IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2005 1:15 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 juni 2005 0:41 schreef Blitzkruchekuch het volgende:
Gelukkig is hij vrij gesproken en terecht!!!!maar, ik heb liever madonna


Jij hebt ook bij hem in bed mogen slapen?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2005 10:31 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juni 2005 0:41 schreef Blitzkruchekuch het volgende:
Gelukkig is hij vrij gesproken en terecht!!!!maar, ik heb liever madonna

terecht... terecht.... al zijn personeel heeft tegen hem getuigd dus hij zal best wel ergens aan gezeten hebben. Vol liefde natuurlijk en met respect enzo.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 14-06-2005 10:36 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 14 juni 2005 10:31 schreef ghoulliette het volgende:
terecht... terecht.... al zijn personeel heeft tegen hem getuigd dus hij zal best wel ergens aan gezeten hebben. Vol liefde natuurlijk en met respect enzo.

hij bedreef de "sex" vol liefde en respect met die kleine ventjes


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-06-2005 10:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 juni 2005 10:36 schreef Digerdoden het volgende:
hij bedreef de "sex" vol liefde en respect met die kleine ventjes

zoals Michael bij GWAR zegt nadat hem gevraagd werdt"what is the meaning of your succes?" Antwoord: "I LOVE CHILDREN"

En hup toen werdt zijn lul eraf gehakt


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2005 11:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Robin van Persie opgepakt

Uitgegeven: 14 juni 2005 10:14
Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 11:22
ROTTERDAM - De politie van Rotterdam heeft profvoetballer Robin van Persie gearresteerd. De speler van Arsenal zit vast op verdenking van verkrachting. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie zei dinsdag dat er een aangifte tegen hem is gedaan. Het OM gaf verder geen toelichting.

De 21-jarige geboren Rotterdammer maakte vorige week nog deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. De aanvaller viel in tegen zowel Roemenië als Finland. Hij verhuisde vorig jaar van Feyenoord naar de Londense club Arsenal.

Van Persie geldt als een groot voetbaltalent. Hij wordt geroemd om zijn fijngevoelige linkervoet en scherp spelinzicht. Alleen zijn branie speelt hem af en toe op. Bij Feyenoord leidde dat nogal eens tot botsingen met de trainer en teamgenoten.

Oranje

Van Persie is bij het grote Arsenal tot rust gekomen. Hij schikte zich daar in een nederige rol en kwam langzamerhand tot wasdom. Bondscoach Marco van Basten heeft de jonge vleugelaanvaller nu ook in de armen gesloten en hem al twee invalbeurten in het grote Oranje gegeven.

Menselijker

Trainer Foppe de Haan merkte vorig jaar al een verandering bij Jong Oranje. "Hij wordt menselijker. Je kan tegenwoordig ook een grapje tegen hem maken, iets tegen hem zeggen. Toen hij de eerste keer bij ons kwam, was dat heel anders. Toen moest ik op kousevoeten lopen, omdat ik het gevolg had dat hij anders zou exploderen", sprak de supervisor van de Nederlandse jeugdelftallen.

In oktober 2004 kwam Van Persie in het nieuws toen hij een ongeluk kreeg met zijn BMW in Londen. De voetballer verliet ongedeerd na de zware crash de plaats van het ongeluk en liet zijn totaal verkreukelde wagen onbeheerd achter.

Van Persie is niet de eerste Nederlandse voetbalprof die met een aangifte van verkrachting te maken krijgt. In 1997 werd Patrick Kluivert beschuldigd van het verkrachten van Mariëlle Boon. De voetballer, destijds in dienst van AC Milan, zou haar met drie vrienden seksueel hebben misbruikt. Het gerechtshof besloot destijds Kluivert niet te vervolgen wegens gebrek aan bewijs.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2005 11:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en zo een goede voetballer. jammer dat hij zijn eigen ruiten op zo een manier ingooit.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2005 11:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 juni 2005 11:48 schreef attila_de_hun het volgende:
en zo een goede voetballer. jammer dat hij zijn eigen ruiten op zo een manier ingooit.


verdenking....

.....geen veroordeling.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2005 11:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2005 11:50 schreef Chelman het volgende:
verdenking....

.....geen veroordeling.


ja, stel dat iemand VERDACHT wordt om een pedo te zijn. dan is het gedaan, uit, over. Verdenkingen, kunnen iemands carriere zeker schaden.

maar goed hij heeft het dan idd niet per se gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-06-2005 11:54]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2005 11:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 juni 2005 11:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, stel dat iemand VERDACHT wordt om een pedo te zijn. dan is het gedaan, uit, over. Verdenkingen, kunnen iemands carriere zeker schaden.


Dat zeker wel.

Maar dat is geen EIGEN glazen ingooien. Het gebeurt namelijk door iemand anders.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2005 11:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juni 2005 11:53 schreef Chelman het volgende:
Dat zeker wel.

Maar dat is geen EIGEN glazen ingooien. Het gebeurt namelijk door iemand anders.


pas als de schuld definitief is bewezen kunnen we hierover een conclusie trekken. en ik hoop vanzelfsprekend dat het een valse beschuldiging is.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 14-06-2005 17:08 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Helft gevangenen België buitenlander

De helft van alle gevangenen in België zijn buitenlanders, zo heeft de Belgische minister van Justitie, Laurette Onkelinx, laten weten. Zij reageerde daarmee op een vraag van het liberale Kamerlid Hilde Vautmans (VLD). Op 10 april 2005 zaten 4.036 buitenlanders in een Belgische cel, op een gevangenispopulatie van circa 9.000.

In België zitten 133 Nederlanders in de cel. De lijst met buitenlandse gevangenen wordt aangevoerd door Marokkanen (1.100), gevolgd door Algerijnen (345), Turken (258), Fransen (234) en Albanezen (148).

------------------------------

waarom zijn ze hier in België wel open over?
in Nederland worden dit soort berichten altijd als onzin afgeschreven terwijl het toch echt de realiteit is.. net als dat de politie hier de afkomst en de naam van de dader(van willekeurig voorval) niet vertellen..


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 14-06-2005 17:10 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 14 juni 2005 17:08 schreef Digerdoden het volgende:

waarom zijn ze hier in België wel open over?
in Nederland worden dit soort berichten altijd als onzin afgeschreven terwijl het toch echt de realiteit is.. net als dat de politie hier de afkomst en de naam van de dader(van willekeurig voorval) niet vertellen..


Dat is discriminatie hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 14-06-2005 17:10]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2005 17:10 by aerodis Profiel van aerodis

ben ik nu slecht in wiskunde?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2005 17:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juni 2005 17:08 schreef Digerdoden het volgende:
Helft gevangenen België buitenlander

De helft van alle gevangenen in België zijn buitenlanders, zo heeft de Belgische minister van Justitie, Laurette Onkelinx, laten weten. Zij reageerde daarmee op een vraag van het liberale Kamerlid Hilde Vautmans (VLD). Op 10 april 2005 zaten 4.036 buitenlanders in een Belgische cel, op een gevangenispopulatie van circa 9.000.

In België zitten 133 Nederlanders in de cel. De lijst met buitenlandse gevangenen wordt aangevoerd door Marokkanen (1.100), gevolgd door Algerijnen (345), Turken (258), Fransen (234) en Albanezen (148).

------------------------------

waarom zijn ze hier in België wel open over?
in Nederland worden dit soort berichten altijd als onzin afgeschreven terwijl het toch echt de realiteit is.. net als dat de politie hier de afkomst en de naam van de dader(van willekeurig voorval) niet vertellen..

133 Nederlanders? Die kut Nederlanders ook altijd!! Tuig is het


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2005 17:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juni 2005 17:10 schreef aerodis het volgende:
ben ik nu slecht in wiskunde?

ze noemen alleen de grotere groepen denk ik


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-06-2005 18:10 by Heiden Profiel van Heiden

Albanië is toch best een klein land, frappant dat je dat volk gewoon in elke bajes in Europa tegenkomt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-06-2005 18:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

armste land ter wereld


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2005 18:12 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 juni 2005 18:10 schreef Heiden het volgende:
Albanië is toch best een klein land, frappant dat je dat volk gewoon in elke bajes in Europa tegenkomt.


Zo zijn ze hè, die buitenlanders.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-06-2005 18:19 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 juni 2005 18:12 schreef Schaep het volgende:
Zo zijn ze hè, die buitenlanders.


Ze zouden gewoon een dikke muur om Albanië moeten bouwen en er gewoon een grote gevangenis van maken, vroeger of later komen ze toch wel ergens in een gevangenis terecht. Vervuilen ze tenminste niet de gevangenissen in de rest van de wereld en hoeven wij geen belasting te betalen om deze geboren criminelen in leven te houden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2005 18:21 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 juni 2005 18:19 schreef Heiden het volgende:
Ze zouden gewoon een dikke muur om Albanië moeten bouwen en er gewoon een grote gevangenis van maken, vroeger of later komen ze toch wel ergens in een gevangenis terecht. Vervuilen ze tenminste niet de gevangenissen in de rest van de wereld en hoeven wij geen belasting te betalen om deze geboren criminelen in leven te houden.


Of ze allemaal op een olietanker zetten en tegen een rotsblok laten varen, zoals mijn opa voor de Duitsers had bedacht.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-06-2005 18:30 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 juni 2005 18:21 schreef Schaep het volgende:
Of ze allemaal op een olietanker zetten en tegen een rotsblok laten varen, zoals mijn opa voor de Duitsers had bedacht.


Wel een lege olietanker hoop ik?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2005 18:32 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 juni 2005 18:30 schreef Heiden het volgende:
Wel een lege olietanker hoop ik?


Tuurlijk, mijn opa woont vlakbij de Veluwe, die houdt wel van de natuur en zo, gewoon wat minder van Duitsers.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-06-2005 18:35 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 juni 2005 18:32 schreef Schaep het volgende:
Tuurlijk, mijn opa woont vlakbij de Veluwe, die houdt wel van de natuur en zo, gewoon wat minder van Duitsers.


Daar schijnen meer mensen last van te hebben. Ik vraag me af wat die Duitsers eigenlijk misdaan hebben om zo ongeliefd te zijn.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2005 18:36 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 juni 2005 18:35 schreef Heiden het volgende:
Daar schijnen meer mensen last van te hebben. Ik vraag me af wat die Duitsers eigenlijk misdaan hebben om zo ongeliefd te zijn.


Hehe, dat is best een interessante vraag inderdaad!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-06-2005 18:37 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 14 juni 2005 17:20 schreef ghoulliette het volgende:
133 Nederlanders? Die kut Nederlanders ook altijd!! Tuig is het

Het zullen wel van die nederlanders met noord-afrikaanse roots zijn.


mvg wk10


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen