IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 13-03-2005 22:43 by psychopath Profiel van psychopath

uhhh tja dus dan betalen we mee aan van alles in het buitenland, zoals er op los neukende aidspatientjes, maar niet aan mensen die in nederland ongezond eten???!!!!


it ain't so bad to be a psychopath


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2005 22:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maarrree Ghoullie .. zo worden de Hema rookworsten ook fiks duurder he ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2005 22:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja vooral het minima punt is een goede. Zoals al die natuurproducten enzo, die gezonder zijn, die kun je als minima echt niet betalen. En elke dag rosbief op je brood ipv ham of boterhammen worst is ook niet echt happening.

Eigenlijk wel raar dat mensen er zoveel aan zouden hebben door gezond te eten (beter uiterlijk, fitter) en er aan die dingen ook zoveel waarde gehcht wordt (iedereen is graag maatj 36/38) maar toch niemand er gezonder door eet. terwijl je eigenlijk alleen maar iets niet hoeft te doen (niet ongezond eten/ niet snoepen)....
Ik doe het zelf ook hoor, chocolade naar binnen werken in grote hoeveelheden terwijl is er meer ellende dan plezier van beleef eigenlijk.

Misschien is dat "gezonde" overblijf eten op basisscholen wel een optie. Juist omdat de armere gezinnen dan makkelijker de toegang tot gezond eten krijgen, en je kinderen meteen leert dat gezond ook lekker is. (ik denk dat dat iets is dat je leert, of moet leren)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2005 22:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 maart 2005 22:44 schreef Jenje het volgende:
Maarrree Ghoullie .. zo worden de Hema rookworsten ook fiks duurder he ..

Die arme Duitsers! (ja veel toerisme )


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-03-2005 22:57 by invictis Profiel van invictis

gezeik, kom maar op met die hamburgers en dat bier en die peuken


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-03-2005 23:38 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 maart 2005 22:38 schreef Valorian het volgende:
Je zou ook kunnen denken aan een systeem waarbij de hoeveel btw die op voedsel zit afhangt van een gezondheidscatagorie, zodat je dus extra betaald voor een pot mayonaisse, maar weer korting krijgt op een zak sinasappelen... op die manier wordt de normaal consumerende burger niet de dupe van de vettax, en betaald de ranzig volvretende mac-donaldsklant die ook nog eens nooit gezond eten koopt des te meer

Laten we idd meteen maar alles regelen.
Ik eet elke dag hertebiefstuk en jullie roggebrood met komijnekaa. Da's het beste voor iedereen .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-03-2005 23:38]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-03-2005 23:41 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 13 maart 2005 22:44 schreef ghoulliette het volgende:
ja vooral het minima punt is een goede. Zoals al die natuurproducten enzo, die gezonder zijn, die kun je als minima echt niet betalen. En elke dag rosbief op je brood ipv ham of boterhammen worst is ook niet echt happening.

Eigenlijk wel raar dat mensen er zoveel aan zouden hebben door gezond te eten (beter uiterlijk, fitter) en er aan die dingen ook zoveel waarde gehcht wordt (iedereen is graag maatj 36/38) maar toch niemand er gezonder door eet. terwijl je eigenlijk alleen maar iets niet hoeft te doen (niet ongezond eten/ niet snoepen)....
Ik doe het zelf ook hoor, chocolade naar binnen werken in grote hoeveelheden terwijl is er meer ellende dan plezier van beleef eigenlijk.

Misschien is dat "gezonde" overblijf eten op basisscholen wel een optie. Juist omdat de armere gezinnen dan makkelijker de toegang tot gezond eten krijgen, en je kinderen meteen leert dat gezond ook lekker is. (ik denk dat dat iets is dat je leert, of moet leren)



Op scholen is denk ik inderdaad het meeste te winnen op gezondheidsgebied; denk alleen al aan al die kantine's op middelbare scholen waar half puberend Nederland zijn puisten op pijl houdt met een dagelijkse portie Bapau en candybars, de cola rijkelijk vloeit, en waar op het gebied van melk en bruinbrood met kaas een ware schaarste ontstaan lijkt te zijn..


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-03-2005 23:44 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 maart 2005 23:41 schreef Valorian het volgende:
Op scholen is denk ik inderdaad het meeste te winnen op gezondheidsgebied; denk alleen al aan al die kantine's op middelbare scholen waar half puberend Nederland zijn puisten op pijl houdt met een dagelijkse portie Bapau en candybars, de cola rijkelijk vloeit, en waar op het gebied van melk en bruinbrood met kaas een ware schaarste ontstaan lijkt te zijn..


Nee, dan in mijn tijd. Drab soep en drab chocolademelk uit een machine en dat was het.

En iedereen at gewoon z'n bammetje.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-03-2005 21:34 by Iskariot Profiel van Iskariot

Actie tegen kannibalistische lieveheersbeestjes

Uitgegeven: 15 maart 2005 18:24
LONDEN - Een grootschalig onderzoek moet antwoord geven op de vraag hoe groot de bedreiging is van een op onverklaarbare wijze in Groot-Brittannië beland type lieveheersbeestje. De diertjes, van de oorspronkelijk Aziatische soort Harmonia axyridis (ook bekend als Harlequin Ladybird), blijken bijzonder vraatzuchtig. In tijden van voedselschaarste zijn zij zelfs kannibalistisch en eten zij andere soorten lieveheersbeestjes op.

Sinds de diertjes vorig jaar september zijn gesignaleerd, maken natuurliefhebbers zich zorgen over de gevolgen voor de inheemse lieveheersbeestjes. Die gaan misschien wel het onderspit delven omdat de wat grotere en zwaardere Aziatische verwanten zich meester maken van 'hun' voedsel.


Stichting zinsloos geweld


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-03-2005 22:35 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 13 maart 2005 22:38 schreef Valorian het volgende:
30%?? Fuckin' hell..... ik pleit voor het volgende:

Vanaf +/- 50 jaar een verplichte jaarlijkse medische keuring, waarbij iedereen die een levensverwachting van minder dan 5 jaar heeft onvrijwillige euthanasie opgelegd krijgt


Je kan natuurlijk ook gewoon mensen die (te)erg ziek worden geen behandeling geven en laten kreperen


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-03-2005 22:50 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 maart 2005 23:44 schreef Oud Vuil het volgende:
Nee, dan in mijn tijd. Drab soep en drab chocolademelk uit een machine en dat was het.

En iedereen at gewoon z'n bammetje.


Dat was ook in mijn tijd zo hoor.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 15-03-2005 22:52 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Hmmm laat scholen maar lekker fastfood en snoep etc. blijven verkopen

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 15-03-2005 22:53]


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-03-2005 22:58 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

33% van de vrouwen heeft last van een onregelmatige stoelgang...



Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 15-03-2005 23:02 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

wtf is een stoelgang?


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-03-2005 23:03 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 15 maart 2005 23:02 schreef Fleshcrawler het volgende:
wtf is een stoelgang?
een primaire levensbehoefte...



Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 15-03-2005 23:04 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

Aha oke, meer wil/hoef ik denk ik niet te weten


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2005 23:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-03-2005 8:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zal hier niet veel anders meer zijn denk ik.

Amerikaanse kinderen vergroeid met media

Amerikaanse schoolkinderen zitten tot over hun oren in de media. Gemiddeld besteden ze 6,5 uur van hun dag aan verschillende media als televisie, radio en internet. Dit blijkt uit onderzoek van een organisatie die onderzoek verricht naar de gezondheid van de Amerikaanse samenleving. 2032 kinderen deden mee aan het onderzoek.

Het grootste verschil ten opzichte van andere jaren zit hem volgens de organisatie in het feit dat kinderen zich tegenwoordig openstellen voor twee of meer verschillende media. Je hebt nu eenmaal een vast aantal uren per dag, dus moet je op een gegeven moment wel meerdere media naast elkaar gebruiken om nog bij te blijven.

Het meeste wordt naar de televisie gekeken. Radio staat daar vlak achter. Daarbij zegt bijna de helft van de kinderen ook online te zijn. De organisatie meent dat de meeste data over jeugd en media bij adverteerders blijft liggen om later ingezet te worden voor commerciële doeleinden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2005 8:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Like .. duh ..


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-03-2005 16:59 by Iskariot Profiel van Iskariot

Den Haag kort uitkering van man die hand weigert

Uitgegeven: 16 maart 2005 16:31
DEN HAAG - Een islamitische man die uit geloofsovertuiging weigert vrouwelijke ambtenaren van de Haagse Dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten (SZW) de hand te schudden, krijgt een maand geen uitkering. Dat bevestigde een woordvoerster van de PvdA-wethouder Heijnen (Sociale Zaken) woensdag.

Volgens de SZW is er geen werk te vinden voor mensen die weigeren vrouwen de hand te schudden. De werknemers mochten in november van de SZW aangeven hoe ze denken over het weigeren van een handdruk. Naar aanleiding daarvan verklaarde de SZW dat er dan een andere respectvolle vorm van begroeting plaats moet hebben. Klik hier !

Indien die niet plaatsheeft, is de dienst gerechtigd sancties op te leggen die verband houden met belediging.




Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-03-2005 17:05 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik pleit voor een nekschot, maar dit is ook erg positief!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-03-2005 17:38 by Snaack Profiel van Snaack

als ze nou ALLE aso's die hun klauw ophouden gaan korten, dan besparen we pas echt geld.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-03-2005 19:12 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vibrerende sekspop veroorzaakt bomalarm

Een pakketje dat plotseling begon te vibreren en 'merkwaardige geluiden' maakte heeft paniek veroorzaakt in een Duits postkantoor. Dat maakte een medewerker van de Duitse politie vandaag bekend. Uiteindelijk bleek het om een tamelijk onschuldige inhoud te gaan. In het pakje zat een sekspop.

Medewerkers van het postkantoor in de Oost-Duitse stad Chemnitz wisten in allerijl de afzender van het poststuk op te speuren. Die kon de geschrokken postmedewerkers geruststellen, en vertelde dat hij het defecte exemplaar retour naar de fabrikant wilde zenden. De pop sloeg herhaaldelijk vanzelf aan. Na verwijdering van de batterijen mocht de man de pop alsnog verzenden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-03-2005 19:15 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Tandarts injecteerde patiëntes met sperma

Een tandarts uit de Amerikaanse staat North Carolina wordt ervan beschuldigd vrouwelijke patiënten met sperma te hebben geïnjecteerd. De 44-jarige Richard Hall is aangeklaagd voor onder meer aanranding van de eerbaarheid. Eerder was hij al geschorst door de plaatselijke orde van geneesheren.

"Ik heb mijn patiënten nooit met sperma geïnjecteerd. Dit is te gek voor woorden. Ik heb een dochtertje van tien jaar", verklaarde Hall naar aanleiding van de beschuldigingen. Zes patiëntes hebben echter een klacht ingediend. Tijdens een behandeling kregen zij een substantie te slikken, die later sperma bleek te zijn.

De zaak kwam aan het rollen nadat assistentes van de man het idee kregen dat er iets niet in de haak was. Bij een huiszoeking werden vervolgens injectienaalden en spuiten met resten van sperma gevonden.


Bleh...en dan zijn verdediging: "Ik heb een dochtertje van 10."
WTF heeft dát ermee temaken??


Iedereen heeft recht op mijn mening.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 16-03-2005 21:10 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 16 maart 2005 17:38 schreef Snaack het volgende:
als ze nou ALLE aso's die hun klauw ophouden gaan korten, dan besparen we pas echt geld.


juistem


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen