IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 27-04-2005 17:03 by Argh Profiel van Argh

quote:

Spijkerman wil van Vara naar Talpa

Uitgegeven: 27 april 2005 13:08
Laatst gewijzigd: 27 april 2005 15:29
HILVERSUM - Tv-presentator Jack Spijkerman (56) wil de VARA verlaten om furore te gaan maken bij Tien, de zender van John de Mol die in augustus begint. De VARA houdt hem echter aan zijn contract, dat nog tot september 2007 doorloopt. Het verzoek om zijn contract te ontbinden willigt VARA-voorzitter Vera Keur dus niet in, meldde zij woensdag.

De presentator van het veelbekeken programma Kopspijkers wil de publieke omroep al dit najaar verlaten omdat hij "een aantrekkelijk aanbod" heeft gekregen van Tien. Maar contract is contract, oordeelt de VARA. "Een contract teken je niet zomaar", aldus Keur.

Juridische procedure

"We willen het contract wel openbreken en gaan praten over een nieuwe invulling van de samenwerking. Je moet altijd rekening houden met nieuwe omstandigheden, ook al zal bij de VARA de 'sky' niet de 'limit' zijn. Mocht Jack toch met Tien in zee willen gaan, dan zal een juridische procedure helaas onvermijdelijk zijn."

Volgens een Tien-woordvoerder is de overeenkomst met Spijkerman echter al rond. Spijkerman gaat bij Tien een satirisch programma maken op de zaterdagavond, maar ook een sportprogramma op zondag, na het nieuwe eredivisieprogramma. Ook gaat hij meewerken aan de ontwikkeling van amusementsprogramma's op de nieuwe zender. Om dat te realiseren richt hij samen met De Mol een productiebedrijf op.

Andere mogelijkheden

Spijkerman is een beetje verbaasd dat de VARA hem niet laat gaan. "Dat het voor de rechter moet worden uitgevochten betreur ik, na een loyaal dienstverband van 23 jaar. Van een contract van twee jaar kan ik nu overstappen naar een van acht jaar waarbij ik ook nog eens mijn eigen productiemaatschappij kan oprichten. Van de VARA mocht ik nooit zelf produceren. Natuurlijk ga ik er ook financieel op vooruit, maar die andere mogelijkheden spreken mij evenzeer aan."

De populaire presentator zegt vijf weken geleden voor het eerst door Tien benaderd te zijn, toen nog voor het maken van nieuwe programma's. In een vervolggesprek met John de Mol kwam de huidige optie uit de bus.

Publieke omroep

De 56-jarige presentator laat ook het gebrek aan toekomst van amusement als televisiegenre bij de publieke omroep meewegen in zijn beslissing weg te gaan. "Amusement bij de publieke omroep zit, wat 'Den Haag' betreft, in het verdomhoekje. Politici zijn het openlijk oneens over de vraag of een programma als Kopspijkers in de toekomst nog wel kan bij de publieke omroep."

Staatssecretaris Van der Laan (Media) moet nog een nota uitwerken waarin ze de plannen voor het toekomstige omroepbestel schetst. Ze wil puur amusement inderdaad aan banden leggen, maar heeft gezegd dat voor een programma als Kopspijkers altijd ruimte zal zijn. Spijkerman wijst op CDA'er Atsma die daar anders over zou denken.



De zwatelaar!, hij zal zichzelf wel nomineren in de komende uitzending...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-04-2005 17:04]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-04-2005 17:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 april 2005 17:03 schreef Argh het volgende:
De zwatelaar!, hij zal zichzelf wel nomineren in de komende uitzending...


Wat is er mis met zijn wens om over te stappen?



Losstaand van het feit dat het een Groen Slinkse pauper is die eer doet aan de uitspraak: 'links lullen, rechts vullen'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2005 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Op de netten 1-2-3 is toch geen ruimte meer voor vermaak, dus laat Jack maar lekker naar ene andere zender gaan


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 27-04-2005 17:54 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

zeg, ik ben niet echt op de hoogte van veel,

kan iemand mij es zeggen wat er daar gebeurd is met dat tv kanaal dat voor de rechter is gedaagd? iets met pedofielen of zo




:p


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2005 17:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

BRT1?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-04-2005 18:11 by Chelman Profiel van Chelman

TV Brussel?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 27-04-2005 18:13 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

lol, ja, 20 jaar geleden, nee , sbs of zo


:p


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2005 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

was al paar wekene geleden dat


slome
Usericon van slome
Posted 27-04-2005 20:25 by slome Profiel van slome

Je bedoelt dat programma over die probleemwijken?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-04-2005 21:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

OSLO - Een Noorse vrouw is veroordeeld tot negen maanden cel voor de verkrachting van een man. Het is de eerste keer in Noorwegen dat een vrouw voor zoiets is bestraft, stelden media in het Scandinavische land woensdag.

De 23-jarige vrouw had ongewild orale seks uitgevoerd, was de klacht van de 31-jarige man. Hij was op een bank in slaap gevallen toen de vrouw hem verkrachtte. De vriend van de vrouw fotografeerde het voorval. De vrouw beweerde dat de man had ingestemd. De vrouw moet ook bijna 5000 euro smartengeld betalen.



Hehe.....daar streden de feministen voor! Gelijke rechten!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-04-2005 13:27 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

'De Schreeuw van Munch vermoedelijk verbrand'

Uitgegeven: 28 april 2005 10:58
OSLO - Het beroemde schilderij De Schreeuw van de Noorse schilder Edvard Munch, dat afgelopen zomer uit een museum in Oslo werd gestolen, is vermoedelijk verbrand. Dat meldde de Noorse krant Dagbladet donderdag op basis van een vertrouwelijk politierapport en bronnen in het criminele circuit.

De autoriteiten vrezen dat het befaamde kunstwerk samen met de Madonna van Munch is vernietigd, omdat het de daders te heet onder de voeten werd. Drie mensen zitten vast in verband met de diefstal van de werken. De personen die voor de roof verantwoordelijk zijn, zijn nog niet gepakt.

De Noorse politie toonde zich eerder deze maand nog optimistisch dat het meesterwerk uit 1893 kan worden teruggevonden. In totaal maakte Munch vier versies van De Schreeuw. De waarde van het vermiste werk zou niet in geld zijn uit te drukken. De waarde van de Madonna wordt door experts geschat op 20 miljoen euro.



en vervolg op Kopspijker verhaal:

HILVERSUM - Kopspijkers komt dit seizoen niet meer op tv. De laatste vier afleveringen worden geschrapt, liet de VARA donderdag weten. De omroep heeft daartoe besloten wegens het conflict met presentator Jack Spijkerman. Die wil zijn contract met de VARA ontbinden om over te kunnen stappen naar Tien, de zender van John de Mol. De omroep weigert daar echter aan mee te werken.

VARA-voorzitter Vera Keur wil de programmamakers niet in de problemen brengen. Het programma kijkt op een satirische manier naar het nieuws, waardoor het voor de makers nagenoeg onmogelijk is om niet te reageren op de mogelijke overstap van Spijkerman. Het is volgens een woordvoerster van de VARA niet bekend hoe de cabaretiers op het nieuws hebben gereageerd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-04-2005 14:04 by Iskariot Profiel van Iskariot

Donner overweegt vervolging huistelers te staken

Uitgegeven: 28 april 2005 08:53
Laatst gewijzigd: 28 april 2005 09:35
DEN HAAG - Minister Donner van Justitie overweegt kleine huistelers van wiet niet langer strafrechtelijk te vervolgen. Hij is hierover in overleg met het Openbaar Ministerie, liet een woordvoerder van het ministerie van Justitie donderdag weten.

De tijd die politie en justitie hiermee winnen, kunnen zij dan aan opsporing besteden. Om duidelijk te maken dat ook huisteelt op kleine schaal niet mag, overweegt Donner de thuisteler zelf de planten te laten vernietigen. De apparatuur wordt in beslag genomen. Mensen die bij herhaling worden betrapt, worden wel strafrechtelijk vervolgd.

Schiphol

Eenzelfde aanpak volgt justitie bij bolletjesslikkers op Schiphol. Koeriers die met een kleine hoeveelheid drugs worden betrapt, gaan na inbeslagname van de drugs vrijuit. Wel komen zij op een zwarte lijst.

Wat doet die gast echt daar nog


de laar
Usericon van de laar
Posted 28-04-2005 19:07 by de laar Profiel van de laar

Die Donner is toch eigenlijk wel de grootste mongool die ooit een voet op het binnenhof heeft gezet.
De een na de andere stompzinnige debiele uitspraak ofwel plan/wetsvoorstel,onstproten aan het ziekelijk brein van dit paasei doet elke weldenkende Nerderlander keer op keer weer de poepert bij elkaar knijpen.
Kunnen ze die gast niet gewoon meesturen met de eerste onbemande ruimtevlucht naar Pluto ofzo?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-04-2005 19:24 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Het lijkt mij onmogelijk dat iemand aanwezig is op een onbemande vlucht.






de laar
Usericon van de laar
Posted 28-04-2005 19:42 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 28 april 2005 19:24 schreef chriz het volgende:
Het lijkt mij onmogelijk dat iemand aanwezig is op een onbemande vlucht.





Het is ook niet de bedoeling dat ie weer terugkomt.

[Dit bericht is gewijzigd door de laar op 28-04-2005 19:43]


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 28-04-2005 20:24 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

misschien een aap,

of een vrouw


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-04-2005 20:34 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 april 2005 19:42 schreef de laar het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat ie weer terugkomt.


ja..............en je punt is?



de laar
Usericon van de laar
Posted 28-04-2005 20:52 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 28 april 2005 20:34 schreef chriz het volgende:
ja..............en je punt is?


Neem ik nog de moeite om het toe te lichten...snapt meneer het nog niet.


de laar
Usericon van de laar
Posted 28-04-2005 21:00 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 28 april 2005 20:24 schreef Maledictus XVI het volgende:
misschien een aap,

of een vrouw


Dit snap ik eerlijk gezegd ook niet waar dit mee in verband staat.


slome
Usericon van slome
Posted 28-04-2005 21:14 by slome Profiel van slome

Maar we hadden het over Donner, laten we verder gaan met het ergeren aan die gast

Hoe is het momenteel eigenlijk gesteld met zijn anti-blasfemie wetsvoorstel?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-04-2005 21:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 april 2005 20:52 schreef de laar het volgende:

Neem ik nog de moeite om het toe te lichten...snapt meneer het nog niet.


Als Donner naar PLuto gestuurd zou worden dan is het geen onbemande vlucht he?

Je stond niet vooraan de rij om hersencellen te ontvangen zo te zien....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-04-2005 22:37 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 28 april 2005 13:27 schreef Cadaveria het volgende:
'De Schreeuw van Munch vermoedelijk verbrand'

Uitgegeven: 28 april 2005 10:58
OSLO - Het beroemde schilderij De Schreeuw van de Noorse schilder Edvard Munch, dat afgelopen zomer uit een museum in Oslo werd gestolen, is vermoedelijk verbrand. Dat meldde de Noorse krant Dagbladet donderdag op basis van een vertrouwelijk politierapport en bronnen in het criminele circuit.




In dit geval ben ik voor een pijnlijke doodstraf, dat de dader(s) maar hard mogen schreeuwen

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 28-04-2005 22:38]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-04-2005 0:22 by Argh Profiel van Argh

overrated lelijk kutschilderij


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-04-2005 0:36 by Chelman Profiel van Chelman

En daarnaast was dit niet de enige exemplaar. Volgens mij was dit niet eens de definitieve versie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-04-2005 0:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vond het wel een grappig schilderij, had hem dan gewoon ergens weer terug gelegd dat hij gevonden zou worden zonder sporen, verbranden is toch wel beetje zonde.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen