laagst met slechts 49 procent goede antwoorden. Voor de goede orde: de ondervraagden konden bij elke stelling kiezen tussen juist, onjuist en weet niet. De laagste score (44 procent) is gemeten voor Turkije, kandidaat-land van de Europese Unie. |
|
ik vind de 74% in ons land al erg kansloos ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Yep de kindervriend is on the loose again... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Aanklagen voor al die bomen die hij voor zijn Heal the world clip heeft laten omhakken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aanklagen voor elk nummer dat hij heeft gemaakt (of voor zich heeft laten maken) |
|
echt niet MJ heerscht |
|
Gelukkig is hij vrij gesproken en terecht!!!!maar, ik heb liever madonna |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |