|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik kijk er niet gek van op... |
|
quote:ze vonden St. Anger toch ook geweldig toendertijd |
|
Niemand opgevallen dat The Haunted uit Denemarken komt? Zoals in het interview geschreven staat |
|
quote: Ohja, was dat niet "dit album is precies wat Metallica moest maken!" ofzo? Boeiender |
|
|
|
quote: Dat is 10 euro Jan, ja! Boeiender |
|
Dagloon van een ambtenaar? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat is wel wat hij verdient ja... maar ik vrees dat hij meer krijgt... Boeiender |
|
Al dat gezeik om een kut cd mensen hebben jullie nou echt geen fuck beter te doen ? Fuck the world and fuck you |
|
Sommige mensen willen nu eenmaal graag over muziek praten op een metal-forum, Mental. Het kan niet allemaal onzin zijn, he? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Oh ja, jou afzeiken is idd leuker. |
|
quote: Nee, jij! |
|
quote:jammer dat alles wat jij uitkraamt toch niet door me spek heen komt. Fuck the world and fuck you |
|
Een slagersmes daarentegen... |
|
Jenje's spek pwn3t jouw spek! |
|
Kijk maar uit, straks dondert Grey dit topic ook dicht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Omdat ik twijfelde om mijn aardschok na 10 jaar weer te verlengen, gaf ik de aardschok nog 1 kans. Na het Metallica fanboy gedrag van de meeste redacteuren en dan vooral Andre Verhuysen, heb ik besloten om hem niet te verlengen. Tevens heb ik naar Verhuysen een e-mail gestuurd, waarin ik dus zei dat zijn review 0% objectiviteit bevat en eigenlijk gewoon andere bands beledigd en ik het wat betreft de aardschok voor gezien houd. Hij antwoordde alleen met "veel plezier met het lezen van de OOR". Ik antwoordde dat zijn beoordeling van Metallica eerder bij een non metal blad als OOR past en ik me met de Rock Hard genoeg vermaak.Dat is voor mij een veel leuker blad. |
|
quote:Heb je naast BM nou ook al geen verstand van spek ? Fuck the world and fuck you |
|
Maar de reden achter dat tientje. Een bald als Aardschok zal denk ik nooit een negatieve review van de grote acts schrijven. Puur en alleen om lezers niet tegen het hoofd te stuiten. |
|
Op zich is het best simpel. Je leest het blad wel.. of niet. Tadaa. Sommigen maken er wel een sport van om foutjes op te speuren, ahja ieder zo z'n ding dan maar. |
|
Ik lees em dus niet, maar reageer op een stelling ... dat mag, daar is dit een forum voor. Als je daar niet van houdt moet je naar China verhuizen. |
|
Ach, een ander groot blad als de Terrorizer rept met geen woord over Metallica. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja want internetz stopt in China. Wiehoee! |
|
"The more you agree with something, the less good it does you to read it" - Harlan Ellison "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |