IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 12:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

wat zijn we toch vuile rascisten in Nederland (en België)

berichtje van FOK!

Leiding Amsterdamse scholen 'te wit'

Uit een vandaag gepubliceerd onderzoek blijkt dat de samenstelling van besturen en directies van Amsterdamse basisscholen ''te wit'' is. Ook teveel leerkrachten hebben een Nederlandse achtergrond.

De onderzoekers zeggen dat het tekort aan allochtone leraren gevolgen kan hebben voor de identiteitsontwikkeling van allochtone kinderen. Zij zouden dan geen goede rolmodellen hebben uit hun eigen cultuur. In de hoofdstad, waar veel Turkse en Marokkaanse kinderen wonen, heeft slechts 1% van de leerkrachten een Marokkaanse achtergrond en minder dan 2% een Turkse.

De besturen, directies en leraren van Amsterdamse basisscholen, hebben ook veel vaker dan in andere grote steden een Nederlandse achtergrond.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 12:55 by invictis Profiel van invictis

ik ga emigreren


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Odal
Usericon van Odal
Posted 25-05-2005 13:05 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

niet weg gaan! Pak een geweer!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-05-2005 13:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

En in welk land zitten we nu? En wie moeten zich aanpassen aan onze cultuur?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 13:09 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 25 mei 2005 13:05 schreef Odal het volgende:
niet weg gaan! Pak een geweer!


kom munitie tekort, als er steeds meer buitenlanders komen pak ik mijn biezen net als Wilhelmina tijdens WO2
we're being overrun; straks moet elke nederlander nog verplicht 1 allochtoon adopteren of in huis nemen ter bevordering van de integratie, rofl


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 13:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2005 13:08 schreef zillah-morte het volgende:
En in welk land zitten we nu? En wie moeten zich aanpassen aan onze cultuur?


vraag 1. Nederland
vraag 2. wij moeten ons aanpassen aan andere culturen. volgens de PC-kerk dan.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-05-2005 13:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 mei 2005 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:
vraag 1. Nederland
vraag 2. wij moeten ons aanpassen aan andere culturen. volgens de PC-kerk dan.


Je snapt me


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-05-2005 13:45 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 25 mei 2005 13:09 schreef invictis het volgende:
kom munitie tekort, als er steeds meer buitenlanders komen pak ik mijn biezen net als Wilhelmina tijdens WO2
we're being overrun; straks moet elke nederlander nog verplicht 1 allochtoon adopteren of in huis nemen ter bevordering van de integratie, rofl

breng de regering niet op dit soort domme ideeën. Je kunt dit beter voor zich houden, want je weet nooit wie er op zo`n forum meeleest


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-05-2005 13:46 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe, als dat gebeurt dan is het allochtoontje uit huize de waard ineens vermist

Kunnen ze hem opgraven in de tuin.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-05-2005 13:50 by altx Profiel van altx

Ooit, heel, heel lang geleden was ondergetekende (toen ik nog in sprookjes geloofde zeg maar) een linkse hippie.

Om niet nader te noemen redenen is daar in de loop van de tijd steeds minder en minder van over gebleven...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 13:52 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 25 mei 2005 13:46 schreef BurZum het volgende:
Hehe, als dat gebeurt dan is het allochtoontje uit huize de waard ineens vermist

Kunnen ze hem opgraven in de tuin.


het schijnt dat ze het ook heel goed in beton doen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-05-2005 13:59 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 mei 2005 13:52 schreef invictis het volgende:
het schijnt dat ze het ook heel goed in beton doen


Er is dan vast wel weer een kunstenaar te vinden die daar een mooi standbeeld uit wil hakken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 14:00 by invictis Profiel van invictis

ROFL


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2005 14:26 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 mei 2005 12:30 schreef attila_de_hun het volgende:
wat zijn we toch vuile rascisten in Nederland (en België)

berichtje van FOK!

Leiding Amsterdamse scholen 'te wit'

Uit een vandaag gepubliceerd onderzoek blijkt dat de samenstelling van besturen en directies van Amsterdamse basisscholen ''te wit'' is. Ook teveel leerkrachten hebben een Nederlandse achtergrond.

De onderzoekers zeggen dat het tekort aan allochtone leraren gevolgen kan hebben voor de identiteitsontwikkeling van allochtone kinderen. Zij zouden dan geen goede rolmodellen hebben uit hun eigen cultuur. In de hoofdstad, waar veel Turkse en Marokkaanse kinderen wonen, heeft slechts 1% van de leerkrachten een Marokkaanse achtergrond en minder dan 2% een Turkse.

De besturen, directies en leraren van Amsterdamse basisscholen, hebben ook veel vaker dan in andere grote steden een Nederlandse achtergrond.
Dat ze anders even sterven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-05-2005 15:53 by Iskariot Profiel van Iskariot

N. Korea Won't Rule Out Pre-Emptive Attack

By PAUL ALEXANDER
SEOUL, South Korea (AP) - North Korea on Tuesday refused to rule out a pre-emptive attack, even amid signs it may be willing to return to the nuclear bargaining table.

The North poured out anti-American rhetoric - a tactic it has used in the past before entering negotiations - by claiming that Washington's ``hostile policies'' led it to develop nuclear weapons as a deterrent and warning against any attack to dislodge its leadership.

``The United States should be aware that the choice of a pre-emptive attack is not only theirs,'' the North's official news agency quoted the state-run newspaper Minju Joson as saying. ``To stand against force with force is our unswerving method of response.''

The commentary came amid a flurry of contacts aimed at convincing the North to resume six-nation talks, suspended since the third round ended in June, on its nuclear program.

South Korean President Roh Moo-hyun will meet with President Bush in Washington on June 10 to discuss ``bilateral alliance issues and the way forward on North Korea,'' White House press secretary Scott McClellan said.

``The Republic of Korea has been a strong ally and partner in advancing freedom and promoting prosperity in Asia and beyond,'' he said.

Roh's trip was reported earlier Tuesday by South Korea's Yonhap news agency.
South Korean President Roh Moo-hyun will meet with President Bush in Washington on June 10 to discuss ``bilateral alliance issues and the way forward on North Korea,'' White House press secretary Scott McClellan said.

``The Republic of Korea has been a strong ally and partner in advancing freedom and promoting prosperity in Asia and beyond,'' he said.

Roh's trip was reported earlier Tuesday by South Korea's Yonhap news agency.



Hehehe, het kleine opstandige ventje dat tegen de schenen van de reus schopt


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2005 16:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Op een of andere manier zie ik daar de humor niet zo van in...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-05-2005 16:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 mei 2005 13:50 schreef altx het volgende:
Ooit, heel, heel lang geleden was ondergetekende (toen ik nog in sprookjes geloofde zeg maar) een linkse hippie.

Om niet nader te noemen redenen is daar in de loop van de tijd steeds minder en minder van over gebleven...


Verstand komt met de jaren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-05-2005 18:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 mei 2005 16:04 schreef Chelman het volgende:
Verstand komt met de jaren.


Dementie ook.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


de laar
Usericon van de laar
Posted 25-05-2005 18:14 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 25 mei 2005 13:46 schreef BurZum het volgende:
Hehe, als dat gebeurt dan is het allochtoontje uit huize de waard ineens vermist

Kunnen ze hem opgraven in de tuin.

Heb je een grote tuin?
Dan krijg je mijn allochtoontje er ook bij.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2005 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 mei 2005 12:30 schreef attila_de_hun het volgende:
wat zijn we toch vuile rascisten in Nederland (en België)

berichtje van FOK!

Leiding Amsterdamse scholen 'te wit'

Uit een vandaag gepubliceerd onderzoek blijkt dat de samenstelling van besturen en directies van Amsterdamse basisscholen ''te wit'' is. Ook teveel leerkrachten hebben een Nederlandse achtergrond.

De onderzoekers zeggen dat het tekort aan allochtone leraren gevolgen kan hebben voor de identiteitsontwikkeling van allochtone kinderen. Zij zouden dan geen goede rolmodellen hebben uit hun eigen cultuur. In de hoofdstad, waar veel Turkse en Marokkaanse kinderen wonen, heeft slechts 1% van de leerkrachten een Marokkaanse achtergrond en minder dan 2% een Turkse.

De besturen, directies en leraren van Amsterdamse basisscholen, hebben ook veel vaker dan in andere grote steden een Nederlandse achtergrond.


Nieuw verplicht: op je voordeur moet je melden hoeveel negers je vandaag geknuffelt heb


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-05-2005 19:50 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 mei 2005 18:59 schreef Jenje het volgende:
Nieuw verplicht: op je voordeur moet je melden hoeveel negers je vandaag geknuffelt heb




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2005 19:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Lach maar, straks wordt je een rascist genoemd als je geen allochtonen in je familie hebt ... gaat lekker met Nederland.


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-05-2005 19:59 by invictis Profiel van invictis

daarom zei ik al; emigreren.
Met een beetje mazzel ben ik volgend jaar weg, maar dankzij internet hoeven jullie me niet te missen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-05-2005 20:31 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 mei 2005 18:59 schreef Jenje het volgende:
Nieuw verplicht: op je voordeur moet je melden hoeveel negers je vandaag geknuffelt heb


Het is hebt, Jenje, ben jij wel goed geïntegreerd?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2005 22:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2005 19:57 schreef Jenje het volgende:
Lach maar, straks wordt je een rascist genoemd als je geen allochtonen in je familie hebt ... gaat lekker met Nederland.

'k zag vandaag in de bus te antwerpen een van origine westeuropsees meisje met een hoofddoek op. de integratie is dus begonnen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen