IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2005 9:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

kansloos of juist niet??

Peter R. de Vries start politieke partij


Peter R. de Vries heeft vorige week in het geheim een politieke partij opgericht. 'PRDV', de naam van de nieuwe partij, is niet alleen de initialen van de misdaadverslaggever, maar staat ook voor Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang.

De partij is volgens De Vries 'links noch rechts'. Hij wil de strijd aanbinden met de gevestigde politieke orde in Nederland. Dat doet hij samen met oud-politiewoordvoerder in Amsterdam Klaas Wilting en oud-voorzitter van Leefbaar Nederland Jan Nagel.

Het is de bedoeling dat de PRDV in 2007 meedoet aan de Tweede-Kamerverkiezingen. Gemikt wordt op twaalf tot vijftien zetels. De partij is onder meer voor invoering van een sociale dienstplicht voor jongeren. Ook wil de PRDV met een plan komen voor een drastische aanpak van de files.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2005 10:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sociale dienstplicht? Klinkt als tewerkstelling ... maar ik denk niet dat dat soort plannen er in Nederland doorheen komen ...

Omschrijving klinkt wel aardig, maar wat men zegt en wat men doet is in politiek Nederland vaak heel wat anders .. nog ff afwachten ...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-04-2005 10:12 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 april 2005 21:16 schreef Chelman het volgende:
Als Donner naar PLuto gestuurd zou worden dan is het geen onbemande vlucht he?

Je stond niet vooraan de rij om hersencellen te ontvangen zo te zien....


idd, dank u heer Chelman

quote:
Op 28 april 2005 21:00 schreef de laar het volgende:

Dit snap ik eerlijk gezegd ook niet waar dit mee in verband staat.


onbemande vlucht...sjeezz...als ik jou was zou ik niet al te snel een discussie beginnen hier....



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2005 10:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 april 2005 10:10 schreef Jenje het volgende:
Sociale dienstplicht? Klinkt als tewerkstelling ... maar ik denk niet dat dat soort plannen er in Nederland doorheen komen ...

Omschrijving klinkt wel aardig, maar wat men zegt en wat men doet is in politiek Nederland vaak heel wat anders .. nog ff afwachten ...


hij zegt toch ook helemaal niks nieuws. is hij niet een Wilders II eigenlijk? Mogelijk kan hij meer profiteren van z'n populariteit maar het zal wel weer met een sisser aflopen vermoed ik.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-04-2005 11:20 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Australië krijgt 'economy class kerkhof'

Geïnspireerd door het prijsvechterconcept in de vliegreizenbranche heeft het Australische bedrijf Palacom een vergunning gekregen om zeer goedkope begraafplaatsen te openen. Om ruimte te besparen worden overledenen staand begraven in lijkzakken. Om kosten te besparen zullen de lijken in partijen van twaalf tot vijftien stuks naar de begraafplaats worden gereden vanuit een mortuarium in Melbourne.

Maar dat is nog niet alles. Wanneer de aarde voldoende ingezakt is, zullen de graven bezaaid worden met gras waarop dieren zullen grazen. De prijs van zo een begrafenis zal rond de duizend Australische dollar bedragen (zo'n 600 euro). De ondernemer is van plan om de teraardebestellingen als 'milieuvriendelijk' aan te prijzen. Er hoeft niets te worden verbrand als in een crematorium, en daarbij nemen de graven weinig ruimte in en zijn ze onderhoudsvriendelijk.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-04-2005 11:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 april 2005 10:26 schreef attila_de_hun het volgende:
hij zegt toch ook helemaal niks nieuws. is hij niet een Wilders II eigenlijk? Mogelijk kan hij meer profiteren van z'n populariteit maar het zal wel weer met een sisser aflopen vermoed ik.


Lijkt me als totaal plaatje idd niet hemeltergendschokkend, maar PRDV op de voor de hand liggende post van minister van justitie lijkt me vooralsnog niet verkeerd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


de laar
Usericon van de laar
Posted 29-04-2005 17:27 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 28 april 2005 21:16 schreef Chelman het volgende:
Als Donner naar PLuto gestuurd zou worden dan is het geen onbemande vlucht he?

Je stond niet vooraan de rij om hersencellen te ontvangen zo te zien....

*zucht eens heel diep*
Heel goed dat jullie voldoende hersencellen hebben om te weten wat "onbemand" betekent.

En als je er nog een paar over had zou je misschien snappen dat dat leuke woordje niet helemaal letterlijk gebruikt is.
Sterker nog : Dat heb ik bewust gedaan in de veronderstelling dat men hier ontwikkeld genoeg was de betekenis in dit verhaal te begrijpen.

@Chriz : Alleen als dergelijke discussies niet al te ingewikkeld worden want ik heb geen zin om alles letterlijk in Dick Bruna taal voor te kauwen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-04-2005 1:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Volgens mij heb je niet al te veel door, 'de laar'. Krijgt Chellie toch gelijk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-04-2005 12:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Delfzijlse 'gangsters' filmden eigen daden

In het Groningse Delfzijl is een groep jongeren opgepakt die de eigen criminele daden op videocamera vastlegde. De zich Delfzijl Noord Professional Gangsters noemende tieners, 16 tot 18 jaar oud, mishandelden voorbijgangers, gooiden stenen naar treinen en pleegden forse vernielingen.

In de afgelopen maanden werden er in Delfzijl al zo'n zestig jongeren opgepakt wegens geweldsmisdrijven, vernielingen en inbraken. De politie denkt dat er een vaste kern van ongeveer twintig jongeren is. Zij is verontrust over de toename van het aantal jeugdigen dat zich na het gebruik van drugs en drank schuldig maakt aan criminaliteit. Zelfs moord is al voorgevallen; in december doodden twee tieners uit Delfzijl onder invloed van softdrugs een 53-jarige drugshandelaar.

Volgens politiechef Janis Winter gaat het om schoolgaande jeugd. "Jongeren uit alle lagen van de bevolking. Uit dorpen en uit Delfzijl. Ze gebruiken meestal softdrugs, maar ook xtc-pillen. Vaak plegen ze delicten om aan geld voor drugs te komen", stelt Winter. Behalve in Delfzijl is de trend ook in nabijgelegen kernen zichtbaar. "Er komen veel zaken naar boven in Delfzijl, omdat jeugd en criminaliteit hier ons speerpunt is", benadrukt de politiechef.

jenje toch


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-04-2005 12:39 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

wie shared deze files?


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 30-04-2005 12:42 by BARABAS Profiel van BARABAS

Hahahah gangsters Het zijn gewoon junkies


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


de laar
Usericon van de laar
Posted 30-04-2005 18:05 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 30 april 2005 1:00 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mij heb je niet al te veel door, 'de laar'. Krijgt Chellie toch gelijk.

Zeg maar Laar, jullie hebben allemaal gelijk.

Is Chellie z'n koosnaampje ofzo?


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 30-04-2005 19:10 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 30 april 2005 18:05 schreef de laar het volgende:
Zeg maar Laar, jullie hebben allemaal gelijk.

Is Chellie z'n koosnaampje ofzo?
als ik hem in de lift vol staat te pompen wel ja


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-05-2005 13:24 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Bond-schurk verdacht van moord op vrouw

Uitgegeven: 1 mei 2005 09:06
Laatst gewijzigd: 1 mei 2005 09:07
LONDEN - De Britse acteur Irvin Allen, die tweemaal de schurk heeft gespeeld in James Bond-films, is zaterdag aangeklaagd wegens de moord op zijn vrouw. Het lichaam van Chamlong Allen werd woensdag gevonden in een opslagruimte in Londen. Ze bleek met meerdere messteken om het leven te zijn gebracht, meldde de BBC zondag.

Irvin Allen speelde de schurk Che Che in 'On het majesty's secret service' (1969) en 'The spy who loved me' (1977). De Brit heeft het acteursvak al geruime tijd verruild voor de horeca en heeft een kraam met etenswaren op een markt in Londen.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-05-2005 13:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Gisteren naar de bruinkoolwinning in Pruisen gewesst. Mooi, groot. Groot, groter, grootst, grootse delvingmachines. Heerlijk materialistisch, groot, heerlijk!


de laar
Usericon van de laar
Posted 01-05-2005 18:47 by de laar Profiel van de laar

Is dat niet die hele grote lochte,lompe machine waar hele bossen voor gekapt moeten worden om hem van de ene plaats naar de andere te vervoeren?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-05-2005 10:56 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Belgische achtbaan breekt doormidden

In het bekende Belgische pretpark Bobbejaanland is achtbaantrein de Bob-Express tijdens een rit doormidden gebroken. Het incident deed zich voor nadat de motor van de voorste wagon afsloeg. Hierdoor trad de noodrem in werking zodat het treintje vol in de remmen ging waardoor het in tweeën brak.

De twee delen van de Bob-Express denderden naar het laagste punt van het parcours waar ze tegen elkaar botsten. Door deze val raakten ongeveer 25 passagiers gewond. Vier van hen zijn met nekklachten in het het ziekenhuis opgenomen maar zij mochten dezelfde dag alweer huiswaarts keren.

"Afgelopen winter werden de koppelstukken periodiek vervangen en door de keuringsinstellingen goedgekeurd", aldus directeur Rudi Rasschaert. De attractie zal binnenkort na de reparatie weer opengaan.




Jonge moslim ontloopt cel door gebedsplicht

Een jeugdige moslim uit Maassluis die na het uitzitten van een celstraf zich ontwikkelde tot fanatieke islamiet hoeft van de rechtbank niet meer naar de reclassering om therapie te ondergaan waarmee hij zijn agressie moet leren beheersen. Ook ontloopt hij de ten uitvoerlegging van een eerder opgelegde voorwaardelijke celstraf.

De nu 18-jarige moslim werd in juli 2004 door de kinderrechter te Rotterdam veroordeeld tot een celstraf van 5 maanden, waarvan 2 voorwaardelijk, voor openlijke geweldpleging in zijn woonplaats. Na zijn vrijlating liet hij zijn baard groeien en wierp zich intensief op de islam.

Om het voorwaardelijk strafdeel niet te hoeven uitzitten, moest hij zich houden aan de richtlijnen van de reclassering en therapie volgen om zijn agressie te leren beheersen. Die therapie was geadviseerd door gedragsdeskundigen. De jonge moslim meldde echter alleen 's ochtends en 's avonds op afspraken te kunnen komen omdat hij anders zijn gebedsplicht in de moskee niet kan vervullen.

In een moskee begeleidt hij momenteel een jongerenproject. De kinderrechter heeft nu geoordeeld dat hij niet opnieuw de cel in hoeft, ondanks het feit dat hij de verplichting van therapie niet nakomt. De Officier van Justitie kwam zelf ook tot die conclusie: ''Nu heeft hij z'n toevlucht in de moskee gezocht en de invulling van zijn geloofsovertuiging weegt kennelijk zwaarder dan wat wij boven zijn hoofd hangen. Die invulling wil ik een kans geven''. De kinderrechter verlengde de proeftijd van de voorwaardelijk opgelegde celstraf met twee jaar en haalde daar de voorwaarden van reclasseringsbezoek en therapie vanaf.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 02-05-2005 11:07 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik laat ook een baard staan!



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-05-2005 11:10 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

bluf!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-05-2005 11:35 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ik heb een baard, kan ik nu ook alles maken wat ik wil?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-05-2005 17:47 by Snaack Profiel van Snaack

Acties tegen komst SGP-burgemeester

De gemeente Barendrecht krijgt per 1 juli een nieuwe burgemeester. Dit tot grote onvrede van een deel van de bevolking, omdat de nieuwe burgervader, J. van Belzen, lid is van de SGP (Staatkundig Gereformeerde Partij). Een actiecomité dat tegen de komst van de SGP-burgemeester is heeft al ruim 1.000 handtekeningen verzameld.

De handtekeningen worden binnenkort naar minister Remkes van Binnenlandse Zaken gestuurd. Het comité gaat de minister vragen af te zien van de benoeming van een SGP'er als opvolger van CDA-burgemeester M. Th. van de Wouw. Het actiecomité vindt Van Belzen ongeschikt voor de post omdat de SGP een ''fundamentalistische'' partij zou zijn

Zaterdag hield het comité op het Doormanplein een actie tegen de komst van Van Belzen. Eén van de comitéleden kreeg daarbij ruzie met enkele jongeren die met de SGP sympathiseerden. De jongeren zeiden voorstander van een SGP-burgemeester te zijn en vernielden tijdens een woordenwisseling een bamboestokje waarop het comitélid de tekst ''Geen SGP-burgemeester, teken hier'' had bevestigd. Een vliegtuigje dat een reclamesleep zou meevoeren met de tekst ''Democratie ja, fundamentalisme nee'', was zaterdag overigens niet te zien. Volgens een actievoerder waren er op Koninginnedag onvoldoende reclamevliegtuigjes beschikbaar. Meer acties tegen de SGP-burgemeester liggen in het verschiet.


Bwhahahaha


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2005 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gewoon vergaderingen op zondag houden, is ie zo weg


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-05-2005 21:21 by Snaack Profiel van Snaack

Haha, de humor van de Britten blijft ongeëvenaard



Gratis borstvergroting en een 99-cent munt

Het lijkt erop dat de Britse verkiezingen een zaak is die tussen drie grote partijen en een aantal regionale partijen wordt beslist. Het kiesstelsel waarin per district een afgevaardigde wordt gekozen voor het parlement verhindert dat andere partijen doorbreken. Bij de verkiezingen van aanstaande donderdag doen echter tientallen partijen mee.

Naast serieuze partijen is het welhaast traditie in het Verenigd Koninkrijk dat er ook verschillende ludieke partijen meedoen. De bekendste is waarschijnlijk de Monster Raving Loony Party. De bizar uitgedoste kandidaten pleiten dit keer onder meer voor invoering van een 99-centstuk om wisselgeld te besparen. Liegende ministers dienen met een circuskanon over Het Kanaal worden geschoten. Alle vossen krijgen schaapskleren, snelwegen mogen alleen nog toegankelijk zijn voor fietsen met minder dan drie versnellingen en aardige mensen krijgen een belastingverlaging.

De Loony Party is niet de enige partij van lolbroeken. Zo stelt de Church of the Militant Elvis een missie naar Antarctica voor, waar tegen de ijsbergen 'Stop met smelten!' moet worden geschreeuwd. "Dat doet niet veel goed, maar is meer dan Blair en Bush doen", aldus de eenmanspartij. De Party Party is voor het inkorten van de werkweek. "Een week werken en een week vrij zou genoeg moeten zijn."

De Virtue Cognitive Currency Appraisal Party is van plan alle geldmiddelen af te schaffen en te vervangen door een betaalmiddel van goede daden. De Max Power Party, gelieerd aan een gelijknamig tijdschrift, is voor gratis borstvergrotingen. De partij wil bovendien caravans zwaarder belasten, 'want dat soort gedrag moet worden afgeschrikt'. De Dungeons Death and Taxes Party zal, mocht zij in het parlement gekozen worden, stemmen voor herinvoering van ophanging. Echter 'alleen voor kleine misdrijven als graffiti spuiten en afval op straat gooien'. Moordenaars en mensen die rare afkortingen bedenken voor sms-berichten, zouden van hun ingewanden moeten worden ontdaan, zo bepleit de partij.

De overheid dacht met een borgsom van 500 Britse pond (765 euro) de lolbroeken te ontmoedigen. Kennelijk is dat bedrag, dat kandidaten enkel terugkrijgen als ze vijf procent van de stemmen in een kiesdistrict halen, nog niet hoog genoeg. Behalve de genoemde partijen doen onder meer de Fancy Dress Party, de MP3 Party, de partij No Candidate Deserves My Vote, de Short Fat Solicitor Party, The Grumpy Old Men Political Party en meer mee.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2005 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Engelse humor heerscht ..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-05-2005 10:06 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Onzinnig/droevig:

Rukfrequentie gaat met de dag omhoog. Is het schadelijk om het 4 keer per dag te doen eigenlijk?

Begint nogal tijdrovend te worden enzo. En het geeft altijd zo'n troep.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen