|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: terecht... terecht.... al zijn personeel heeft tegen hem getuigd dus hij zal best wel ergens aan gezeten hebben. Vol liefde natuurlijk en met respect enzo. |
|
quote: hij bedreef de "sex" vol liefde en respect met die kleine ventjes "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: zoals Michael bij GWAR zegt nadat hem gevraagd werdt"what is the meaning of your succes?" Antwoord: "I LOVE CHILDREN" En hup toen werdt zijn lul eraf gehakt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
en zo een goede voetballer. jammer dat hij zijn eigen ruiten op zo een manier ingooit. |
|
quote: verdenking.... .....geen veroordeling. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja, stel dat iemand VERDACHT wordt om een pedo te zijn. dan is het gedaan, uit, over. Verdenkingen, kunnen iemands carriere zeker schaden. maar goed hij heeft het dan idd niet per se gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-06-2005 11:54] |
|
quote: Dat zeker wel. Maar dat is geen EIGEN glazen ingooien. Het gebeurt namelijk door iemand anders. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: pas als de schuld definitief is bewezen kunnen we hierover een conclusie trekken. en ik hoop vanzelfsprekend dat het een valse beschuldiging is. |
|
Helft gevangenen België buitenlander De helft van alle gevangenen in België zijn buitenlanders, zo heeft de Belgische minister van Justitie, Laurette Onkelinx, laten weten. Zij reageerde daarmee op een vraag van het liberale Kamerlid Hilde Vautmans (VLD). Op 10 april 2005 zaten 4.036 buitenlanders in een Belgische cel, op een gevangenispopulatie van circa 9.000. In België zitten 133 Nederlanders in de cel. De lijst met buitenlandse gevangenen wordt aangevoerd door Marokkanen (1.100), gevolgd door Algerijnen (345), Turken (258), Fransen (234) en Albanezen (148). ------------------------------ waarom zijn ze hier in België wel open over? in Nederland worden dit soort berichten altijd als onzin afgeschreven terwijl het toch echt de realiteit is.. net als dat de politie hier de afkomst en de naam van de dader(van willekeurig voorval) niet vertellen.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dat is discriminatie hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 14-06-2005 17:10] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ben ik nu slecht in wiskunde? |
|
quote: 133 Nederlanders? Die kut Nederlanders ook altijd!! Tuig is het |
|
quote: ze noemen alleen de grotere groepen denk ik |
|
Albanië is toch best een klein land, frappant dat je dat volk gewoon in elke bajes in Europa tegenkomt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
armste land ter wereld ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zo zijn ze hè, die buitenlanders. |
|
quote: Ze zouden gewoon een dikke muur om Albanië moeten bouwen en er gewoon een grote gevangenis van maken, vroeger of later komen ze toch wel ergens in een gevangenis terecht. Vervuilen ze tenminste niet de gevangenissen in de rest van de wereld en hoeven wij geen belasting te betalen om deze geboren criminelen in leven te houden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Of ze allemaal op een olietanker zetten en tegen een rotsblok laten varen, zoals mijn opa voor de Duitsers had bedacht. |
|
quote: Wel een lege olietanker hoop ik? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Tuurlijk, mijn opa woont vlakbij de Veluwe, die houdt wel van de natuur en zo, gewoon wat minder van Duitsers. |
|
quote: Daar schijnen meer mensen last van te hebben. Ik vraag me af wat die Duitsers eigenlijk misdaan hebben om zo ongeliefd te zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hehe, dat is best een interessante vraag inderdaad! |
|
quote: Het zullen wel van die nederlanders met noord-afrikaanse roots zijn. mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |