![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Tsja, zo gaat dat. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 17-03-2007 21:44] ![]() |
|
![]() WTF!!!! Wasdanoe jongs? ![]() |
|
Niet doen, foei! ![]() ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Erg jammer! Kan het wel begrijpen, lang hetzelfde dingetje doen kan gaan vervelen. Waar ga jij je nu mee bezig houden dan? ![]() |
|
quote: Ik ben met Theo (ex-judgement day, ex-houwitser en ex-thanatos) een project in elkaar aan het draaien, old-school death ala death/autopsy. Ik heb de meeste solo's ingespeelt voor Blastcorps. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 30-03-2005 17:26] ![]() |
|
Hoppa, Judgement Day nog 1x op onze frontpage! ![]() |
|
quote:Paul en Raj hadden ook al wat dingen erbij weet ik ... en de andere gitarist? (bassist was er al niet meer dacht ik .. toch?) ![]() |
|
quote: (je maakte een typfout op de frontpage houd moet met dt ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Thanks! ![]() |
|
Jezus, ik had jullie nog niet op zien treden. En 17 is een lelijk getal, maak er dan 18 jaar van. ![]() |
|
quote:Gr*7%mbl ![]() |
|
quote: En ik reageer met webblaster wim. ![]() ![]() |
|
quote: Ach t'is een priemgetal, dus het valt mee ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Ik houd niet van priemgetallen, ik houd van even getallen. ![]() ![]() |
|
En alweer off-topic. Hehehe. ![]() En nee, niet nog een jaar. De spreekwoordelijke koek is op. ![]() |
|
Hehe, zonde in ieder geval. ![]() |
|
17 jaar is een zeer respectabel aantal jaren dacht ik zo, geen schande. Aan alles komt een eind zeggen ze wel. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
jammer zeg. heb jullie ooit 1x gezien en dat was dik in orde! (vorig jaar in 013) ![]() |
|
Wow, jammer hoor!! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Jammer man. Succes met de volgende projecten ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jammer ![]() ![]() There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. ![]() |
|
Dank! Ende proost! ![]() ![]() |
|
Jammer mannen, ik hoop in de toekomst nog wat van jullie te horen! 17 jaar, da's bijna net zo lang als het gemiddelde forumlid oud is. Tsjee. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Spijtig ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |