IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
de laar
Usericon van de laar
Posted 05-06-2005 17:52 by de laar Profiel van de laar

Wat een boefjes zeg.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-06-2005 20:55 by M. Profiel van M.

quote:
'Grof' Limburgs bier geboycot in Australië

Uitgegeven: 5 juni 2005 13:07
SYDNEY - De flesjes bier met de merknaam Shag van de Limburgse familiebrouwerij Alfa gaan er niet langer in bij Australiërs. Minister Grant McBride, onder meer verantwoordelijk voor het toezicht op kansspelen, is zo geschokt door het biermerk dat hij het laat boycotten. Een shag betekent in het Engels onder meer een nummertje maken.


McBride beroept zich op de alcoholwet, die hem in staat stelt om de verkoop van het bier te verbieden. De Australische minister valt niet alleen over de merknaam, maar ook over de reclameslogan - Fancy a Shag? (Zin in een nummertje) - die de brouwer wereldwijd gebruikt. Klik hier !

Onverantwoord

"Het is een schandaal", aldus McBride. Het is volgens de bewindsman onverantwoord om "zo schaamteloos" een verband te leggen tussen seks en alcohol. "Dit product spoort jonge mensen aan tot roekeloos gedrag via smakeloze, aan seks gerelateerde advertenties. Dat kan gewoon niet. Het druist in tegen alle campagnes voor veilig vrijen en verantwoord drinken die diverse regeringen in Australië de afgelopen twintig jaar hebben gevoerd."

In een van de advertenties 'zit' een flesje Shag-bier, met een alcoholpercentage van 5, op de achterbank van een auto, met daarboven de vraag: 'Fancy a Shag?' (zin in een nummertje?). Andere reclames met dezelfde vraag laten het pijpje pils liggend op een tafel en leunend tegen een muur zien. Er zijn ook deurborden in omloop met het opschrift: Do not disturb, having a shag. (Niet storen, ik maak een nummertje.)

Verbaasd

McBride, een geheelonthouder en vader van acht kinderen, heeft de distributeur in Australië van Shag, The Kollaras Group, geschreven om hem één reden te geven waarom hij het biermerk niet direct zou moeten verbieden. Een woordvoerder van The Kollaras Group toonde zich zondag verbaasd dat het merk Shag voor zoveel opschudding zorgt. "Het bier is genoemd naar een shag, een vogel, die ook op het label te zien is."

In Groot-Brittannië is het Shag-merk meerdere keren onderwerp geweest van een klachtenonderzoek, voor het laatst in september 2003. In Nederland is het bier niet verkrijgbaar. Bij de 135 jaar oude brouwerij Alfa was niemand bereikbaar voor commentaar.

Die botte Limburgers ook...



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-06-2005 20:56 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

'Fancy a Shag?', hahaha, fucking briljant.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-06-2005 14:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Kinderen getuige van zelfmoordpoging in zwembad
Uitgegeven op 09 juni 2005 om 12:53 uur

(Novum) - Naar schatting zeventig kinderen zijn woensdagmiddag getuige geweest van een zelfmoordpoging in een overdekt zwembad in Hoogezand. Een man is rond 15.45 uur op de rand van het zwembad gaan staan en heeft zijn polsen doorgesneden.

De kinderen zijn vervolgens uit het zwembad verwijderd en opgevangen in het restaurant. Daar werden ter troost ijsjes uitgedeeld. De aanwezige ouders hebben begeleidende gesprekken met de kinderen gevoerd.

Kort na het incident heeft de man het zwembad uit zichzelf verlaten. Hij is door de politie thuis opgepakt, omdat hij een gevaar vormt voor zichzelf en mogelijk voor anderen. Op het politiebureau is hij onderzocht door een psychiater. De man is vrijwillig opgenomen in een kliniek in Groningen. De politie gaat hem niet vervolgen.



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2005 14:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

relaxed gratis ijs


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2005 15:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

MSN leidt tot geweldadig gedrag!! Verbieden!!!

Chatsessie tienermeisjes loopt uit op grof geweld

Een 14-jarig meisje uit Brunssum is afgelopen maandag zó boos geworden tijdens een digitale ruzie, dat ze in 'real-life' heeft ingegrepen. De tiener kreeg 'slaande' ruzie met een 14-jarige ex-vriendin op MSN. Daarop pakte ze een honkbalknuppel en toog naar een huis in de Brunssumse wijk De Egge, waar de door haar gehate chatster woont.

Op straat kwam het tot een confrontatie, waarop meisje één meisje twee een klap met een honkbalknuppel op het hoofd toediende. Ook deelde ze nog wat klappen en schoppen uit aan het slachtoffer.

Het slachtoffer hield aan de uit de hand gelopen chat-sessie een dikke bult op het hoofd, diverse kneuzingen en blauwe plekken over. Bovendien moest ze een paar keer braken en 's nachts uit voorzorg regelmatig worden gewekt. De dader wordt morgen voorgeleid aan de officier van justitie.

Mes
Het is niet voor het eerst dat in Limburg chatten tot geweld leidt. Onlangs dreigde een leerling van het Eijkhagencollege in Landgraaf een medescholier met een getrokken mes na een felle woordenstrijd en bedreigingen over en weer via internet. Ook hier moest de politie ingrijpen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-06-2005 15:45]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-06-2005 16:07 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 juni 2005 20:55 schreef M. het volgende:
Die botte Limburgers ook...




Wat een gezeik om niets weer...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2005 16:08 by Mark Profiel van Mark

Zou toch denken dat australiers zulke humor wel konden waarderen. Valt weer tegen hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-06-2005 10:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net



Japanse scholier gooit explosief in klas; 53 gewonden
Uitgegeven op 10 juni 2005 om 07:32 uur

(Novum/AP) - Een leerling van een middelbare school in Japan heeft vrijdag een explosief in een klas gegooid, waardoor 53 personen gewond raakten. Waarschijnlijk ging het om een voetzoeker die ontplofte in een glazen pot waarin ook brandbaar materiaal zat, zei de politie. De meeste verwondingen waren licht, maar een van de leerlingen in de klas liep snijwonden op aan zijn benen.

De aanval werd gepleegd op een middelbare school in Hikari in de prefectuur Yamaguchi.


Battle royal


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2005 11:46 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

" de aanval" whaha... voetzoeker zeiden ze toch?


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-06-2005 12:08 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

SPARTA ROTTERDAM!!!

Eindelijk weer gepromoveerd!!!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 10-06-2005 17:03 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Portugal staat weer eens in de fik.


mvg wk10


slome
Usericon van slome
Posted 11-06-2005 9:03 by slome Profiel van slome

Bijzonder belangrijk nieuws

quote:

'Jezus stierf door bloedprop in longen'

Uitgegeven: 8 juni 2005 11:11
Laatst gewijzigd: 8 juni 2005 11:15

JERUZALEM - Jezus stierf niet door ernstig bloedverlies, zoals tot nog toe werd aangenomen. Het is veel waarschijnlijker dat de stichter van het christendom omkwam door een bloedprop in de longen, aldus de Israëlische professor Benjamin Brenner.

Fatale bloedstollingen in de longen kunnen volgens de Israëlische hoogleraar worden veroorzaakt door immobiliteit, meervoudig letsel en uitdroging. "Dit lijkt overeen te komen met Jezus' omstandigheden aan het kruis", aldus Brenner.




Vliegtuigpassagiers

Als hedendaags voorbeeld van de gevolgen van immobiliteit wijst de wetenschapper op vliegtuigpassagiers die door weinig beweging tijdens lange vluchten trombose kunnen krijgen.

Brenner presenteerde de resultaten van zijn studie, die gebaseerd is op medische en historische bronnen, in het jongste nummer van het Britse wetenschappelijke tijdschrift Journal of Thrombosis and Haemostasis.

De onderzoeker erkent dat Jezus voor zijn kruisiging was gegeseld, maar concludeert dat het bloedverlies dat daardoor ontstond, niet dodelijk was. De bloedstolling in Jezus' longen was dat wel.





Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-06-2005 22:01 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hanna Tokkie draait door en bedreigt bewoners oude woning!

Een totaal overspannen Hanna Tokkie heeft de bewoners van haar oude huis aan de Amsterdamse Burgmeester van Leeuwenlaan de stuipen op het lijf gejaagd en met de dood bedreigd. Die nieuwe bewoners kregen recent midden in de nacht bezoek van Hanna, die haar woning kwam opeisen. Ze dreigde in haar eentje die nieuwe bewoners op straat te zetten. Slechts de politie kon, door Hanna te arresteren en in de cel te gooien, voorkomen dat Hanna haar plan ten uitvoer bracht...

Het gaat niet goed met Neerlands populairste aso-familie, de Tokkies! Feitelijk is de familie terug bij af nu Nederland uitgekeken lijkt te zijn op de belevenissen van Hanna en haar gezin. Het geld is op en Hanna Tokkie verlangt terug naar haar oude leventje in haar oude huis aan de Amsterdamse Burgemeester van Leeuwenlaan.

De Tokkies, die geen huis, geen uitkering en geen hulp meer lijken te hebben nu zij commercieel niet meer interessant zijn, zijn weer helemaal op zichzelf teruggeworpen. Wat rest zijn nog de video's van hun tv-optredens en hun optredens in het land, maar verder zijn de Tokkies er eigenlijk nog beroerder aan toe dan voordat zij bekend werden.

Hanna Tokkie wil dan ook niets liever dan haar oude leventje oppakken, maar dat lijkt onmogelijk. De sociale dienst heeft de uitkeringen en hulp aan het gezin stopgezet, hun huisbaas heeft ze al weer gesommeerd hun huis annex loods op het industrieterrein in Almere te verlaten en de geldnood is inmiddels zo groot dat de Tokkies proberen hun huisraad te slijten om aan geld te komen om te overleven.

Vooral Hanna Tokkie lijkt te lijden onder de situatie. Tegen programmamaakster Ingeborg Beugel bekende Hanna dat ze het liefst zou terugkeren naar haar oude bestaantje toen zij nog geen Bekende Nederlanders was. "We hebben niks meer. Ik mis m'n oude straat. Als ik moet kiezen tussen de vloerverwarming hier en mijn oude huis op de Burgemeester van Leeuwenlaan, dan kies ik dat laatste. Zeker weten."

Beugel, die aan de basis stond van het hele Kokkieverhaal toen zij de familie uitkoos voor haar programma 'Familietrots' meent inmiddels dat haar documentairereeks over de Tokkies totaal uit de hand gelopen is en dat haar familie nu het slachtoffer lijkt te worden van de kortstondige roem nu iedereen zich van de aso-familie afkeert.

Het was ook Ingeborg Beugel die een telefoontje van Hanna Tokkie kreeg toen zij door de Amsterdamse politie midden in de nacht gearresteerd was omdat zij dreigde eigenhandig de nieuwe bewoners van haar oude huis in Amsterdam op straat te zetten. Beugel in Vrij Nederland: "Kort na mijn laatste bezoek aan de familie draait Hanna Tokkie door: ze gaat 's nachts rond drie uur naar haar oude huis op de Burgemeester van Leeuwenlaan, dringt binnen en dreigt de nieuwe bewoners eruit te gooien. De politie komt en ze zit de hele nacht in de cel. De volgende dag belt ze me op. Ze zit onder de pillen en praat moeilijk. 'Ik weet het ook niet meer. het enige wat ik kan doen is terug naar mijn oude huis. Dat is gewoon van mij. Zo voelt het tenminste."





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2005 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

IMMORTELLAAAAAAA DOE DIE DEUR NOU EENS DICHT!

quote:
Zoekactie naar ontsnapte tbs'er

Uitgegeven: 12 juni 2005 20:58
Laatst gewijzigd: 12 juni 2005 21:58

BALKBRUG - De politie is een zoekactie begonnen naar een tbs'er die werd behandeld in kliniek Veldzicht in het Overijsselse Balkbrug. Hij wordt sinds 1990 onder dwang verpleegd, onder andere voor een zedendelict.

De politie heeft zondagavond een opsporingsbericht laten uitgaan naar de 40-jarige man. De kliniek heeft tijdelijk alle verloven ingetrokken.


Familiebezoek

De man, volgens de politie Wilhelm J. Schippers, ontsnapte dinsdag op de terugweg van familiebezoek in Eindhoven op het station in Utrecht aan zijn begeleiders.

Volgens burgemeester W. Meulman van Hardenberg, waaronder Balkbrug valt, is dit de derde maal sinds 2001 dat tbs'ers van Veldzicht ontsnappen. "Dat is veel, want in de twaalf jaar die mijn voorganger burgemeester was, is het geen enkele keer gebeurd." Volgens Meulman is overigens geen angst in zijn gemeente. "De man is ontsnapt in Utrecht en heeft familie in Eindhoven. Hij heeft hier niet zoveel te zoeken."

Buitenland

Ook een andere tbs'er van Veldzicht nam vorige week de benen. Maar hij kwam uit zichzelf weer terug. Volgens het ministerie van Justitie zijn dit jaar er zes tbs'ers niet teruggekeerd van proefverlof. Volgens het ministerie verkeren de meeste van hen in het buitenland.

Opheldering

De PvdA heeft om opheldering gevraagd aan verantwoordelijk minister Donner van Justitie. Dit soort ontsnappingen ligt gevoelig omdat Justitie heeft toegezegd strikter toe te zien op proefverloven van onder dwang verpleegden. Dat gebeurde nadat vorig jaar een meisje uit Eibergen werd ontvoerd en verkracht door een ontsnapte tbs'er. Donner heeft toen de regels rond verloven aangescherpt. Hij gaf politie en justitie ook meer bevoegdheden om niet-teruggekeerde tbs'ers actief op te sporen.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 12-06-2005 23:46 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 juni 2005 22:01 schreef Oud Vuil het volgende:
Hanna Tokkie draait door en bedreigt bewoners oude woning!

Een totaal overspannen Hanna Tokkie heeft de bewoners van haar oude huis aan de Amsterdamse Burgmeester van Leeuwenlaan de stuipen op het lijf gejaagd en met de dood bedreigd. Die nieuwe bewoners kregen recent midden in de nacht bezoek van Hanna, die haar woning kwam opeisen. Ze dreigde in haar eentje die nieuwe bewoners op straat te zetten. Slechts de politie kon, door Hanna te arresteren en in de cel te gooien, voorkomen dat Hanna haar plan ten uitvoer bracht...

Het gaat niet goed met Neerlands populairste aso-familie, de Tokkies! Feitelijk is de familie terug bij af nu Nederland uitgekeken lijkt te zijn op de belevenissen van Hanna en haar gezin. Het geld is op en Hanna Tokkie verlangt terug naar haar oude leventje in haar oude huis aan de Amsterdamse Burgemeester van Leeuwenlaan.

De Tokkies, die geen huis, geen uitkering en geen hulp meer lijken te hebben nu zij commercieel niet meer interessant zijn, zijn weer helemaal op zichzelf teruggeworpen. Wat rest zijn nog de video's van hun tv-optredens en hun optredens in het land, maar verder zijn de Tokkies er eigenlijk nog beroerder aan toe dan voordat zij bekend werden.

Hanna Tokkie wil dan ook niets liever dan haar oude leventje oppakken, maar dat lijkt onmogelijk. De sociale dienst heeft de uitkeringen en hulp aan het gezin stopgezet, hun huisbaas heeft ze al weer gesommeerd hun huis annex loods op het industrieterrein in Almere te verlaten en de geldnood is inmiddels zo groot dat de Tokkies proberen hun huisraad te slijten om aan geld te komen om te overleven.

Vooral Hanna Tokkie lijkt te lijden onder de situatie. Tegen programmamaakster Ingeborg Beugel bekende Hanna dat ze het liefst zou terugkeren naar haar oude bestaantje toen zij nog geen Bekende Nederlanders was. "We hebben niks meer. Ik mis m'n oude straat. Als ik moet kiezen tussen de vloerverwarming hier en mijn oude huis op de Burgemeester van Leeuwenlaan, dan kies ik dat laatste. Zeker weten."

Beugel, die aan de basis stond van het hele Kokkieverhaal toen zij de familie uitkoos voor haar programma 'Familietrots' meent inmiddels dat haar documentairereeks over de Tokkies totaal uit de hand gelopen is en dat haar familie nu het slachtoffer lijkt te worden van de kortstondige roem nu iedereen zich van de aso-familie afkeert.

Het was ook Ingeborg Beugel die een telefoontje van Hanna Tokkie kreeg toen zij door de Amsterdamse politie midden in de nacht gearresteerd was omdat zij dreigde eigenhandig de nieuwe bewoners van haar oude huis in Amsterdam op straat te zetten. Beugel in Vrij Nederland: "Kort na mijn laatste bezoek aan de familie draait Hanna Tokkie door: ze gaat 's nachts rond drie uur naar haar oude huis op de Burgemeester van Leeuwenlaan, dringt binnen en dreigt de nieuwe bewoners eruit te gooien. De politie komt en ze zit de hele nacht in de cel. De volgende dag belt ze me op. Ze zit onder de pillen en praat moeilijk. 'Ik weet het ook niet meer. het enige wat ik kan doen is terug naar mijn oude huis. Dat is gewoon van mij. Zo voelt het tenminste."






Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-06-2005 19:40 by Iskariot Profiel van Iskariot

Bijna eenderde Europeanen: zon draait om aarde

Uitgegeven: 13 juni 2005 14:25
BRUSSEL - Het is zo'n vierhonderd jaar geleden dat de Italiaanse sterrenkundige Galileo Galileï verkondigde dat de aarde om de zon draait. Een gedurfde stelling voor die tijd. De paus dwong hem zijn mening af te zweren.

Vele generaties hebben sindsdien op school geleerd dat de aarde niet het middelpunt is van het zonnestelsel. Hebben al die jaren onderwijs iets opgeleverd? Dat valt tegen, bleek bij een kleine quiz van de Europese Commissie om de wetenschapskennis van Europeanen te testen.

Maar liefst 29 procent van de Europeanen antwoordde dat de zon om de aarde draait en 4 procent wist het niet. Een standpunt dat de vroegere paus wel op prijs zouden stellen.

Sterker nog: evenveel Europeanen weet niet hoe lang de aarde nodig heeft om rond de zon te draaien. Een maand, denkt 17 procent. Geen idee, zegt 16 procent. Het juiste antwoord luidt uiteraard: een jaar.

Minder moeite hadden de ondervraagden met andere vragen. Dat zuurstof uit planten komt, weet bijna iedereen. Net als het feit dat het middelpunt van de aarde erg heet is.

In het algemeen hebben Europeanen "een goede kennis" van wetenschappelijke onderwerpen, concludeert het onderzoek. Nederlanders zitten met 74 procent goede antwoorden in de topdrie van de 25 EU-landen. Zweden zijn het slimst: zij beantwoordden 79 procent van de vragen correct.

In Zuid-Europa is er voor onderwijzers nog veel werk te verrichten. Cyprus scoort van alle EU-landen het laagst met slechts 49 procent goede antwoorden. Voor de goede orde: de ondervraagden konden bij elke stelling kiezen tussen juist, onjuist en weet niet. De laagste score (44 procent) is gemeten voor Turkije, kandidaat-land van de Europese Unie.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-06-2005 22:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vind de 74% in ons land al erg kansloos


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-06-2005 23:19 by Schaep Profiel van Schaep



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-06-2005 23:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Yep de kindervriend is on the loose again...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2005 23:27 by ghoulliette Profiel van ghoulliette



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-06-2005 23:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Aanklagen voor al die bomen die hij voor zijn Heal the world clip heeft laten omhakken


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


slome
Usericon van slome
Posted 13-06-2005 23:40 by slome Profiel van slome

Aanklagen voor elk nummer dat hij heeft gemaakt (of voor zich heeft laten maken)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-06-2005 23:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

echt niet MJ heerscht


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 14-06-2005 0:41 by Blitzkruchekuch Profiel van Blitzkruchekuch

Gelukkig is hij vrij gesproken en terecht!!!!maar, ik heb liever madonna


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen